Winkelbanner - Vuurwerk Vathorst
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18

Discussie: Lets Party [Ass]

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij dit pakket. Aan de ene kant is het voor €40 in de aanbieding een hele leuke om mee te pakken, aan de andere kant is het hem net niet.

    Het enige echt leuke vond ik de fonteinen. De kleine cakejes schieten aardige boeketjes, maar niets speciaals (voor de prijs overigens prima). De grotere potten hebben juist mijn afkeer naar dit pakket gestart. En zit totaal geen snelheid in! Na elke row valt er toch een dikke seconde of 2 stilte, waarvoor je gaat twijfelen of hij niet uit is gegaan. Tricky! En ze voelen heel chaotisch. Overigens zijn de grote potjes wel voornamelijk lucht en kwa effect niet echt anders dan de kleintjes.

    Ik zou zeggen, leuk voor het kleinere budget of voor in de avond. Met een budget waarbij de adviesprijs neer kan tellen is het misschien beter om wat verder te zoeken.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  2. #17
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Prima assortiment! Echt leuk spul voor die 40 euro

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Had deze afgelopen jaar besteld voor 65,-. Had redelijke verwachtingen na een aantal positieve reacties over grote boeketten etc. die zeker 12 uur waardig zouden zijn. Nou deze vielen mij zwaar tegen. Zowel de fonteinen en pijlen als de grote en kleine cake's stellen niet veel voor. Blijft wel een leuk pakket voor in de vooravond, maar ik zal hem zeker niet nog een keer nemen!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •