Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyrostore Lichtenvoorde

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bij deze winkel kun je gedurende het gehele jaar bestellingen doen.
    De webshop blijft het hele jaar open!!

    Comment


      #17
      Er zijn wat wijzigingen gaande.....nu wachten op de eerste nieuwe producten van Pangu
      "het begon ooit met ladycrackers"

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Tevens 180 e voor de colourful city en on the beat combi!
          Ik kom hier nu een aantal jaar, altijd goede prijzen en Bert is nooit de beroerdste om een lekkere korting te geven op een bestelling

          Comment


            #20
            28ste Pangu Megabox 1,2 en 3 allemaal 3 keer oogehaald. Bestelling stond wederom netjes klaar en kreeg deze boxen tegen mooie prijzen mee. Ben erg benieuwd naar de nieuwe spullen van Pangu, maar dat zal vast goed komen!

            Comment


              #21
              Ondanks dat mijn bijdrage aan Pyrostore dit jaar wat minder was, wederom een tevreden klant. Ze blijven een mooi assortiment hebben voor de kenner. Combi van Pangu en Evolution. Zou mij niks verbazen als deze 2 op plek 1 en 2 eindigen bij de "beste importeur" verkiezing. Wat dat betreft zitten ze qua assortiment dus wel goed daar. Grote kans dat ik er volgend jaar weer terugkom. Bedankt weer Bert!

              Comment


                #22
                Ook hier een tevreden klant. Bestelling was best groot, maar netjes afgewikkeld allemaal. Eind dit jaar bij leven en welzijn weer.

                Comment


                  #23
                  Hopelijk weer snel online ik wil vuurwerk shoppen.

                  Ze zijn er altijd wel vroeg bij toch? Vorig jaar na een aantal jaar hier weer besteld en dit is mij uitstekend bevallen.

                  Comment


                    #24
                    Dit jaar voor het eerste bij Pyrostore Lichtenvoorde geweest.
                    En ondanks dat het een kleine winkel is zijn wij perfect geholpen.

                    Vooraf duidelijke communicatie over welke producten wel en niet op voorraad waren en met Bert tot een goede oplossing gekomen.
                    Komend jaar zeker weer, want qua kwaliteit staan veel Pangu en Evolution producten bovenaan in de markt.

                    Comment


                      #25
                      Wanneer gaat de webshop weer open/worden de nieuwe artikelen en acties gestart ? ik wacht met smart

                      Comment


                        #26
                        Pyrostore in Lichtenvoorde heeft wel heel interessante aanbiedingen, kijk maar eens op de site:http://www.pyrostorelichtenvoorde.nl/

                        Comment

                        Working...
                        X