Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 69 van 69
  1. #61
    VWC-Lid Ricow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    in mun huis
    Berichten
    420
    Thanks
    127
    202 waarderingen in 63 posts
    demo viel idd wat tegen. Er leek ook totaal geen voorbereiding geweest te zijn kwam om half 8 aan en toen begonnen ze pas ongeveer alles neer te zetten.. en jah de finale beetje cakes met de hand fakkelen van als we er maar van af zijn al moet ik zeggen die waaier blok in de finale was vetjes En wat ik gezien heb van de immortal vind ik hem zeker niet tegen vallen en volstaat hij goed in de straat.
    We Love Fireworks

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Berichten
    208
    Thanks
    25
    137 waarderingen in 52 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pauperzooi Bekijk bericht
    Bon Fireworks schoot de demo, helaas een teleurstellende show. Kwam ook wel door het weer. Maar ze gingen vervangers afsteken van de Spider king en nog 1 pot. Er werd gezegd dat die vervangende cake van de Spider king hetzelfde effect had als de Spider King zelf, maar dit klopte helemaal niet. Persoonlijk vond ik de ES 2.0 (F-versie) Rock the Show (Masterline) en de Sky screamers het mooist van de avond..
    de Sky Screamers deed het volgens mij niet in de demo, toen schoten ze een andere pot. In de finale zag ik hem volgens mij wel voorbij komen en toen viel de scream mij erg tegen. had hem veeeeeel harder en rauwer verwacht

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    48
    Thanks
    5
    19 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
    de Sky Screamers deed het volgens mij niet in de demo, toen schoten ze een andere pot. In de finale zag ik hem volgens mij wel voorbij komen en toen viel de scream mij erg tegen. had hem veeeeeel harder en rauwer verwacht
    Het viel mij ook op dat het niet de Sky Screamers was die geschoten werd tijdens de demo. Iemand enig idee welke toen wel de lucht in ging?

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Van de 6 elements is maar 1 cake van de 6 afgegaan.....en de van de immortal gold volgens mij maar 2 van de 4....ook stoken ze de box los af ja....dat krijg je als ze een half uur voor de tijd alle pas klaar gaan zetten. Valk kan hier niets aan doen, maar dacht dat een schietbedrijf hier beter mee om kon gaan en dient in te spelen op het weer? Bijvoorbeeld alleen al het afdekken van de cakes zou al enorm hebben geholpen...
    Maar goed....al met al heb ik toch wel wat moois gezien, maar ook wel andere cakes als dan dat er op de importeursdemo werden geschoten...
    @ Allen. Bonfire schoot de show en na de demo zijn degene met wie ik was en ik nog even naar de winkel geweest waar we uitgebreid met Rene hebben gepraat. Hij baalde enorm. Wat ik niet snap is dat Bon de cakes niet heeft afgedekt. Daarnaast waren de boxen wel doorgelont, maar bovenover waardoor alleen de 1e lont die aan de zijkant zit droog was gebleven. Erg dom natuurlijk met dat weer.

    Rene kan er in ieder geval niets aan doen. Was wel jammer dat we er 3 uur voor in de auto hebben gezeten, maar helaas.

  5. #65
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    niemand gefilmd ondanks het slechte weer??

  6. #66
    VWC-Lid Ricow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    in mun huis
    Berichten
    420
    Thanks
    127
    202 waarderingen in 63 posts
    er is wel gefilmd maar van de hele schiet lijst was niets meer te maken gegeven moment en jah de producten waar ik voor kwam en wou filmen is niet echt goed gegaan dus film is niks geworden
    We Love Fireworks

  7. #67
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    kwaliteit is niet optimaal,maar hier de finale:

    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  8. Deze 4 gebruikers waarderen kwintos voor het bericht:


  9. #68
    VWC-Lid vwrulez's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Locatie
    oosters
    Berichten
    309
    Thanks
    152
    157 waarderingen in 69 posts
    weet iemand welke waaier dat was in de finale?

  10. #69
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    dat was de super rainbow fantasy vermoed ik die je bedoeld
    Helaas niet meer te koop bij Valk...

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •