Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misterio

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Misterio

    Artikelnummer: 4008
    Artikelnaam: Misterio
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: Red coco mine / Green coco mine / Yellow coco mine / Purple coco mine / Blue coco mine / silver coco mine
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €34,95

    Film:



    Laatst aangepast door pyroboy; 26 June 2015, 19:39.

    #2
    Dit vond ik de verrassing van vanavond. Bij Dream zelf denken ze dat deze cake wel een hoge ogen kan gooien in de prijs kwaliteit verhouding
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      25 euro voor 500 grammer? En allemaal mines? Ben benieuwd. Misschien iets als great wall off china...Maar dan goedkoper. Ff film afwachten.
      Greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
        Dit vond ik de verrassing van vanavond. Bij Dream zelf denken ze dat deze cake wel een hoge ogen kan gooien in de prijs kwaliteit verhouding
        Wouw, dit ziet er nu al heel goed uit! Was het een waaier, of zoals de Great Wall of China?

        Comment


          #5
          Hij is zoals de great wall of china, maar dan sneller, iets hoger en met gekleurde tips. Wel schiet hij minder schoten tegelijk, dus is hij minder breed. Alle mines kwamen even hoog en kwamen er met een goede kracht uit. Topper van de avond wat mij betreft.

          Comment


            #6
            Hij wordt alleen maar interessanter! Ik ben benieuwd naar de films! Als hij echt zo is als ik nu denk dat hij is, dan moet ik toch even een Bonfire-dealer in de buurt gaan zoeken.

            Comment


              #7
              Als ik jullie zo hoor dan moet ik deze ook zeker in de collectie hebben. Mooie mines is altijd goed en dan ook nog voor een mooie prijs.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Deze was inderdaad de enige die nog een verassingseffect had (is natuurlijk ook nieuw), naast de helicopter dan die helaas niet te koop komt...

                Comment


                  #9
                  Klinkt inderdaad perfect! Ik ben echt helemaal weg van het label in eerste instantie lijkt het nergens op, maar het is weer is een keer wat anders

                  Comment


                    #10
                    Misterio, Bonfireworks, Dream's, Special, Edition, mysterio, mysteria, vuurwerk, dream, collection, mines, mine, cake, purple, blue, yellow, green, red

                    Comment


                      #11
                      Voor die prijs lijkt me dit echt een topper.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #12
                        vette bak mooie prijs en mooie uitwerking.
                        maar gatverdamme wat een spuug lelijk label!!

                        Comment


                          #13
                          Hij mag dan maar €25 zijn, ik ben niet onder de indruk. Lijkt, zo smal geschoten, meer één mine dan euh...zes moeten dat zijn zelfs?! En is geen volle mine muur (zoals Chinese Wall vroeger) maar snel uitgebrande, aardig magere tips... Nope, not impressed.

                          Comment


                            #14
                            Ik zag de omschrijving en de prijs en ik dacht dit kan bijna niet mis gaan.

                            En dan zie ik het filmpje tja not my cup of tea!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              tja, ik vind dit lastig in te schatten op het filmpje. Iemand die weet hoe hoog deze ongeveer komt? Naar mijn gevoel zou het mooier zijn als hij de schoten één voor één achter elkaar schoten in een mooi tempo.
                              Laatst aangepast door scootflyer; 3 October 2012, 21:39.

                              Comment

                              Working...
                              X