Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 63 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 939

Discussie: Garden of Eden

  1. #31
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Ik vind dit een mooie box, en 175 euro is ook geen verkeerd bedrag. Ik had zelf 200 euro of hoger verwacht, dus mij zal je over de prijs niet horen klagen. Toch vind ik de box zelf niet sterk genoeg. Er zitten hele magere boeketten tussen en dat is voor mij wel een van de belangrijkere dingen. Als die goed uitgevoerd waren was het echt een topper geweest voor die prijs. Ik laat de Immortal Gold op het lijstje en haal deze er alweer af.

  2. #32
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    vond hem tegenvallen tempo was begin goed daarna prut had er ook meer verwacht,vond dat te kleine uitwerkingen kan je beter elements6 van rubro nemen is gewoon beter naar mij mening

    de prijs is vanaf 175,- in de winkel is het wat hoger

  3. #33
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    €175 is wel een erg scherpe prijs trouwens voor 6 500grammers, Immortal Gold mag dan 2 500grammers minder hebben dat verschil zie je dan weer terugverdiend in de hogere kwaliteit en grotere schoonheid van effecten.

    Maar die lui van Cafferata mogen zich nou toch echt wel de ogen uit hun kop schamen met dat meerdandubbele bedrag voor hun Platina Crystal-ding...

  4. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Niet zo gek, de kracht van Royal zit hem in zijn eenvoud. Goede, meer traditionele effecten die goed uitgevoerd zijn en bovenal stabiel presteren. Het stabiele tempo van dit blok valt gewoon op. Dat is een andere werkwijze van bijvoorbeeld een Marijn die voor aparte effecten ging of Wolff die vorig jaar voor opvallende kleurcombinaties koos.
    Hè, ben jij wel wakker? Fire Emblem stabiel? Dit blok stabiel met die doorschieters in 't begin? Traditionele effecten met al die opvallende multicolour, goud met sterren, salutes met crackling of fluit? Eenvoud; cakes met soms bizar veel verschillende effecten in één blok, met diverse schietsnelheden/salvo's en schietrichtingen... Even wat meer koffie d'r in, Jupilerfrk!

  6. #35
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Deze video is gemaakt tijdens een video demo eerder deze week;


  7. Deze 5 gebruikers waarderen Starburst voor het bericht:


  8. #36
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Hè, ben jij wel wakker? Fire Emblem stabiel? Dit blok stabiel met die doorschieters in 't begin? Traditionele effecten met al die opvallende multicolour, goud met sterren, salutes met crackling of fluit? Eenvoud; cakes met soms bizar veel verschillende effecten in één blok, met diverse schietsnelheden/salvo's en schietrichtingen... Even wat meer koffie d'r in, Jupilerfrk!
    Ik heb het niet alleen over dit blok alleen, ik heb het over de gehele lijn van Royal. Als je over de gehele linie kijkt, dan presteert Royal zeer constant en dat komt mede door de opbouw van de producten. Ik kijk verder dan één blok alleen om de kwaliteit van een merk te beoordelen.

    Kijk ik naar de gehele linie van Royal, die zie ik zoal:
    - Peony is een traditioneel effect.
    - Goudregen is een traditioneel effect.
    - Palm is een tradioneel effect.
    - Crackling, traditioneel effect
    - En de tempoversnellingen in de bakken van Royal zijn ook consequent stabiel te noemen; die komt er namelijk altijd wel.

    Royal stopt juist niet veel verschillende effecten in zijn producten, hierdoor zijn ze deze producten bij uitstek geschikt voor het werken met thema's.

    Noem jij overigens de reguliere bakken met bizar veel verschillende effecten in één dan eens op.

  9. Deze 4 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  10. #37
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    hmmm, daar komt 'ie toch best weer gaaf en divers over, zonder doorschieters iig. Voor die lage prijs heeft de consument volgens mij toch zeker wel een goeie show in huis hoor.

  11. #38
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ik heb het niet alleen over dit blok alleen, ik heb het over de gehele lijn van Royal.
    Ik ook....

  12. #39
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik ook....
    Zelf heb ik geen rare dingen meegemaakt met de producten van Royal. Geen doorschieters of wat dan ook. In dat opzicht herken ik mij niet in jouw opmerking.

    Dan vraag ik mij toch af waar jij problemen mee hebt ervaren.

  13. #40
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Het spijt me, maar ik ken jouw stijl van discussie voeren en daar ga ik niet verder dan dit in mee, dat heeft geen zin. Zeker als je verwacht dat ik je epistels lees, en je blijkbaar mijn posts zelf niet zorgvuldig hebt gelezen, alleen dat al geeft aan dat het energieverspilling zou zijn, sorry.

    Laten we maar de discussie over Garden Of Eden de ruimte laten

  14. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  15. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Zelf heb ik geen rare dingen meegemaakt met de producten van Royal. Geen doorschieters of wat dan ook. In dat opzicht herken ik mij niet in jouw opmerking.

    Dan vraag ik mij toch af waar jij problemen mee hebt ervaren.
    Kijk alleen de 2 filmpjes maar van de Garden of Eden. Op de demo een rommelbak waar geen touw aan vast te knopen is. Op de filmdemo een heerlijk doorlopend blok dat precies goed is.

  16. #42
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Het spijt me, maar ik ken jouw stijl van discussie voeren en daar ga ik niet verder dan dit in mee, dat heeft geen zin. Zeker als je verwacht dat ik je epistels lees, en je zo te zien mijn post zelf niet zorgvuldig hebt gelezen.

    Laten we maar de discussie over Garden Of Eden de ruimte laten
    Jammer dat je niet bereid bent om enkele andere producten te noemen, ik had daar graag even naar gekeken. WIl namelijk weten wat er niet goed is, dat scheelt mij later zoekwerk. Dat staat los van de discussie over dit product.

    Kijkend naar je eerdere post en nog eens naar het filmpje, zie ik nu het doorschieten in het begin inderdaad. Met die salutes lijkt het zo bedoeld, met dat andere effect niet. Ik krijg de indruk dat het tweede blok begint met de finale. Ik heb niet het wow-effect zoals iemand anders dat eerder omschreef en ik heb ook twijfels over dit blok. Het is mijn inziens erg gemiddeld, maar daarmee wel constant. In dat opzicht bedoel ik van stabiele, betrouwbare kwaliteit. Ik verwacht namelijk niet dat dit blok heel anders gaat presteren op een later moment. Ook heb ik niet het gevoel dat dit China kwaliteit is en dat je straks bij demo's teleurgesteld wordt als productie geschoten wordt. Dat gevoel heb ik wel bij andere merken.

    Hopelijk heb ik nu mijn visie op het begrip 'constant' en 'stabiel' weten te nuanceren. Terecht dat je mij even probeerde aan te scherpen.

  17. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:


  18. #43
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Als ik die video bekijk van Dmenrapstar ziet hij er heel gaaf uit! Wat een verschil dan toch met gister en voor dat geld is het zeker een gave bak hoor.. T is maar net wat een ieder ermee wil maar als ik hem zo zie heb je zeker een prachtige show in de gemiddelde straat 12.00 s avonds. Vette bak

  19. #44
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Kijk alleen de 2 filmpjes maar van de Garden of Eden. Op de demo een rommelbak waar geen touw aan vast te knopen is. Op de filmdemo een heerlijk doorlopend blok dat precies goed is.
    Ja, na een tweede en derde keer kijken, heb ik dat ook gezien. Vooral het doorschieten valt op, dat was mij ontgaan. Richardus maakte daar dan ook terecht een goede opmerking over op.

  20. #45
    VWC-Lid gigabom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    170
    Thanks
    27
    66 waarderingen in 42 posts
    een daarom is het goed dat er in het hele land freaks zijn die filmen en dit delen op de verschillende fora's
    bedankt Dmenrapstar door je fimpje ben ik weer wat positiever geworden..
    "het begon ooit met ladycrackers"

  21. Deze gebruiker waardeert gigabom voor het bericht:


Pagina 3 van 63 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •