Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Beast [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Er zal nog een mine onderkomen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
      zo! zeker een mooie cake met een mooie prijs. Snap alleen niet hoe er 25 gram p/tube in kan zitten zonder combinatie?
      Dat vraag ik me niet alleen af bij deze cake.Kijk bijvoorbeeld maar naar de eventboxen ik zie geen mine hoor.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #18
        Nu maar hopen dat de daadwerkelijke productie items net zo goed presteren als de productiesamples. Heb er wel vertrouwen in

        Comment


          #19
          ja mooie cake hoor prijs is ook aceptabel.
          Gellukkig weer een importeur die laat zien dat het tog nog kan!
          ..
          oohw wacht ze doen niet mee aan prijs afspraken net als VWVisie..
          Top hoor ZENA!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
            Nu maar hopen dat de daadwerkelijke productie items net zo goed presteren als de productiesamples. Heb er wel vertrouwen in
            Een van de directieleden was echt net terug uit China. Hij voelde de jetlag goed. Hij was in China geweest om de productie te bekijken en die was prima, zo zei hij tegen ons. Dus mijn vertrouwen hebben ze ook.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
              Waarom is het bij deze importeur trouwens wel mogelijk om dus 25 schots cakes voor amper 20 euro te hebben en bij alle andere dealers niet? Dat vraag ik me nu dan wel af.

              Mooie cake. Apart begin zo xD
              Omdat de andere importeurs cakes laten maken met meer shots misschien? :P

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                Dat vraag ik me niet alleen af bij deze cake.Kijk bijvoorbeeld maar naar de eventboxen ik zie geen mine hoor.
                Dat viel mij inderdaad ook al op. Echter is het bij deze film wat duidelijker te zien. Vraag me af hoe de producten conform het RACT het CE-merk hebben verkregen en welke compartimenten benoemd zijn als fontein, mijn of romeinsekaars.
                ..

                Comment


                  #23
                  Goede prijs? Ik vind 20€ voor 12 Shots toch echt gewoon aan de dure kant.

                  Nooit geen fan geweest van spinning tails, de perfectie daarin is altijd ver te zoeken..

                  Deze komt er niet zena, sorry! persoonlijke smaak, en de prijs!

                  Comment


                    #24
                    Foto gemaakt bij de winkeliersdemo in Wapenveld:

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMGA0002.JPG
Vertoningen:1
Grootte:95,4 KB
ID:	1543024
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #25
                      Foto toegevoegd in startpost
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                        Goede prijs? Ik vind 20€ voor 12 Shots toch echt gewoon aan de dure kant.

                        Nooit geen fan geweest van spinning tails, de perfectie daarin is altijd ver te zoeken..

                        Deze komt er niet zena, sorry! persoonlijke smaak, en de prijs!
                        Jij kan de laatst dagen toch niks anders dan zeuren op het forum. En kijk is naar Fire Eblem van royal ook zo caké maar dna wel paar euro duurder ;)

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Lijkt mij een beast achtige goede cake vooral als alle spinning tails tegelijk gaan als een salvo!
                            Deze zet ik ook op mijn lijstje.

                            Comment


                              #29
                              zozo fijne pot voor een nog fijnere prijs!! goed hoeft niet overdreven duur te zijn

                              Comment


                                #30
                                Maar 20,- maar ook MAAR 12 shots. Vind het effect top maar daar wil ik wel wat langer van genieten dan 12 schoten. Snap wel omdat dat prijstechnisch is maar vind het toch jammer!

                                Comment

                                Working...
                                X