Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Mania [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor dit geld zeker een aanrader, zeker met deze 'finale' erin verwerkt zeg maar.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Mister-e Bekijk bericht
      Ik ben benieuwd of deze in werkelijkheid net zo goed is als op het filmpje, of dat het op het filmpje om een opgevoerde versie gaat. Denk dat ik hem toch maar ga bestellen want ik vind het een schitterende bak. Nu maar hopen dat mijn keuze goed uitpakt!
      Als ik naar alle filmpjes kijk van vuurwerkvisie, en een aantal producten vergelijk met de producten die op de demo zijn geschoten, dan heb ik niet het gevoel alsof er extra kruit in de cakes op de filmpjes ziet. De filmpjes zijn alleen flink ingezoomd, maar daar kunnen we wel doorheen kijken.

      Ik verwacht dat deze cake voor de deur net zo zal presteren als op het filmpje. Hopefully I'm right!

      Comment


        #18
        Deze staat op de schietlijst van de Rowy Demo komende zaterdag. Ik ben benieuwd naar de beelden van deze cake en zullen dan ook zien of ie nou echt zo goed is!
        www.youtube.com/pyroboysNOP

        Comment


          #19
          Vanavond gezien, geen spijt van mijn aankoop. Grootte van de effecten als 15 grams potten, maar wel heel vol en langdurig en mooie kleuren. Aanrader!

          Comment


            #20
            Klopt ook 25gr wil ook zeggen meer effect lading
            Effecten zullen niet breder maar voller zijn

            Comment


              #21
              Viel mij ook niet tegen! Mooie effecten en vooral erg mooie kleuren. De rode-roze tips zijn wat snel vervlogen, maar dat zien we wel vaker bij dergelijke kleuren. Het oranje was meer donker geel, erg mooi.

              Comment


                #22
                Filmpje van FPM

                www.youtube.com/pyroboysNOP

                Comment


                  #23
                  Ik ben overtuigd na het zien van dit filmpje, deze cake heeft indrukwekend grote uitwerkingen en die rode uitlopende blinkers vind ik prachtig.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Super cake!! Ik vind het alleen wel opvallend dat er een zeer groot tempo verschil zit tussen de filmpjes van vuurwerkbieb en FPM! Ik vind hem op de FPM film veel toffer overkomen (los van het feit dat hij daar per 2 wordt geschoten).

                    Comment


                      #25
                      Mijn camera stond niet zo goed ingesteld, waardoor de kleuren erg flets zijn. Daarnaast was de afstand groter. Ik denk dat daar de oorzaken zitten. Maar in het echt een hele gave cake Menjoh.

                      Comment


                        #26
                        Kleursterren (vooral de gelige) mochten nog iets langer blijven hangen maar ook zo is het al een opvallend mooi hebbeding!

                        Comment


                          #27
                          Geen spijt van me aankoop, denk als de straat naar deze heerlijke mines aan het kijken is er een paar mondjes open gaan vallen

                          Comment


                            #28
                            waar is hier? Een forum vol mensen om met je mee te speuren! Als je wel een Vuurwerkvisie/Zena-dealer hebt kun je altijd vragen of 'ie een doosje wil bestellen zodat je eentje krijgt. Zijn vaak maar al te blij wat te kunnen scoren met goeie service

                            Comment


                              #29
                              Ziet er erg goed uit deze cake! De subtiele tail vind ik zelf erg mooi en de boeketten lijken aardig groot. Voor 25 euro en 25 gram per schot lijkt me dit geen miskoop. Als het goed is past deze nog net binnen mijn budget.

                              Comment


                                #30
                                WOW! Zeer gave cake! Mensen, wat heerlijk dat er dit jaar vele toppertjes zijn onder de 30 euro!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X