Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

demo voxvuurwerk met aansluitende meeting

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    allemaal echte freaks!!!!!!!!!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
      gaaf dat mensen van zo ver weg zelfs nog komen!!
      had je ook nog na de meeting willen komen?
      ik denk dat we gewoon moeten afwachten wie er zijn die avond,en wie nog naar de zaak zou willen komen

      ik ben te herkennen aan een blauw wit geblokte jas en zal zeker vroeg aanwezig zijn!!

      vanaf nu gaan we verder onder rara wie ben ik
      Heb me expres niet aangemeld voor de meeting, omdat ik het ook een beetje af laat hangen van het weer en hoe druk ik morgen ben. Maar misschien loop ik wel ff mee

      Comment


        #33
        Afhankelijk van de drukte en het weer kom ik ook samen met een paar maten. De laatste voorspellingen voor morgenavond voor de regio Meppel zijn nu in ieder geval positief. Even afkloppen!!
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #34
          ja laten we hopen dat t beetje mooi weer is;)

          t regent hier nu pijpestelen:P

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
            ja laten we hopen dat t beetje mooi weer is;)

            t regent hier nu pijpestelen:P
            het voordeel daarvan is dat wat vandaag valt, morgen niet meer kan vallen

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
              het voordeel daarvan is dat wat vandaag valt, morgen niet meer kan vallen
              zo is het maar net

              en volgens de planning van buienradar blijft het droog 's avonds

              Comment


                #37
                het is morgen al zover.
                ik zal proberen er rond 18.45 al te zijn.
                ik heb een blauw witte jas aan en mijn vriendin is er ook(die heeft een zwarte jas met bont muts)

                ik hoop natuurlijk wel wat mensen tegen te komen!!!!


                tot morgen allemaal!

                en duimen op droog weer he

                Comment


                  #38
                  Zijn er toevallig ook mensen die langs Zwolle komen en nog 2 plekjes in de auto over hebben? Zou nog beter zijn als er iemand langs Kampen rijdt, maar daar ga ik maar niet van uit Je mag me PM'en als je plekje over hebt

                  Comment


                    #39
                    @ willymeuf trein vanaf kampen kan je ook doen, doe ik waarschijnlijk ook!
                    www.youtube.com/pyroboysNOP

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkNOP Bekijk bericht
                      @ willymeuf trein vanaf kampen kan je ook doen, doe ik waarschijnlijk ook!
                      Dat weet ik, maar een beetje gezelligheid is ook niet verkeerd toch?

                      Comment


                        #41
                        Wilmer, dan moet diegene zeker weer helemaal naar het station?

                        Comment


                          #42
                          als iemand dat zou willen, graag! Het kost ons namelijk 14,80 per persoon met de trein, dus dan kunnen we beter iemand een tientje geven als diegene toch al langs Zwolle rijdt. Snap je?

                          Comment


                            #43
                            Met mij zou je eventueel met 40% korting kunnen meereizen! Moet je me even PM'en als je toch de trein wilt pakken dan kunnen we wel op kampen station afspreken!

                            Edit: ik ga erna wel naar de meeting maar als je daar mee naartoe gaat dan kan je ook weer mee terug reizen!
                            www.youtube.com/pyroboysNOP

                            Comment


                              #44
                              Thanks voor het aanbod Vuurwerknop! Ik heb inmiddels al een PM van Pyroguy gehad en die pikt me op vanaf Zwolle. Weet niet welke trein jij neemt, maar wij die van 18.30. Vriend van me heeft ook gewoon 40% zei hij net, dus scheelt weer

                              Comment


                                #45
                                ah oke goed geregeld, ik zit ook in die trein ja van 18:33! ik ben nog met 2 andere vanaf Zwolle dus dat gaat niet passen in de auto anders had ik misschien ook nog wel meegekund
                                www.youtube.com/pyroboysNOP

                                Comment

                                Working...
                                X