Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    mooie cakes, zeker voor die prijs.

    Comment


      #32
      Ze kosten overal 99.95 dus geen 179.95
      Dit is een jubileum aanbieding omdat ZENA zoveel jaar in NL zit.

      En voor dat geld is hij zeker de moeite waard. Er staat ook in de folders OP=OP
      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

      Comment


        #33
        Hoe waren boeketgrootte en burst eigenlijk als je erbij stond? Natuurlijk met 15gr p/s niet zo groot als bij Immortal Gold, maar wel groot zat? Op film lijkt het niet daverend groot of opvallend harde burst, beiden gewoon goed.

        Comment


          #34
          voor 25 euro per 500 gram altijd goed tegen over heel wat 500 grammers.

          Comment


            #35
            Ik krijg toch heel erg sterk het 'HEBBEN!!!-gevoel' bij deze cake. Zoals getoond op de film is 't voor die 100euro gewoon een goede langdurige bak. Tempo is wel wat laag, maar ach je kunt niet alles hebben . Effecten zijn verder prima, zo ook de finales.

            Comment


              #36
              Het is wel waar voor je geld maar!!!! Ik vindt het allemaal net iets te traag gaan. En da's best wel jammer. Een paar kleine veranderingen zouden wonderen kunnen doen.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Als ik moet kiezen tussen een rubro doos of deze dan is het voor mij makkelijk, dan komt deze kwa prijs/kwaliteit 100% op 1.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Hoe waren boeketgrootte en burst eigenlijk als je erbij stond? Natuurlijk met 15gr p/s niet zo groot als bij Immortal Gold, maar wel groot zat? Op film lijkt het niet daverend groot of opvallend harde burst, beiden gewoon goed.
                  Hey, ben hier nog wel benieuwd naar. Iemand die erbij was die het kan vertellen?

                  Moet trouwens nog eerst op winkeliersdemo zien dat de productiebatch net zo presteert.

                  Comment


                    #39
                    Je kan voor tempo ook eerst 1cake daarna 2 cakes tegelijk totslot de finale cake doen

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                      mooie bak hoor voor een zeer acceptabele prijs, prima effecten, ietsjes te traag denk ik om goed op te vallen om 24.00! tenminste voor mij persoonlijk dan.
                      Haha je koopt zo'n bak als deze toch niet voor je buren of vrienden ? Ik hoef om 12 uur echt niet persee op te vallen en ik vind deze 4 cakes perfect. Een lekker rustig tempo en zelfs een finale bak.
                      Er hadden wel wat Ti-salutes op het einde kunnen zitten maar dit is echt goed betaalbaar. Het is gelukkig niet onder de minuut voorbij
                      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Hey, ben hier nog wel benieuwd naar. Iemand die erbij was die het kan vertellen?

                        Moet trouwens nog eerst op winkeliersdemo zien dat de productiebatch net zo presteert.
                        De boeketgrootte en burst zijn prima, hard en groot, net als diverse andere cakes die werden geschoten. Wij stonden regelmatig te lachen van het geweld, het was echt groter dan gemiddeld.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Hier in de straat. Komt een potje raiders boven de rest van de straat uit haha. Dus ja hier gaat het er gewoon om dat ik lol heb. Want de mensen hier kopen niet groten dan een asian Thunder. :( of een ratel band.

                          Comment


                            #43
                            Tja dan zijn het meestal nog maar 1000 knallers hoog uit. de 100.000 klapper is al paar jaar geleden haha. En de enigste jongeren die Cakes afstaken zijn ook al dikke 3 jaar weg. Kortom woon in een saai buurt haha.

                            Comment


                              #44
                              Trouwens een erg mooi blok! Fijn dat mijn dealer hier ook zena verkoopt. Komt er zeker in!
                              Laatst aangepast door Viva la Bang; 11 September 2014, 20:41.

                              Comment


                                #45
                                Zeker een mooi blok voor een erg goede prijs.
                                Het tempo kan hier en daar wat omhoog....
                                Maar je pakt voor 100 euro , 4 goede 500 grammertjes mee naar huis.
                                Met een leuke korting komt deze bak zeker op mijn lijstje te staan.
                                Even a broken clock is right twice a day.

                                Comment

                                Working...
                                X