Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Astronaut NEW EDITION

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heb er ook 1 pakje van, nog niet getest
    Maar hij voelt wel steviger aan dan een normale (shishing) kanonslag/rotje

    Comment


      #32
      Ik heb ze ook getest.
      Hij is wel iets langer dan de andere Astronaut. Maar ik vond deze raar genoeg zelf wel een klein beetje zachter knallen....

      Comment


        #33
        Het was te verwachten, Schuurmans komt zijn beloftes niet na zucht...

        Comment


          #34
          Hier had je ook niet veel meer van kunne verwachten toch? bij NL knal vuurwerk is het super moeilijk vergelijken of iets harder gaat.
          toch kan schuurmans wel aardig hard knalled vuurwerk produceren als de salute cake 1
          mijn buurjongens hebben ook wat sloffen van deze astronauten en zijn er erg blij mee
          075 zaantjee

          Comment


            #35
            Ja, maar Schuurmans had het wel beloofd! Ik zeg ook niet dat ik het het had verwacht, integendeel, maar ze komen hun beloftes niet na en daar gaat het om. Ga ze straks ook maar eens testen.

            Comment


              #36
              Wat een drama dingen, daar betaal je dan 5 keer zoveel voor, sterker nog 10 keer want je hetb er maar 100.

              Comment


                #37
                Er zit 0,15 gram meer kruit in he
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #38
                  Beh, achterbakse boel. Knalt slechts ietwat harder dan een 50ct/20st. rotje en snippert nauwelijks. Gewoon dure rotjes, maar met wel iets stabielere kwaliteit.

                  Comment


                    #39
                    Wat is dit voor slecht iets.
                    De helft van de tijd doen ze pfffffff geen eens een knal.

                    Comment


                      #40
                      ik heb ze terug gebracht. Dit is nep!!! Inderdaad alleen leegspuiten en niet eens knallen. Had 1 pakje om te proberen. Heb nu gewone shishing crackers en die knallen tenminste.

                      Comment


                        #41
                        wat een *** astronauten net 1 heel pak spuiten echt zonde van je geld

                        Comment


                          #42
                          Net een pak opgestookt waarvan de helft pffft deed, als ze knallen gaan ze niks harder..
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #43
                            Flutspul inderdaad, wat een troep..had het gekocht voor het dooosje...

                            Comment


                              #44
                              Ook hier grote rotzooi die dingen, tussen shising crackers en deze hoorde ik geen verschil. Had er ook een helboel die plopten, meer mensen?

                              Comment


                                #45
                                Ik sprak vanochtend een groepje kinderen die hadden deze dingen ook en die vonden het maar *** dingen.

                                Comment

                                Working...
                                X