Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Bastards

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heeft iemand de 2014 versie al getest ?

    Comment


      De 2014 versie, ziet er al beter uit als de 2012 versie.

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20141229_134137.jpg
Vertoningen:1
Grootte:252,9 KB
ID:	1552905

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20141229_134146.jpg
Vertoningen:1
Grootte:227,9 KB
ID:	1552906

      Comment


        Iemand ze nog gehad dit jaar? Nu na dit jaar de singleshots er zeer waarschijnlijk uitgaan ben ik aan het kijken welke ik het beste kan gaan inslaan... Hoe presteren/presteerden ze bijvoorbeeld t.o.v. de Sick6 singleshots?
        Groeten uit Enschede.

        Comment


          €10 voor 40 stuks hier, ik zeg doen!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Stoker Bekijk bericht
            Iemand ze nog gehad dit jaar? Nu na dit jaar de singleshots er zeer waarschijnlijk uitgaan ben ik aan het kijken welke ik het beste kan gaan inslaan... Hoe presteren/presteerden ze bijvoorbeeld t.o.v. de Sick6 singleshots?
            Ik ben ook wel benieuwd wat de ervaring van liefhebbers met deze single shot is. Bevallen deze goed?

            Comment


              Het zijn zeker leuke single shots met een klein rood boeketje. De Cool Bastards van China Red zijn voor het geld ook meer dan prima. Als je die 2 vergelijkt dan is de Red Bastard net even wat sierlijker. Als je nog aan de Red Bastards kan komen, zou ik zeggen: Doen en wat extra nemen!

              @Stoker
              In het volgende topic:
              http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...t-beste/page89

              Zal ik de vergelijking maken met andere single shots.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                Het zijn zeker leuke single shots met een klein rood boeketje. De Cool Bastards van China Red zijn voor het geld ook meer dan prima. Als je die 2 vergelijkt dan is de Red Bastard net even wat sierlijker. Als je nog aan de Red Bastards kan komen, zou ik zeggen: Doen en wat extra nemen!

                @Stoker
                In het volgende topic:
                http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...t-beste/page89

                Zal ik de vergelijking maken met andere single shots.
                Thank ik denk dat ik voor een mix ga van red bastards (kwantiteit) en wat pakjes Sick6 (betere knal)
                Groeten uit Enschede.

                Comment


                  Weet iemand wat nou het verschil is tussen: Red bastards, Cool bastards, Grand bastards en Big bastards ?

                  Deze 4 thunderkings soorten verkopen ze bij intratuin, maar welke is nou het beste?
                  waar zou ik voor gaan? Iemand tips?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
                    Weet iemand wat nou het verschil is tussen: Red bastards, Cool bastards, Grand bastards en Big bastards ?

                    Deze 4 thunderkings soorten verkopen ze bij intratuin, maar welke is nou het beste?
                    waar zou ik voor gaan? Iemand tips?
                    De kruitinhoud. De Big en Grand hebben beide 9,5 p/s en de red heeft geloof ik 5 en de cool slechts 3 als ik de winkelinformatie moet geloven.

                    De Big en de Grand draaien meer om het siereffect.

                    Welke je moet nemen hangt van je budget en behoefte aan een grote of minder grote hoeveelheid lontjes, siereffect en een harde of iets minder harde knal.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
                      Weet iemand wat nou het verschil is tussen: Red bastards, Cool bastards, Grand bastards en Big bastards ?

                      Deze 4 thunderkings soorten verkopen ze bij intratuin, maar welke is nou het beste?
                      waar zou ik voor gaan? Iemand tips?
                      De overeenkomst is dat ze allemaal een knal geven en dat ze bastards zijn

                      Maar even serieus, ik kan je vertellen dat de Red Bastards mij toen aangenaam verrasten. Met de andere heb ik geen ervaring.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Stoker Bekijk bericht
                        Thank ik denk dat ik voor een mix ga van red bastards (kwantiteit) en wat pakjes Sick6 (betere knal)
                        Weet jij uit ervaring dat de sick6 harder is?

                        Hoe is de red bastard in vergelijking met de mad dog?

                        Is het verschil tussen de red en cool alleen sier of ook volume, ik hoor verschillende dingen.
                        Keep it legal!

                        Comment


                          had ze twee jaar geleden en vond ze niet geweldig.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                            Weet jij uit ervaring dat de sick6 harder is?

                            Hoe is de red bastard in vergelijking met de mad dog?

                            Is het verschil tussen de red en cool alleen sier of ook volume, ik hoor verschillende dingen.
                            Ik heb de Sick6 en Maddog gehad in verschillende jaren. Beide knalden naar mijn mening erg hard. Red Bastards heb ik zelf nooit gehad, maar ik hoor en lees dat deze minder hard zijn. Geloof ik ook wel want ik vond de Sick6 en Maddog gewoon erg goed. De Sick6 hadden een mooie tail, dus mijn voorkeur zou daar naar uitgaan.
                            Uiteindelijk heb ik zelf dit jaar de thunderkings van Valk besteld.
                            Groeten uit Enschede.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Stoker Bekijk bericht
                              Ik heb de Sick6 en Maddog gehad in verschillende jaren. Beide knalden naar mijn mening erg hard. Red Bastards heb ik zelf nooit gehad, maar ik hoor en lees dat deze minder hard zijn. Geloof ik ook wel want ik vond de Sick6 en Maddog gewoon erg goed. De Sick6 hadden een mooie tail, dus mijn voorkeur zou daar naar uitgaan.
                              Uiteindelijk heb ik zelf dit jaar de thunderkings van Valk besteld.
                              sick6 is helaas een flink stuk duurder, voor de tail heb ik dat niet over :P
                              Keep it legal!

                              Comment


                                Net de 2017 versie gehaald (voor het eerst dat ik deze single shots heb).
                                Nog niet getest maar kwalitatief zien ze er goed uit.
                                Voetjes zitten er goed op en goed lang lont.
                                Diameter van de tube is: 20 mm
                                NEM Van heel pak: 208 gram
                                NEM Van één single shot: 5,2 gram
                                Hier een paar foto's:

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Red Bastards China Red.jpg
Vertoningen:1
Grootte:401,2 KB
ID:	1564874
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Single Shots hoogte vergelijking.jpg
Vertoningen:3
Grootte:233,8 KB
ID:	1564875

                                Comment

                                Working...
                                X