Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Bastards

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dus je hebt ze nog gevonden? Kreeg vanmiddag nog twee doosjes bij een bestelling , 1 2018 en 1`2019. Maar die laatste het ik mooi gertourneerd . Maar mooie dingen inderdaad. Knalt die dumbum er makkelijk uit.

    Comment


      Yes heb aantal omgeruild en wat extra gekocht. Ze gaan idd echt erg lekker.
      The 31st of December..

      Comment


        Ik heb zelf nog even een karton ingeslagen van 12x40 stuks voor €100

        Comment


          Ik heb hier een pakje batch 2018, leuke knal maar zo hard nou ook weer niet. Morgen nog eens proberen.
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
            Ik heb hier een pakje batch 2018, leuke knal maar zo hard nou ook weer niet. Morgen nog eens proberen.
            Tuurlijk een 5 grams nitraat knalt harder, ook de oude asian thunderking. Maar het titaniumbolletje en de doffe harde klap doet de andere single shots toch echt verbleken. Ook de dumbum, dus. De knal van las fallas is denk ik wel harder dan de rb.

            Comment


              Heb twee doosjes, eentje van 2018 en eentje van 2019.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                Tuurlijk een 5 grams nitraat knalt harder, ook de oude asian thunderking. Maar het titaniumbolletje en de doffe harde klap doet de andere single shots toch echt verbleken. Ook de dumbum, dus. De knal van las fallas is denk ik wel harder dan de rb.
                Daar vergelijk ik het niet mee, ik heb ook dumbum en die zijn weldegelijk een stuk beter dan die ik heb, zal aan de batch liggen. Vanavond vergelijken.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  Vanmorgen vroeg nog twee doosjes opgehaald bij Koningsdal. Batch 2018. Meevallertje dus

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8272.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,1 KB
ID:	1577837
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Vanmorgen vroeg nog twee doosjes opgehaald bij Koningsdal. Batch 2018. Meevallertje dus

                    [ATTACH=CONFIG]52100[/ATTACH]
                    Serieus... Ik was er gister en ze beweerden dat ze absoluut geen 2018 meer hadden..
                    The 31st of December..

                    Comment


                      Ja serieus ander plaats ik het hier niet. Ik had ook nog best wel laat een bestelling gedaan. Het eerste wat ik naar keek toen ik vuurwerk in ontvangst had genomen had welk jaar. Ik zei al eerder meevallertje dus. Of je moet nog even naar Koningsdal gaan en proberen. Je weet maar nooit.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Net getest, 2019 gaat zacht, daarna de valk thunderking en verreweg de hardste en een mooie ti salute is de 2018 red bastaard.

                        Einde discussie xD

                        Comment


                          Die rode thunderkings van Rubro doen trouwens echt niet onder de Red Bastards uit 2018 hoor.

                          Comment


                            Hier gelukkig ook de 2018 versie gekregen,
                            Mooi nog een half doosje over voor eind dit jaar
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              Nog eentje getest vandaag (2018 batch) en wat een héérlijke klappen!
                              The 31st of December..

                              Comment


                                Deze zijn voor €9 te koop bij Zena België!
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X