Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shock Wave 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Shock Wave 1

    Artikelnummer: SW001
    Artikelnaam: Shock Wave 1
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: Gouden mine naar multicolor dahlia boeketten
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €34,95
    Laatst aangepast door Pyroguy; 2 October 2012, 21:18.

    #2
    Te duur en eenzijdig. Ik ga voor de but flower van orginal! Ik vind verder deze hele serie te duur.

    Comment


      #3
      Nou ja, weet je; ik snap dat 25grams shots duurder zijn dan 15grams shots. Daarbij waren we al blij met 1 per shot en anderhalf was aanvaardbaar. Dan mag je verwachten dat met de grammen die wat verhoogd worden, de prijs ook standaard wat hoger wordt. En dan is voor 25gram dit nog onder de €2 per shot, en ik vermoed zo ongeveer het minimale qua consumentenprijs wat je mag verwachten...

      Dat gezegd hebbende: alle 5 de Shock Waves zijn zo onbeduidend qua effect, en niet opvallend groot qua effectgrootte, dat het mij ook echt niet kan bekoren. Maar in het genre van 25gr. shots zit het qua prijs 'wel ok'.

      Comment


        #4
        Ik wil net zeggen. Aan wat is te zien dat dit om 25 gram per bombette gaat dan? De multicolor peony cake van Orthens lijn (Royal) ziet er beter uit dan dit. Dan kan je zeggen van dit is dahlia, maar voor een goede dahlia hadden de sterren flink dikker moeten zijn..

        Comment


          #5
          Te eenzijdig wil ik niet zeggen, dat heeft ook best zijn charme. Zeker bij deze cake (onder gebeurt ook nog wat, niet te zien op de film) kan ik wel genieten van monotone effecten. MÁÁR, zoals Jupiler al zegt: Het is niet echt te zien dat het om een 25 grams cake gaat. Dat was mijn gedachte al bij het eerste schot. Een geweldig effect, maar het had nog veel beter en overweldigender kunnen zijn. Beetje jammer.

          Comment


            #6
            Goeie meningsvorming zo samen, dank.

            Comment


              #7
              video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

              Comment


                #8
                Tijd voor een nieuwe fabriek voor Schuurmans....
                Idee is leuk maar de uitwerking een drama.
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #9
                  Opzich is het effect leuk, maar 35 euro voor 19 shots vind ik zelf veel te duur, of het nou 25 gram is, of niet (wat overigens niet te zien is).

                  Comment


                    #10
                    Aangezien niet echt iemand enthousiast is verwacht ik natuurlijk wel dat er alternatieve zijn voor zulke mooie kleurtjes in een boeket?

                    Comment


                      #11
                      Prachtige kleuren, alleen blijft de ultieme multicolour cake voor mij toch de Lights of Heaven, waarvan de prijs ook nog eens stukken beter is.

                      Comment


                        #12
                        filmpje van deze cake geschoten tijdens de demo van Nelis Landgraaf

                        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                        Comment


                          #13
                          Twee stuks, of niet? Ziet er stuk beter uit dan eerst in ieder geval.

                          Comment


                            #14
                            Best aardig, maar volgens mij zijn de gele sterren verdwenen.. En dat maakte hem juist goed. Viel mij vrijdag bij Wagenvoort ook al op. Nu is het gewoon een aardige multicolor cake, maar verre van speciaal.

                            Comment


                              #15
                              Hoe deed deze het uiteindelijk in de straat?

                              Comment

                              Working...
                              X