Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loud and Clear (Salute cake 2)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Vreemd dat deze cake zoveel lof krijgt. Toen ik deze cake 2 jaar geleden had vond ik hem niet bijster harder dan andere knalcakes. De salute cake 1 op dezelfde avond was echt uitzonderlijk harder dan deze cake. Als je hem goedkoop op de kop kan tikken is het een leuk ding hoor. Maar ik vind dit geen noemenswaardige knal die het omrijden waard is en veel andere cakes knalden bijna net zo hard.
    Ik weet niet welke cake je gehoord hem maar het is zeker niet de Salute cake 2 geweest.
    Er is in Nederland geen enkele knalcake te koop (geweest) die harder knalt.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
      Ik weet niet welke cake je gehoord hem maar het is zeker niet de Salute cake 2 geweest.
      Er is in Nederland geen enkele knalcake te koop (geweest) die harder knalt.
      Zijn ze nog ergens te koop trouwens,

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
        Ik weet niet welke cake je gehoord hem maar het is zeker niet de Salute cake 2 geweest.
        Er is in Nederland geen enkele knalcake te koop (geweest) die harder knalt.
        Gewoon de cake van dit topic. Gekocht in groningen. Ik vind films zelf slecht te beoordelen maar ik vond de knallen vergelijkbaar met mijn asian thunders en mad dog thundershocks.




        En zeker niet zo hard als de nummer 1....


        Comment


          Dan heb jij of hele harde single shots gehad, of jammer genoeg een hele slechte batch van de Salute cake 2. Ik heb deze ook gehad en mis ze nu nog steeds... Geweldige dingen waren dit zeg.

          Comment


            Er zijn inderdaad verschillen tussen de diverse batches van productiejaar 2012. Mijn broer en ik ontdekten verschil in de dikte van de tubes. De bovenste met de dunnere tubes was van de outlet Groningen, de onderste met de dikkere tubes was van megavuurwerk Leeuwarden. Van die uit Leeuwarden weet ik zeker dat ze superhard zijn, van die uit Groningen weet ik niet zeker of we die hebben afgestoken, maar het zou kunnen dat die minder hard gaat.
            Beide cakes zijn uitgevoerd met het grote witte label.
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Salute cake 2 verschil.jpg
Vertoningen:1
Grootte:88,0 KB
ID:	1565792Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5421.jpg
Vertoningen:1
Grootte:236,6 KB
ID:	1565793

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
              Gewoon de cake van dit topic. Gekocht in groningen. Ik vind films zelf slecht te beoordelen maar ik vond de knallen vergelijkbaar met mijn asian thunders en mad dog thundershocks.




              En zeker niet zo hard als de nummer 1....


              Sorry, de SC1 was natuurlijk het hardste. Toch doet de SC2 daar niet veel voor onder, de knal is alleen iets minder dof.

              Heb echt heel veel van deze cakes gehoord, en gelukkig nooit cakes gedag die minder presteerde. Dit jaar kan ik er nog eens van genieten maar dan zijn ze ook echt op.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                Ik kan daar niet echt een verklaring op verzinnen, aangezien ze van Leeuwarden en Groningen beide uit dezelfde opslag kwamen en dezelfde batch zijn. Zal mogelijk met vocht te maken hebben? Ik heb ze ieder geval uit Leeuwarden gehaald en het jaar daarvoor bij een winkel in Brabant. En die waren beide exact hetzelfde en klapte gewoon gruwelijk hard! Scheelt echt bijna niks met de Salute cake 1. Knalde dit jaar weer alles eruit wat ik had, behalve de Funken Finale 1 dan.

                Comment


                  Ik heb deze cake helaas nooit gehad. Ik heb wel eens de Salute Cake 1 gehad, helaas meteen de eerste en laatste keer, want het jaar erop was die niet meer te koop. In de jaren erna ben ik de Salute Cake 2 helaas niet meer tegengekomen bij winkels in de buurt. Op de filmpjes klinkt de knal echt geweldig. Jammer dat ook dit stukje vuurwerk (bijna) niet meer in Nederland te koop is.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Die winkel in Brabant hè. Was dat toevallig in het plaatsje Ammerzoden of iets dergelijks? Daar heb ik er toen ook nog een paar weten te bemachtigen.
                      Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
                        Er zijn inderdaad verschillen tussen de diverse batches van productiejaar 2012. Mijn broer en ik ontdekten verschil in de dikte van de tubes. De bovenste met de dunnere tubes was van de outlet Groningen, de onderste met de dikkere tubes was van megavuurwerk Leeuwarden. Van die uit Leeuwarden weet ik zeker dat ze superhard zijn, van die uit Groningen weet ik niet zeker of we die hebben afgestoken, maar het zou kunnen dat die minder hard gaat.
                        Beide cakes zijn uitgevoerd met het grote witte label.
                        [ATTACH=CONFIG]37520[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]37521[/ATTACH]

                        Mooie foto van de Salute Cake's 2 broer! Alweer 2 jaar geleden! Inderdaad, verschil in dikte van de tubes. Maar we hebben nog geen weigeraars of iets dergelijks gehad tot nu toe. Gaat weer een groots feest worden dit jaar. Misschien wel grootser dan ooit! ;)
                        Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                        Comment


                          Met de verkoopdagen nog een op de kop kunnen tikken ergens. Tegelijk geschoten met de Loving War van Lesli.

                          Had de Loud en Clear nog niet eerder geschoten, maar was wel benieuwd na de positieve verhalen hier. Zeker een lekker knalbakje. Video volgt nog!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
                            Met de verkoopdagen nog een op de kop kunnen tikken ergens. Tegelijk geschoten met de Loving War van Lesli.

                            Had de Loud en Clear nog niet eerder geschoten, maar was wel benieuwd na de positieve verhalen hier. Zeker een lekker knalbakje. Video volgt nog!
                            Zoals beloofd het filmpje:


                            Comment


                              Afgelopen jaarwisseling ook weer één van geschoten, heb er momenteel nog 3 liggen. Wat een bak was het weer, heerlijke dreunen. Zal de finale met 24 van deze cakes nooit meer vergeten. Blijft toch wel, na de salute cake 1, de beste knalcake van de Nederlandse markt..
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
                                Zoals beloofd het filmpje:



                                Leuke combinatie!
                                Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                                Comment

                                Working...
                                X