Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Mania [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:



    Cake is mij niet bijgebleven. Dat is een veeg teken. Boeketten waren te klein voor dit bedrag. Ik zou hem niet aan willen raden.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      Demo Huisman



      Enjoy

      Comment


        Blijft een schitterend ding. Camera redelijk dicht bij de cake gezet om de mine goed te laten zien. Boeketten hadden trouwens wel wat groter gemogen.

        Comment


          Dit blijft een absolute aanrader! Dikke burst en dito effect!

          Comment


            Dit blijft zeker een mooie cake! De boeketten zijn niet zo heel groot, maar de burst is wel lekker hard en de effecten zijn gewoon mooi.

            Comment


              Ik had de vorige versie die ik gelukkig ook mooier vond. Bij mij schoot hij namelijk eerst alle brocade crown boeketten en daarna pas golden willows met roze tips!

              Comment


                Toch wel erg vreemd...ik had zeker geen oude versie, want had blauwe ipv paarse tips maar wel in de oude schietvolgorde... Vond hem nog prima presteren!

                Op de video met aansluitend Gold Rush en Pyro's Delight, helaas niet helemaal scherp gefilmd.
                https://www.youtube.com/simansays

                Comment


                  Ik had goede hoop op 2 stuks oude versie hiervan, helaas 2x de nieuwe versie dus dat was wel de tegenvaller van de avond, omdat die 7 gouden boeketten het voor mij doen.
                  Die blauwe tips hierboven zien er gaaf uit, bedankt voor het filmpje.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
                    Toch wel erg vreemd...ik had zeker geen oude versie, want had blauwe ipv paarse tips maar wel in de oude schietvolgorde... Vond hem nog prima presteren!

                    Op de video met aansluitend Gold Rush en Pyro's Delight, helaas niet helemaal scherp gefilmd.
                    Deze 2015 versie had ik ook, prima cake verder maar toch raar hoe ze het voor elkaar krijgen deze te veranderen. Leuk om te zien dat out of focus filmen de kleuren altijd beter benadrukt.

                    Comment


                      Enorm mooi en groot!

                      Comment


                        Filmpje van gister avond:
                        --> Vuurwerkevents.nl <--

                        Comment


                          Deze met een weekenddeal op de kop getikt voor 15 euro
                          Lijkt me een mooie deal voor deze topper

                          Comment

                          Working...
                          X