Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kitalpha [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Het is toch een erg mooie cake in het echt hoor! Ik denk dat je spijt volledig verdwenen is als je hem de 31e / 1e voor het huis afsteekt.
    Heb jij hem live op de demo gezien?

    Comment


      #17
      Pyroguy filmt voor Vuurwerkbieb geloof ik?
      Die zal hem dan ook wel live gezien hebben inderdaad.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #18
        Pyroguy filmt inderdaad voor vuurwerkbieb, maar de vuurwerkgigant franeker films zijn door mij gefilmd, pyroguy heeft geholpen met de showopbouw.

        Deze cake is overigens fantastisch!

        Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
        Pyroguy filmt voor Vuurwerkbieb geloof ik?
        Die zal hem dan ook wel live gezien hebben inderdaad.
        vuurwerkbieb

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
          Pyroguy filmt inderdaad voor vuurwerkbieb, maar de vuurwerkgigant franeker films zijn door mij gefilmd, pyroguy heeft geholpen met de showopbouw.

          Deze cake is overigens fantastisch!
          Mooi, ik krijg weer wat meer vertrouwen

          Comment


            #20
            hier een filmpje van deze cake, ik vind hem inderdaad ook fantastisch.

            Comment


              #21
              Afgelopen zaterdag gezien in Elst/Arnhem en hij was echt fantastisch! Een van de mooiste waaiers die er te verkrijgen is tegen zo een prima prijs. Ben blij dat ik deze al besteld heb, want van deze ga ik zeker genieten.

              Filmpje van Zaterdag waarop er twee geschoten worden en de linkse omvalt en over de grond gaat schieten, Het mooist in HD:

              Comment


                #22
                Ik heb deze afgelopen zaterdag aan het werk gezien bij Rowy. Helaas niet gefilmd.
                Dit is werkelijk een spectaculair goeie cake! Ik was bijzonder aangenaam verrast! De kleuren waren werkelijk loep- en loepzuiver, de burst was bovengemiddels hard en de boeketten erg groot en goed gevuld. Zeer indrukwekkende kwaliteit waardoor dit zeker een aanrader genoemd mag worden. Knap staaltje pyrotechniek.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #23
                  Erg fraaie en betaalbare cake! Zo hoort prijs/kwaliteit te zijn!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #24
                    Dit is inderdaad een prachtige waaier en nog goed betaalbaar ook!

                    Filmpje! (even skippen naar 25sec)
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Voor een waaier een heel kleine en smalle cake
                    Laatst aangepast door simansays; 7 January 2013, 22:44.
                    https://www.youtube.com/simansays

                    Comment


                      #25
                      Ik heb er 2 kunnen bemachtigen voor 48 euro! Ziet er erg goed uit op de filmpjes dus ben benieuwd

                      Comment


                        #26
                        Fantastische waaier blijft dit! Was weer genieten gister.

                        Per 2 mooist in HD:

                        Comment


                          #27
                          Ik lijk steeds in herhaling te vallen, maar ook deze was weer prachtig! Top waaier die de vier boeketten per keer niet al te breed schiet waardoor er één groot boeket lijkt te ontstaan.

                          Helaas last van een waterdruppel, mooist in HD:

                          Comment


                            #28
                            Zoals hierboven al vaker gezegd, een top waaier! Mooie strobe willows met leuke kleuren voor een erg goede prijs.

                            Film van afgelopen jaarwisseling, twee stuks.

                            Gefilmd op circa 30 meter afstand.

                            Comment

                            Working...
                            X