Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
    heb nog nooit sterretjes gezien die je moest uitblazen , alle sterretjes gaan vanzelf uit
    Hij bedoeld toch dat het sterretje al uitging op de helft of wat dan ook, iedereen weet toch dat een sterretje uit zich zelf uitgaat komop zeg -_-

    Comment


      #17
      De ijsfontijn



      morning glory


      sterretjes


      misschien leuk om in de startpost toe te voegen
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Stefano1997 Bekijk bericht
        Hij bedoeld toch dat het sterretje al uitging op de helft of wat dan ook, iedereen weet toch dat een sterretje uit zich zelf uitgaat komop zeg -_-
        Ik bedoelde inderdaad dat de sterretjes halverwege uitgingen.

        Comment


          #19
          Ik heb goed nieuws, Ik vond vandaag in de action achter andere prijsjes verstop de prijs voor sterretjes en morninglorrys.

          79 cent voor 8 x 10 sterretjes en mornign glorry 4 pakjes. Ze hebben nu wel zo kinderpakker en wensbalonnen.

          Comment


            #20
            klopt lekker goedkoop niet alleen het vuurwerk dan! winkel zelf is geweldig maar goed verkopen alleen kindervuurwerk sterretjes,morning glories knalerwtjes kinder/familie pakketten. ach goedkoper dan in de vuurwerk winkel!

            Comment


              #21
              van de week langs geweest.
              eerst lagen er altidj 2 soorten confettischieters van 70 en 80 cent een draaimechanisme en een drukknop.
              die lagen er nu beide niet maar wel een andere evrsie van 55 cent.
              tevens waren er ookal confettierollen.

              de sterretjes,ijsfontijnen, lotus bloemen, kinderpakket, morning glory,s en branders waren er nog niet, misschien aan het eind van deze week? ( begin november?)
              https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

              Comment


                #22
                Inderdaad zijn er nu nog alleen de confettiblasters en de wensballonnen bij de meeste vestigingen.

                Zelf werk ik op het distributiekantoor en ik ben dus ook de eerste die het zal weten als de sterretjes of morning glories weer binnenkomen. Hoop ze elke week weer tegen te komen.

                En dan heb ik er ook nog eens korting op! Geweldig!
                December here we come!

                Comment


                  #23
                  Hier liggen ze al hoor, sterretjes, Morning Glory's, kinderpakketten en confetti blasters. De ijsfontijntjes zijn helaas op.
                  Maar is nog restvoorraad van vorig jaar.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
                    Inderdaad zijn er nu nog alleen de confettiblasters en de wensballonnen bij de meeste vestigingen.

                    Zelf werk ik op het distributiekantoor en ik ben dus ook de eerste die het zal weten als de sterretjes of morning glories weer binnenkomen. Hoop ze elke week weer tegen te komen.

                    En dan heb ik er ook nog eens korting op! Geweldig!
                    heb de wensballonnen hier helaas nog nooit gezien in amersfoort :/
                    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                    Comment


                      #25
                      Is het al verkrijgbaar Joost?
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                        Is het al verkrijgbaar Joost?
                        Nee Steef, heb even navraag gedaan. Aankomende week komen de eerste orders binnen.
                        Binnen 2 weken liggen de morning glories dus weer in de eerste (Of bijna alle) winkels.
                        December here we come!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
                          Nee Steef, heb even navraag gedaan. Aankomende week komen de eerste orders binnen.
                          Binnen 2 weken liggen de morning glories dus weer in de eerste (Of bijna alle) winkels.
                          En zouden er nou al wel wat te verkrijgen zijn bij de action ??
                          Ik zie het nog niet bij de 100 nieuwste artikelen staan.
                          De enige echte vuurwerk freak!

                          Comment


                            #28
                            vandaag 2 van die confettiblasters (draaimechanisme) meegemaakt, binnenshuis...: ZOOI! hahaha. Geen geld man voor zoveel kleurrijke troep! De jarige was er blij, vooral toen bleek dat het ook best snel weer opgeruimd was

                            Comment


                              #29
                              Gisteren een wensballon van de Action getest.
                              Ik moet zeggen, ik ben positief verrast!

                              Ballon is van redelijk formaat, in lekker felle kleuren (mijne was blauw!) en het brandstof blokje gaat snel aan.
                              Ballon vult ook lekker snel met hete lucht en stijgt goed snel op. En blijft daarna nog vrij lang branden.

                              Ik geloof dat ik ze voor die €1,85 p.s. wel vaker ga inkopen ipv bij de Makro voor €4,50 per 2.
                              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                              Comment


                                #30
                                Hier in de Action (Maasmechelen - Maaseik) liggen tot nu toe alleen nog maar wensballonnen en confettischieters die er al het hele jaar liggen

                                Comment

                                Working...
                                X