Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 91
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts

    [Rowy Vuurwerk] Rowy Exotic Assortiment [Ass.]

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Rowy Exotic Assortiment
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 6 x 19 schots
    Effectomschrijving: Alle cakes zijn vernoemd naar exotische tropische vruchten, daar zijn dan ook de effecten naar gemaakt
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €75,00

    Naam: rowy_assortiment_totaal_v2.jpg
Bekeken: 526
Grootte: 168,5 KB


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door FireDragon; 10 oktober 2012 om 17:42

  2. Deze 6 gebruikers waarderen FireDragon voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ben zeer benieuwd naar dit pakket de buitenkant ziet er veelbelovend uit. De prijs had ik vernomen dat het 75 euro was. Hopen op prachtigeuitwerkingen met een lekkere burst. Afwachten dus..

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    30mm tubes ?
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  5. #4
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Is dit niet het buurtassortiment omlabel verhaal?
    Zo ja, kopen kopen kopen!!!
    Even a broken clock is right twice a day.

  6. #5
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Nope. Is geen omgelabeld Buurtassortiment.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    De vrucht omschrijving:

    Montji-montji kersi

    Deze kers dankt zijn naam aan het feit dat het uit mootjes bestaat. Deze kers verschilt van de gewone (Surinaamse) kers. Het heeft een harde ronde pit. Onrijp is die oranje,rijp donkerrood

    Ingibakba
    letterlijk: Indiaanse bacove
    Bacove met een licht rode schil.

    Awara
    Awarra is de vrucht van een palmsoort die in de Amazone voorkomt. De oranje-gele vrucht is rijk aan vitamine A en is niet veel groter dan een ei.

    Maripa
    Vrucht van een palmsoort. Onder de schaal van deze vrucht bevindt zich zacht zoet vruchtvlees. Geel van kleur

    Rambutan
    familie van lychee. Onrijp groen,rijp roze

    Carambola.
    De vrucht is ongeveer 12 cm. lang en heeft 5 ribbels. Bevat vitamine C en B. Groen van kleur

    Bron:http://www.sranangkukru.net/skphp/st...=vruchtenlijst
    Laatst gewijzigd door skyrider; 11 oktober 2012 om 15:38
    Light some fireworks, and see who answers.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen skyrider voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Nope, Rowy Vuurwerk heeft ze zelf samengesteld en het is geen omlabeling van de China By Night.
    Dan hoop ik op cakes van kwaliteit alla 19s ES of buurt om even wat vergelijkingsmateriaal te noemen dan bestel ik wel 2 of 3 doosjes!
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  11. #8
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Hoi Arjan,

    Helaas is de zending vertraagd :( De jongens hadden alleen maar gardens of eden gebracht.
    betreft het 19 assortiment van Rowy komen deze pas eind november binnen
    helaas zit er op dit moment niks anders op dan wachten.

    groetjes RobNaam: IMG_1530.jpg
Bekeken: 313
Grootte: 142,7 KB
    www.rowyvuurwerk.nl

  12. Deze 8 gebruikers waarderen Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  13. #9
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Dan hoop ik op cakes van kwaliteit alla 19s ES of buurt om even wat vergelijkingsmateriaal te noemen dan bestel ik wel 2 of 3 doosjes!
    Ik denk eerlijk gezegd dat je voor die €70,- / €75,- voor welke dit assortiment aangeboden zal worden, niet iets wat vergelijkbaar is met de Extreme Salutes o.i.d. mag verwachten. Meer iets in de rang van China By Night.

    Ik verwacht tevens dat het formaat vrijwel gelijk aan dat van China By Night is. Voor dat geld vindt ik het nog wel te doen als de kwaliteit nagenoeg gelijk is aan het Royal Fireworks China By Night assortiment.

  14. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ik denk eerlijk gezegd dat je voor die €70,- / €75,- voor welke dit assortiment aangeboden zal worden, niet iets wat vergelijkbaar is met de Extreme Salutes o.i.d. mag verwachten. Meer iets in de rang van China By Night.

    Ik verwacht tevens dat het formaat vrijwel gelijk aan dat van China By Night is. Voor dat geld vindt ik het nog wel te doen als de kwaliteit nagenoeg gelijk is aan het Royal Fireworks China By Night assortiment.
    De China by Night werd tot op heden geleverd zonder kooi. Dat kwam doordat er max. 1.5 gram burst per tube in zat. Daardoor was dat pakket goedkoper. Royal Fireworks verkoopt de China by Night vanaf dit jaar met kooi en dus met 2 gram burst per tube, zeg maar zoals de rest van de goeie cakes van Royal. Rowy heeft een eigen variant gemaakt van het 19 shots pakket met eigen effecten. Deze met kooi geleverd aan Rowy, wat wil zeggen dat er ook de maximale burst in zit. Echter bied Rowy dit pakket aan voor een hele mooie prijs!.
    ..

  15. Deze 3 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  16. #11
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    De China by Night werd tot op heden geleverd zonder kooi. Dat kwam doordat er max. 1.5 gram burst per tube in zat. Daardoor was dat pakket goedkoper. Royal Fireworks verkoopt de China by Night vanaf dit jaar met kooi en dus met 2 gram burst per tube, zeg maar zoals de rest van de goeie cakes van Royal. Rowy heeft een eigen variant gemaakt van het 19 shots pakket met eigen effecten. Deze met kooi geleverd aan Rowy, wat wil zeggen dat er ook de maximale burst in zit. Echter bied Rowy dit pakket aan voor een hele mooie prijs!.
    Hoewel niet vermeld nam ik de gekooide China By Night versie in gedacht bij het schrijven van bovenstaande post.

    Kennelijk mag je tegenwoordig niet eens meer kritiek leveren (alhoewel ik eigen bovenstaande post niet echt als kritiek beschouw). Zolang de prijs maar scherp is en de beloftes heel wat, lijkt iedereen wel enkel "lofgeil" tegenover dit soort producten.

    Rationeel nadenken is kennelijk niet meer van deze tijd. Dat een importeur/winkelier/whatever eigen producten aanprijst zegt mij weinig tot niets; behoefte nummer 1 is bij hen altijd winst. Tot ik iets met eigen ogen heb bekeken, of op zijn minst via een filmpje ga ik nergens "waanzinnig" over doen.


  17. Deze 3 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  18. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Hoewel niet vermeld nam ik de gekooide China By Night versie in gedacht bij het schrijven van bovenstaande post.

    Kennelijk mag je tegenwoordig niet eens meer kritiek leveren (alhoewel ik eigen bovenstaande post niet echt als kritiek beschouw). Zolang de prijs maar scherp is en de beloftes heel wat, lijkt iedereen wel enkel "lofgeil" tegenover dit soort producten.

    Rationeel nadenken is kennelijk niet meer van deze tijd. Dat een importeur/winkelier/whatever eigen producten aanprijst zegt mij weinig tot niets; behoefte nummer 1 is bij hen altijd winst. Tot ik iets met eigen ogen heb bekeken, of op zijn minst via een filmpje ga ik nergens "waanzinnig" over doen.

    Ik las jou post ook zeker niet als kritiek! Mijn reactie is puur informatief bedoeld. Dat ik de prijs voor dit product een mooie vind, is dan weer mijn mening.
    Iedereen mag toch vinden wat ie wil van een product. De mening van een andere waardeer ik zelf juist. Je hoeft het alleen niet altijd met elkaar eens te zijn.
    Nee, ik denk dat het hier gaat om een misverstand.. Dat Rowy dit product aanprijst is natuurlijk logisch. Persoonlijk heb ik er ook vertrouwen in dat de cakes goed zijn. Maar bij elk product geldt natuurlijk, eerst zien dan geloven.
    ..

  19. Deze 4 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  20. #13
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Update: Deze komt a.s. Donderdag bij ons binnen, zal naar alle waarschijnlijkheid wel te zien zijn, maar helaas gaat deze niet op de demo geschoten worden. Volgens Royal komt deze er 100%, maar word helaas door de nieuwe regelgeving riskant om deze bij de demo te schieten, teveel aanpassingen/veranderingen met het schietlijst, transport en stress :P
    Demo volgend jaar maar naar een latere tijdstip verplaatsen, want de importeurs maken op dit moment wel een zooitje van :P
    Maar geen nood, WIJ gaan ons best doen !!!
    Laatst gewijzigd door Rowy Vuurwerk; 2 december 2012 om 21:14
    www.rowyvuurwerk.nl

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  22. #14
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Jongens, hij is binnen die fruit doos ��
    www.rowyvuurwerk.nl

  23. Deze 8 gebruikers waarderen Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  24. #15
    VWC-Lid jonsdj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2006
    Berichten
    168
    Thanks
    166
    90 waarderingen in 27 posts
    Het assortiment is vandaag geschoten op de demo. En is echt een aanrader om te nemen grote boeketten en harde burst. Veel verschillende effecten, voor 75 euro echt een meeneem pakket. Het assortiment staat op de film dus nog even op wachten.
    Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

  25. Deze 3 gebruikers waarderen jonsdj voor het bericht:


Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •