Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 74 van 74
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2007
    Berichten
    81
    Thanks
    4
    5 waarderingen in 2 posts
    Ik ben ook een beetje teleurgesteld. Sommigen gingen heel mooi. Snipperden zelfs en een luidere knal dan de "gewone". maar helaas ook weigeraars ertussen alsmede openbarsters. Niet de kwaliteit die ik gewend ben van schuurmans maar denk dat ze ze volgend jaar wel gaan verbeteren

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Bij deze is dat blijkbaar niet gelukt, uiteraard zal het besproken worden tijdens een bezoek aan Schuurmans, maar dit is absalute niet bewust gedaan. Wieger, de directeur, was zelf overtuigd, net als over de Diamond Screamer, en die was wél geweldig zoals vroeger, dus hij zal er zelf ook wel van balen. Dit zal in ieder geval bekeken worden bij Schuurmans en we zullen wel horen wat er aan gedaan wordt.

    Ik heb ze niet afgestoken, maar de ervaringen hier zijn ook niet echt positief helaas.
    Ze waren mij te vochtig en te zacht, hopelijk met een jaartje drogen, zijn ze beter.
    Ik had nog astronauten uit 2003 om ze mee te vergelijken, die zijn uiteraard goed droog, maar die test komt dus pas volgend jaar...
    Dat heet gewoon beter plannen. Vuurwerk droogt over het algemeen in bunkers, maar als het hier pas (erg) laat in December van de boot komt, is het nog hartstikke vochtig. Dat droogt normaal gesproken in de bunker. Maar bunkers kosten geld, dus dat minimaliseren we.
    Resultaat; (erg) nat vuurwerk en meer inkomsten voor de directeur..
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  3. #63
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dokfizzle Bekijk bericht
    Niet de kwaliteit die ik gewend ben van schuurmans maar denk dat ze ze volgend jaar wel gaan verbeteren
    Laten we het maar hopen...

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Dat heet gewoon beter plannen. Vuurwerk droogt over het algemeen in bunkers, maar als het hier pas (erg) laat in December van de boot komt, is het nog hartstikke vochtig. Dat droogt normaal gesproken in de bunker. Maar bunkers kosten geld, dus dat minimaliseren we.
    Resultaat; (erg) nat vuurwerk en meer inkomsten voor de directeur..
    Plannen was dit jaar natuurlijk ook wel erg lastig voor de meeste importeurs, niet alleen voor Schuurmans.
    Als je weet dat er een nieuw vuurwerkbesluit aankomt dan let je wel even op met bestellen tot deze er door is.. dit was erg laat en ik denk dus ook dat veel importeurs te laten zijn kunnen beginnen met produceren.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen pyroboy voor het bericht:


  6. #65
    VWC-Lid MichelWRX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2013
    Locatie
    Near Rotterdam
    Berichten
    269
    Thanks
    386
    856 waarderingen in 248 posts
    Ook hier hele slechte ervaringen met deze Astronauten.
    Afgelopen jaar gekocht voor het jeugdsentiment maar weinig jeugdsentiment beleefd met deze dingen.
    Allereerst de verpakking, ik wil rood papier en sloffen en geen doos vol met gelekt kruit.

    40% van de eerste slof flopte maar wat.
    Degene die knalde, waren echt hopeloos.
    De rest van de sloffen is professioneel vernietigd

    Het mag dan wel een NL knaller zijn maar dit slaat echt alles.

  7. #66
    VWC-Lid mosjosb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2013
    Berichten
    108
    Thanks
    0
    44 waarderingen in 10 posts
    ze zijn echt super slecht qua knal verder wel goed

  8. #67
    VWC-Lid Leendert97's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.132
    Thanks
    367
    486 waarderingen in 253 posts
    Ik neem aan dat ze dit jaar verbeterd worden, volgens Schuurmans waren ze inderdaad nog niet goed droog. Ze snijden zichzelf alleen maar in de vingers als het dit jaar nog steeds slecht blijft!
    The 31st of December..

  9. #68
    VWC-Lid PYRO OUTLET-STORE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Joure
    Berichten
    56
    Thanks
    127
    152 waarderingen in 42 posts
    Hallo vrienden vh kruit,

    Wij hebben recent "uit een 2012 karton" uit verschillende doosjes meerdere afgestoken en ze knalden/snipperden allemaal prima! De knal is natuurlijk minder dan die we 25jaar geleden gewend waren, maar ik kreeg er iig wel het "astronauten gevoel" van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dokfizzle Bekijk bericht
    Ik ben ook een beetje teleurgesteld. Sommigen gingen heel mooi. Snipperden zelfs en een luidere knal dan de "gewone". maar helaas ook weigeraars ertussen alsmede openbarsters. Niet de kwaliteit die ik gewend ben van schuurmans maar denk dat ze ze volgend jaar wel gaan verbeteren

  10. #69
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    toch met droogtijd te maken gehad dan??

  11. #70
    VWC-Lid Leendert97's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.132
    Thanks
    367
    486 waarderingen in 253 posts
    Volgens Schuurmans wel, er moest haast gemaakt worden om het op tijd klaar te krijgen. Daardoor heeft het niet lang genoeg gedroogd.
    The 31st of December..

  12. #71
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Had twee doosjes, goed verpakt in plastic, drogen is dan niet te doen natuurlijk. Er is een batch geweest die idd vrij vochtig is geweest, dat wist Schuurmans ook. Klagen kon je bij je dealer maar dat ga ik voor 2 slofjes niet doen. Overigens reageert Schuurmans totaal niet op e-mail via de website, erg jammer. Hen nu beide sloffen een jaar laten drogen...
    Wel zeer slechte kwaliteit, onder de klei, papier er slordig omheen, Schuurmans is niet meer wat het geweest is...

  13. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2014
    Berichten
    20
    Thanks
    42
    2 waarderingen in 2 posts
    Een paar vrienden kwamen gezellig Samen vuurwerk afsteken en een daarvan had ook deze astronaut rotjes ze knalden veel harder dan andere rotjes....

    Naar mijn mening zijn ze super maar aan jullie reacties te zien zijn jullie het daar niet mee eens.

  14. #73
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Nou, ik moet zeggen dat ik twee doosjes had. De ene was vochtig, lag vol met klei en was bagger, natte lontjes en polfjes, als ze he al deden. Dit jaar de ander verpakking open gemaakt en wat bleek....prima afwerking, goed gedroogd en mooie knallen. Het kan dus verkeren....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knallendhetjaaruit Bekijk bericht
    Een paar vrienden kwamen gezellig Samen vuurwerk afsteken en een daarvan had ook deze astronaut rotjes ze knalden veel harder dan andere rotjes....

    Naar mijn mening zijn ze super maar aan jullie reacties te zien zijn jullie het daar niet mee eens.

  15. #74
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Dat waren de echte astronauten, die gaven een lekkere knal. En geurde ook lekker.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ze lijken heel veel op de astronouten van Kat vuurwerk Leiden uit de jaren 80 maar dat weet ik niet meer zeker, maar ze komen me iig heel vertrouwd voor

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •