Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In Shock (Salute cake 1)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
    Wat ik destijds heb begrepen was dat er ook nog eens 2 verschillende batches waren. Een via Hamburg ingevoerd en een via Antwerpen. Winkelier vertelde dat hij gewoon mocht uitleveren omdat de batch die via Hamburg was gekomen niet afgekeurd was.
    Ik heb nog een set met twee verschillende labels

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7210.jpg
Vertoningen:2
Grootte:162,0 KB
ID:	1560499

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
      Laat ik er nou net 14 van in bestelling hebben Zeer benieuwd naar, de nummer 1 ook aantal keren mogen stoken en als de nummer 2 er ook maar een beetje bij in de buurt komt ben ik happy.
      Hier ga je geen spijt van krijgen.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Ook bij mij werden ze toen niet uitgeleverd, en daardoor deze nooit in de straat kunnen meemaken. Nog steeds balen gezien de kwaliteit van de huidige knalcakes.

        Comment


          Hier nog een filmpje ''uit de oude doos'' van de Salute cake 1 - Shock wave - Vulcan / Schuurmans. Oud & nieuw 2014 / 2015:

          Wat klapte dat ding toch afschuwelijk hard! Klappen en echo's waren in naastliggende dorpen te horen.

          Laatst aangepast door bassie1978; 7 December 2018, 15:37.
          Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

          Comment


            lekkere bump lol

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              lekkere bump lol
              Ja, gelachen toen joh. Prachtig! Onvergetelijk. Desondanks was dat niet mijn lach. Ik stak 'm aan en liep weg
              Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

              Comment


                je zou er nog maar een paar hebben...

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                  je zou er nog maar een paar hebben...
                  Heb er nog twee bewaard.

                  Comment


                    Prachtig knalblokje idd....maar veel te veel kruit erin dus bleek later...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      Prachtig knalblokje idd....maar veel te veel kruit erin dus bleek later...
                      ja klopt, de dealer van mij verkocht ze ik wist via dit forum dat er een afkeur was alleen was de dealer nog niet op de hoogte, heb toen meteen ingeslagen. Inderdaad wat een beautys waren dit.

                      Comment


                        Dit was inderdaad de beste knalcake die ik ooit heb gehad. Man, wat een dreunen kwamen hier vanaf. Ik weet het ook nog goed, 5 jaar terug, nog niet zo bezig met vuurwerk als dat ik nu ben. De buurjongen die mij vroeg of ik ''even'' een cake wilde afsteken. Ik pakte deze, want ja, dat was ''maar'' een knalcake.

                        Wat een verbazing kwam er daarna!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          en sindsdien ben je verpest.....of ben je nog steeds "in shock"?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                            en sindsdien ben je verpest.....of ben je nog steeds "in shock"?
                            Sindsdien zijn alle knalcakes rukkie

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Sindsdien zijn alle knalcakes rukkie
                              Check.....
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                De voorraad nummer 1 is helaas op maar nummer 2 ga ik nog even van genieten dit jaar.
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X