Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuego Fireworks - meet the professionals in fireworks![Aalsmeer/Amstelveen/Amsterdam]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Fuego Fireworks zit momenteel midden in het festivalseizoen 2014.

    De afgelopen weken zijn er gigantische hoeveelheden vuurwerk en special effects de lucht in geschoten! Op de zes showdagen bij Tomorrowland waar Pyrofoor de Amsterdam de shows heeft verzorgd op de Mainstage, Theater en Q-stage met een geweldig eindresultaat! Wat een ervaring om daar deel van uit te maken.

    Meteen na het afbreken van Tomorrowland is het hele team doorgegaan om op Dance Valley op te bouwen.
    Daar heeft de pyrotechnicus van Fuego-Fireworks de eindshow van Dance Valley ontworpen, geprogrammeerd en geschoten Met ook hier weer een zeer positief eindresultaat.

    Voor deze week staat The Qontinent op het programma.

    Comment


      #47
      Voor Fuego Fireworks zit het festival seizoen er weer bijna op.

      Wat een mega drukke zomer is het geweest met zoveel festivals waarbij wij in opdracht van en in samenwerking met Pyrofoor de vele eindshows hebben ontworpen en uitgevoerd.


      Aankomend weekend zijn wij te vinden op de Q-stage van Mysteryland.

      See you there!

      Comment


        #48

        Comment


          #49
          Waar zat ik met mijn hoofd om af te sluiten op de mainstage. Mainstage had mooie shells, maar dit geeft veel meer spektakel. Mooie show!

          Comment


            #50
            Drone view vanaf achterkant Q:


            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
              Aankomend weekend zijn wij te vinden op de Q-stage van Mysteryland.

              See you there!
              Fric kan ik hieruit opmaken dat pyrofoor niet de mainstage verzorgd? Of ik zit ik er nu finaal langs? Meende namelijk dat pyrofoor dit ook verzorgde.



              Vond de finale toch een stuk minder op mainstage als vorig jaar. ( vorig jaar alleen van beelden gezien)Uiteraard leende de q-dance stage zich ook veel meer voor de serie's single shots dan de torens van de main.
              Q-dance was inderdaad vele male beter kwa eindshow.
              Laatst aangepast door 5pyroman5; 26 August 2014, 20:21.
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                Fric kan ik hieruit opmaken dat pyrofoor niet de mainstage verzorgd? Of ik zit ik er nu finaal langs? Meende namelijk dat pyrofoor dit ook verzorgde.
                Pyrofoor verzorgde ook main.


                Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                Vond de finale toch een stuk minder op mainstage als vorig jaar. ( vorig jaar alleen van beelden gezien)Uiteraard leende de q-dance stage zich ook veel meer voor de serie's single shots dan de torens van de main.
                Q-dance was inderdaad vele male beter kwa eindshow.
                Main was een totaal andere show, van een ander kaliber, meer een bommenshow en Q pse en consu.
                De shows moet je niet met elkaar vergelijken, main was ook mooi met al die bommen boven het kaartenhuis-kasteel.

                Comment


                  #53
                  Klopt Fric, alleen miste ik de finale die volgens mij 2013 wel had op de main. Een slotsalvo had mooi geweest ;-)
                  Al met al waren het ook twee mooie shows hoor, maar als ik mag kiezen wint Q het toch dik.
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    #54
                    De dagen worden weer korter, de indoor-evenementen nemen langzamerhand de plaats weer in van de festivals.
                    Ook zijn de eerste productdemo's alweer bezocht door de pyrotecnici van Fuego-Fireworks.
                    Jawel, het einde van het jaar komt weer dichterbij!
                    De komende weken zullen wij ons assortiment weer gaan samenstellen waarbij wij natuurlijk weer garant staan voor alleen het beste, veiligste en meest spectaculairste vuurwerk wat er in Nederland te krijgen is, maar dat is nog niet alles.....

                    Dit jaar gaan wij net een stapje verder......

                    Fuego-Fireworks bestaat 5 Jaar!

                    Dat gaan we vieren met onze speciale jubileum-acties!
                    (binnenkort meer...)


                    Fuego-Fireworks

                    Comment


                      #55
                      Van onze facebook:

                      De voorbereidingen voor de verkoopcampagne 2014 zijn in volle gang. De nieuwe leveranciers zijn bekend,de folder is bijna klaar om gedrukt te worden en de webshop gaat bijna online.
                      Dit jaar zal het 5 jarig jubileum van Fuego-Fireworks niet onopgemerkt voorbij gaan met spectaculaire jubileumaanbiedingen en speciale winacties!
                      Ook zal de kartonnenverkoop binnenkort online gaan waarbij u volle dozen vuurwerk met korting online kunt bestellen.
                      We keep you posted!
                      En om een tipje van de sluier op te lichten,
                      we gaan a.s jaar producten verkopen van de volgende leveranciers:

                      Cafferata
                      Rubro
                      Evolution-fireworks
                      Katan

                      Daarnaast hebben wij nog outlet artikelen van o.a Wolff & Vuurwerkvisie/zena Nederland en sommige producten van bovengenoemde leveranciers die wij dit jaar niet meer voeren in onze collectie (kartonnen verkoop staat daar buiten)
                      www.fuego-fireworks.com

                      Comment


                        #56
                        Ik zag net dat Fuego een wedstrijd heeft:

                        Win een vuurwerkpakket t.w.v. € 100,-
                        Wat moet je doen?

                        Spot de Fuego-Fireworks Reclame aanhanger.
                        Maak een leuke selfie voor de Fuego-aanhanger.
                        Like de FB pagina van Fuego-Fireworks.
                        Post je selfie op je persoonlijke FB pagina.
                        Share je selfie op de pagina van Fuego-Fireworks.
                        24 december worden de 10 leukste selfies genomineerd
                        De genomineerden worden gepost op de pagina van Fuego-Fireworks.

                        Verzamel de meeste likes op jou selfie en win één van de 5 vuurwerkpakketten!
                        28 december om 15:00 uur winnen de 5 selfies met de meeste likes een
                        spectaculair Fuego-Fireworks jubileum vuurwerk pakket ter waarde van € 100,-

                        Comment


                          #57
                          Hoi Fric,

                          De Aanhangers zullen pas eind november en bijna heel december versprijd staan in de omgeving van fuego-fireworks, denk aan o.a Aalsmeer, Amstelveen, Uithoorn, Kudelstaart enz.

                          Wel kunnen we via deze weg ook al melden dat we online zijn met de webshop en daarin ook met de kartonnen actie.

                          Bekijk dus snel de nieuwe webshop, assortiment, kartonnen voordeel en voordelige outlet artikelen.

                          Fuego-Fireworks Webshop
                          www.fuego-fireworks.com

                          Comment


                            #58
                            Goedendag

                            En weer hebben wij leuk nieuws te brengen, vanaf vandaag staat onze folder online, en is deze dus digitaal te bekijken.

                            Folder fuego-fireworks 2014

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vp site.jpg
Vertoningen:1
Grootte:912,8 KB
ID:	1551677

                            Tevens kondigen wij via de folder ook aan dat wij op zondag 14 december 2014 een Demo-vuurwerk gaan houden op het terrein naast de winkel. Deze dag wordt er 10% extra kassa korting gegeven voor iedereen die dan besteld in de winkel. Tijdens de demo zal er natuurlijk een natje en een droogje aanwezig zijn, maar later meer daarover.
                            www.fuego-fireworks.com

                            Comment


                              #59
                              Waarom zijn jullie eigenlijk gestopt met Zena ?
                              Want ineens zitten er veel meer dealers hier in de regio en men is er altijd erg enthousiast over.

                              ik kom zker even kijken op de Demo.
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                #60
                                Heb de folder net in de bus gekregen, ziet er weer top uit! Tot op de demo.

                                Comment

                                Working...
                                X