Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vertrouwen komt te voet en gaat te paard...

    Comment


      De beste wensen

      Ten eerste iedereen de beste wensen voor 2018.
      Hoop dat iedereen genoten heeft van het vuurwerk.
      Zoals al beschreven hebben we alles zonder lange wachtrijen kunnen uitleveren.
      De late leveringen van bepaalde producten zijn gelukkig allemaal goed gekomen.
      Bij de importeurs was het ook flink doorwerken om alles te kunnen uitleveren.
      We kunnen terugkijken op een geslaagd 2017.
      Op een paar bestellingen na waren alle bestellingen compleet en voor diegene die wat miste is een goede vervanger meegegeven.
      De internetshop blijft ieder jaar groeien en net als afgelopen jaar ga ik de bestellingen weer goed spreiden over de 3 dagen zodat er geen lange wachtrijen ontstaan.
      Aankomende week de papierwinkel in orde maken en dan er weer vol tegenaan zodat aan het eind van de maand of begin volgende maand de mega uitverkoop weer kan starten.
      Nogmaals iedereen bedankt voor het gestelde vertrouwen en hoop jullie allemaal volgend jaar terug te zien.
      Gr. Jo

      Comment


        De allerbeste wensen Jo,

        Bedankt voor het laten verzetten van mijn afhaaldatum. Het vuurwerk was super..Ik zit er weer klaar voor.. graag per 2 februari :P

        Comment


          De beste wensen voor 2018 en ik heb weer genoten van het door jullie geleverde vuurwerk! Kijk nu al weer uit naar de uitverkoop!

          Comment


            De beste wensen voor Jo en andere medewerkers!

            Zelf in Oisterwijk afgehaald, tweede jaar op rij. Jo deelde nog wat visitekaartjes uit met de mededeling dat de webshop al vroeg in het jaar opengaat...haha...dat was natuurlijk al bekend...

            Paar vervangers gehad, daarover netjes gebeld door Jo. Bij afhalen bleek één doosje Colpo thunders te missen, werd gelijk gepakt. Bij thuiskomst kwam ik er achter dat er volgens mij ook een Delicious thunder ontbrak, maar dat kan gebeuren en mocht de pret niet drukken.

            Comment


              Jo, Albert, de beste wensen en voor mij was het prima verlopen dit jaar! Dank daarvoor! Hopelijk gaan jullie dit komende jaren zo voortzetten! Dan zie je mij aankomend jaar gewoon weer terug!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Heb zeker genoten, Kan al niet wachten tot de mega uitverkoop =D

                Comment


                  JO: De meeste Tribal producten waren uitverkocht tijdens de voorverkoop. Wordt deze collectie nog aangevuld of zijn er plannen voor nieuwe Tribal producten?

                  Comment


                    Tribal is bijna uitverkocht en zal dan niet meer terugkomen.
                    Dit was ons eigen label die ik zelf uit China heb geimporteerd
                    en met nog steeds fouten die ze in China maken vind ik het risico te groot
                    om nogmaals zelf te importeren.
                    Als er wat wordt afgekeurd dan zijn de kosten niet te overzien voor mij.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                      Tribal is bijna uitverkocht en zal dan niet meer terugkomen.
                      Dit was ons eigen label die ik zelf uit China heb geimporteerd
                      en met nog steeds fouten die ze in China maken vind ik het risico te groot
                      om nogmaals zelf te importeren.
                      Als er wat wordt afgekeurd dan zijn de kosten niet te overzien voor mij.
                      dat is iets wat de meeste niet begrijpen, wat voor kosten daar wel aanzitten, net zoals het testen , ce aanvragen enz enz.
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        Mega uitverkoop

                        Inmiddels al weer flinke opkoop gedaan en met hele mooie spullen
                        ook veel boxen.
                        De start van de MEGA UITVERKOOP zal zijn vrijdag 2 febr. om 19.00 uur.
                        Deze maand nog flink doorwerken om alle transporten te regelen de voorraden goed te krijgen per winkel, prijzen te bepalen etc.
                        Voor de Belische lezers vanaf dit jaar kan er ook online gekocht worden met Mister Cash
                        (dit is de Belgische Ideal)
                        Als er nieuws is meld ik me weer.

                        Comment


                          JO: is de opkoop van Rubro en Vuurwerkmania of ook van andere merken?


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                          Inmiddels al weer flinke opkoop gedaan en met hele mooie spullen
                          ook veel boxen.
                          De start van de MEGA UITVERKOOP zal zijn vrijdag 2 febr. om 19.00 uur.
                          Deze maand nog flink doorwerken om alle transporten te regelen de voorraden goed te krijgen per winkel, prijzen te bepalen etc.
                          Voor de Belische lezers vanaf dit jaar kan er ook online gekocht worden met Mister Cash
                          (dit is de Belgische Ideal)
                          Als er nieuws is meld ik me weer.

                          Comment


                            Webshop zal weer flink gevuld zijn met mania en rubro evt andere merken komen er nog bij

                            Comment


                              Eigenlijk express haokan gemeden de afgelopen paar jaren na slechte ervaringen met wachtrijen. Maar goed om te horen dat jullie het allemaal goed op de rit hebben. Kijk uit naar de uitverkoop en zal zeker wat bestellen

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
                                Eigenlijk express haokan gemeden de afgelopen paar jaren na slechte ervaringen met wachtrijen. Maar goed om te horen dat jullie het allemaal goed op de rit hebben. Kijk uit naar de uitverkoop en zal zeker wat bestellen
                                Dit jaar voor het eerst gekocht, moet zeggen prima geregeld en alles stond perfect klaar in Roosendaal. Ook nog mail ontvangen van jo en telefoontje dat alles klaar was. Top, eind dit jaar zeker weer

                                Comment

                                Working...
                                X