Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerbox Stinger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Powerbox Stinger

    Artikelnummer: 8887
    Artikelnaam: Powerbox Stinger
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1470 gram
    Aantal Schoten: 152
    Effectomschrijving: red+green+blue with red tail, crackling with yellow tail, brocade crown with golden tail. red+crackling willow with red tail, red palm+silver glitter with green tail. golden willow to red with golden tail, golden willow to green with golden tail.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 159,00



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''
    Laatst aangepast door Torrr; 9 September 2013, 13:57.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

    Comment


      #3
      de afwisseling en tempo in cake a vind ik erg lekker. Ook deze bak begint veelbelovend dus. alleen vind ik vervolgens in cake B de effecten een beetje mager. Dit wordt in Cake C wel opgepikt. boeketten zijn duidelijk groter en de blinkers vind ik echt lekker. Maar het totaalplaatje vind ik net niet genoeg. In dit geval komt dit bij mij door de tweede cake.
      greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #4
        Helaas is er al een filmpje gepost en dat kunnen wij dan ook niet tegenhouden, maar ons is nadrukkelijk door BKV om nog geen beeldmateriaal van deze cake te plaatsen aangezien er nog enkele produktiefouten in zaten. Zij verwachten binnen korte tijd de juiste produkten in bezit te krijgen en deze zullen dan op een lokatie in Duitsland worden gefilmd en deze zal dan in de startpost worden geplaatst.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Ik hoop voor breeschoten dat de gehele cake een productie fout is, vind het weer 3x niks.

          Absurde prijs voor zulk vuurwerk, wordt ook niet echt meer gemotiveerd om sterk onderbouwde kritiek te uiten op zulk soort dozen, het is gewoon bijna allemaal overpriced, levensgevaarlijk en vooral slecht voor vuurwerk.

          Comment


            #6
            Absurde prijs!
            Erg veel ploppertjes en slappe burst!
            De effecten en combinaties zijn goed. maar sjonge jonge het lijkt nergens op!
            Cake c doet het wel goed..

            Comment


              #7
              Als ze wat aan deze cake hebben gesleuteld,dan komt die meer tot z,n recht. Opzich zitten er wel aardige effecten in,beetje meer burst er in voor betere spreiding,dan is die goed!
              Light some fireworks, and see who answers.

              Comment


                #8
                Vrouwenvuurwerk is toch een uitvinding van Lesli???
                Hoop niet voor breeschoten dat al te veel mensen op forums gaan zoeken naar deze boxen.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Op de demo is een sample versie geschoten (zonder kooi) de uiteindelijke versie zit in kooi en heeft maximale burst.
                    vuurwerkbieb

                    Comment

                    Working...
                    X