Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hierbij ook het Action spul!

    Comment


      Ik weet niet of het al vermeld was maar ze hebben nu ook vuurwerkbrillen liggen met lichtjes eraan zodat je kan zien waar je mee bezig bent.

      Heb er zelf 1 meegenomen zit degelijk op je hoofd en schermt goed af

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
        Ik weet niet of het al vermeld was maar ze hebben nu ook vuurwerkbrillen liggen met lichtjes eraan zodat je kan zien waar je mee bezig bent.

        Heb er zelf 1 meegenomen zit degelijk op je hoofd en schermt goed af
        Hebben ze altijd al gehad bij de klus artikelen, maar nu speciaal gepresenteerd bij vuurwerkartikelen.

        Comment


          Zijn die gasbranders die je bij de Action kan kopen al gevuld of moet er nog gas in?
          En hoeveel keer zou je moeten bijvullen op een avond?

          Dit hele gasbrander gebeuren is nieuw voor mij, weg met de aansteeklontjes

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
            Zijn die gasbranders die je bij de Action kan kopen al gevuld of moet er nog gas in?
            En hoeveel keer zou je moeten bijvullen op een avond?

            Dit hele gasbrander gebeuren is nieuw voor mij, weg met de aansteeklontjes
            Zou er iig meer als 2 halen. Gebeurt vaak dat een aansteker kapot gaat. Met 1 gele gasbus van de action kom je de avond wel door. Ik weet niet zeker of de aanstekers al gevuld zijn met gas.
            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
              Zijn die gasbranders die je bij de Action kan kopen al gevuld of moet er nog gas in?
              En hoeveel keer zou je moeten bijvullen op een avond?

              Dit hele gasbrander gebeuren is nieuw voor mij, weg met de aansteeklontjes
              Zijn gevuld met gas! Ik heb vorig jaar prima met 1tje kunnen doen zonder bij te vullen en was de hele dag buiten

              Comment


                nja de glitters uit het pakket stellen echt helemaal niks voor..

                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                Comment


                  Heeft er iemand een idee waar de Bengaalse fakkels te krijgen zijn? Ik ben al bij meerdere vestigingen geweest en ze waren nergens te bekennen. Heb ook al een mail gestuurd naar Action maar kreeg een standaard antwoord met wisselende voorraad etc...

                  Comment


                    Heeft iemand van die witte Action pakketjes zien liggen voor 3,- a 4,- euro?
                    Met van die flower fonteinen? Iemand ervaring mee?

                    Comment


                      Ik ben van de week nog bij de action geweest, maar zag er niets meer liggen qua vuurwerk.
                      Voor zo ver ik weet verkopen ze ook niet heel het jaar tog ?
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        nee klopt , de chef torch is ook uit het assortiment dit vertelde een mederwerker vandaag das wel jammer

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                          nee klopt , de chef torch is ook uit het assortiment dit vertelde een mederwerker vandaag das wel jammer
                          Komt vast aan het einde van het jaar wel weer terug, aangezien die overal in no time op zijn

                          Comment




                            Deze is het hele jaar door te koop, voorheen ook ijsfonteinen maar niet gezien.
                            https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                              Heeft iemand van die witte Action pakketjes zien liggen voor 3,- a 4,- euro?
                              Met van die flower fonteinen? Iemand ervaring mee?
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Ik ben van de week nog bij de action geweest, maar zag er niets meer liggen qua vuurwerk.
                              Voor zo ver ik weet verkopen ze ook niet heel het jaar tog ?
                              Mezelf quoten, lol.

                              SOMMIGE Actions hebben blijkbaar nog steeds de pakketjes waar ik het over had. Ze zijn echter niet (meer) witkleurig maar oranje. Naam ben ik even kwijt maar de inhoud is zover ik mij herinner 4 fonteintjes (lijken een beetje op die groen-rode flowerfonteintjes uit de welbekende meterpakketten), 1 vulkaantje, een pakje party poppers, 2 pakken sterretjes, en nog iets volgens mij. In totaal 35 gram NEM als ik dat goed onthouden heb. Prijs in de richting van 3 euro.
                              Zijn waarschijnlijk in enkele aantallen te vinden op de party of speelgoed "afdeling" van de Action. Goed kijken/zoeken dus!

                              Comment




                                hierbij het cat.1 wat ze nog hadden in april
                                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                                Comment

                                Working...
                                X