Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Maxi [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wat was dit een geweldenaar zeg! Ik had hem speciaal voor mijn moeder gehaald, aangezien ze fan was van de Mega Mini. Iedereen vond hem geweldig, een hoog tempo, vele kleuren zorgen voor een aparte zo niet unieke cake.
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      #32
      Zo, en we zijn weer binnen. Wat heb ik en alle omstanders staan genieten en juichen van deze cake! Niet normaal meer wat voor een geweld hieruit kwam, ongelovelijk. Hij jaagde in een keer door en dan die laatste paar salvo's zijn niet te verwoorden. En ik altijd denken dat je voor geweld bij de knalblokken moet zijn, maar deze verslaat echt alles. Heb overal een simpel gopro filmpje van gemaakt hopen dat het daarop goed te zien is, het klinkt overdreven maar met woorden vind ik het niet te beschijven deze rammer.

      Comment


        #33
        Eens, Mega Maxi is bovenbaas

        Comment


          #34
          dit was mn opening om 0:00

          begon met 3 Fuego's in een brede W shape. dit trok meteen alle aandacht want die geven een beste dreun als ze gelanceerd worden waarna ze heel de straat verlichte!


          vervolgens kwam daar vlak achteraan de Mega Maxi. wat een rambak is dat! er viel geen pauze in de pot. ramde alles er in 1 stuk door uit. prachtig!

          ik had de singleshots doorverbonden dmv magic whip knetterlint. dat dubbel gedaan werkte erg goed.

          meteen applause!

          Comment


            #35
            Topper! Deze kreeg de meeste reacties!!

            Comment


              #36
              Wat een bak!! Deze waaier als eerste afgestoken na 12 uur waardoor alle andere waaier cakes in het niets vielen. De reacties waren echt geweldig!

              Comment


                #37
                na anderhalf jaar testen en veranderen hebben wij het geen bereikt wat we wilden
                een van de mooiste een van snelste een van de beste

                Comment


                  #38
                  Viel me trouwens ook op toen ik de folie aan de bovenkant los maakte dat de lont van deze bak heel mooi is weg gewerkt. loopt als het ware door een soort beschermde ruimte (aan 3 kanten dicht) zodat ie geen last heeft van vonk overslag. hij ging dan ook perfect af.

                  wel waren sommige tubes aan de bovenkant een beetje rommelig. maar dit gaf verder geen problemen tijdens het schieten.

                  al met al een top product! de vorige jaarwisseling had ik de Mega Mini, maar de Mega Maxi maakt toch een stuk meer reacties los van het publiek!

                  Comment


                    #39
                    uhmm ik was enorm verbaas zeg wat een super waiier cake!!
                    ik hou hem er in en zal dit jaar weer in mn lijstje komen
                    de hele straat vroeg zelfs"belgie zeker" ik zeg nee echt een legale waaier cake box

                    enige wat van mij anders mag is toch wel het lontje maar buiten dat zeker niet de minste
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #40
                      Mooie Cake, wel wat snel voorbij maar het snelle tempo is ook wel het mooist

                      Comment


                        #41
                        Ik kreeg van deze de leukste en mooiste reacties. Heftig ding, volgend jaar zeker weer.

                        Comment


                          #42
                          Straatfilmpje:

                          Deed het goed in de straat, wat een pracht cake!, 192 shots in een kleine 13 seconden.Bedankt kerstboomboederij.nl !

                          Comment


                            #43
                            volgensmij ging deze nog sneller dan die had moeten gaan:P?

                            Comment


                              #44
                              Wat ook raar is , is dat bij mijn Mega Maxi alle kleuren door elkaar gegooid waren , en op de video er maar 1 kleur per rij is. Volgens mij waren de Chinezen langzaam gek geworden.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                                volgensmij ging deze nog sneller dan die had moeten gaan:P?
                                Deze gaat inderdaad stuk sneller, sowieso de finale.

                                Bij mij ging die wel per kleur per rij, vind zelf dit filmpje niet overtuigend, maar komt er bij mij zeker weer in dit jaar.

                                Eindelijk een goed filmpje (zelfs gefilmd vanuit een flat!)

                                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                                (film van MJB)

                                Comment

                                Working...
                                X