Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zena heeft hier een aardige cake neergezet.
    Alleen vind ik hem een beetje 1tonig worden in het midden, maar de salvo's aan het eind maken
    deze cake tot een top cake.

    Voor dit geld heb je een zeer mooi stukje vuurwerk in huis.

    Comment


      #17
      Kijk het kan wel normale prijzen, heel goed dit! Prima blok
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #18
        mooi blokje, enne niet te duur, ik denk dat dit er een voor de wishlist bij Rowyvuurwerk gaat worden
        Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

        Comment


          #19
          Hey mooi prijsje hoor, voor 4x500 gram! Is gewoon 25 euro per cake, dik onder de euro per shot! Netjes.

          Vond 'm in het begin beetje eentonig, niet al te bijzonder, maar daarna werd het beter, en ook hele acceptabele finale cake! Had zelf 1-na-laatste salvo dikke fluiters gedaan en laatste dikke salutes
          https://youtube.com/@VuurwerkBram

          Comment


            #20
            Kijk dit zijn nou goede prijzen, hij is mooi en duurt lekker lang.
            Kunnen andere importeurs wat van leren, het is dus wel mogelijk.

            Comment


              #21
              Voor 25 euro per stuk (als die adviesprijs van 99 euro per 4 dus klopt) is die zeker wel een aanschaf waardig. Mooie/grote effecten.
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #22
                Pff, prijs/kwaliteitskrakertje! Weet zeker dat je zo'n doos dit jaar niet goedkoper gaat vinden. Aan de andere kant misschien wat eentonig qua goud/kleurkeuze maar met de kwaliteit ervan, de lekkere salvo's, lange duur en lage prijs is dit gewoonweg een topper. Denk dat de Immortal Gold meer monden doet openvallen qua spektakel maar als je die niet kunt krijgen of toch te prijzen vind, is deze de vervanger <- hardop denkend/plannend

                Comment


                  #23
                  Alle vier mooie cakes, maar de eerste drie zijn wat traagjes. Zou deze vier dan ook nooit als één geheel afsteken, omdat elke cake wel een mooie finale heeft maar dan weer ontzettend traag begint, op de laatste cake na dan. Maar los heb je vier mooie producten in huis tegen een mooie prijs!

                  Comment


                    #24
                    Tempo had iets snellr gemogen. Echter zouden hierdoor de effecten overlappend worden, wat ten koste gaat van een individueel effect zelf. Lastige keuze, optimaal rendement per schot of minder rendement en lekkerder tempo.

                    Misschien gaat feedback Zena NL helpen voor komend jaar.

                    Wat ik tot nu toe van Zena Nl heb gezien, bevalt mij zeker!

                    Comment


                      #25
                      Prima cakes, prima prijs. Jammer van het lage tempo. Aan de andere kant maakt het wel een langdurige combinatie en dat voor 100 euro vind ik zeker goed.

                      Comment


                        #26
                        Ik kan ook tig dingen op noemen die anders hadden gemogen..
                        Maar kom op zeg.
                        100euro en dit resultaat voor 144schoten!
                        Toppertjuh!!!!!!
                        Ik ben tog erg verrast in deze tijd door de goede/scherpe prijzen die Zena hier neer zet!
                        Het kan tog echt!
                        Voormij een Bevesteging dat Andere importeurs tog echt aan prijsaspraken doen of dat ze alleen een Geld geld en nog eens geld denken!
                        Hulde Bravo voor de firmas zoals Original/zena/Vuurwerkvisie en Rubro/katan(met sommige producten).. die tot nu toe wel gewoon normaal zijn gebleven!
                        Laatst aangepast door 3xh; 21 September 2012, 15:14.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                          Voor 25 euro per stuk (als die adviesprijs van 99 euro per 4 dus klopt) is die zeker wel een aanschaf waardig. Mooie/grote effecten.
                          Dit de aanbiedingsprijs. De adviesprijs is €179.95
                          Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                          Comment


                            #28
                            Dat is nogal een verschil....
                            Als die aanbiedingsprijs daadwerkelijk ergens geldt, voel je je toch als nietsvermoedende koper voor de adviesprijs wel een beetje ge....!

                            99 euro leek me trouwens ook al onrealistisch laag

                            Comment


                              #29
                              kreeg net weer wat vertrouwen in jullie,maar helaas we worden alsnog keihard genaaid.Ze kunnen zonder problemen 80 euro van de adviesprijs gooien,dat zegt al genoeg lijkt me.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #30
                                Was helemaal laaiend enthousiast van de beginpost met het mooie filmpje en de nog mooiere prijs. Alleen nu de adviesprijs richting het dubbele gaat vind ik hem niet meer aanschaf waardig. Ondanks dat ik hem gewoon fantastisch vind overkomen op de film. Ben daarom dus ook erg benieuwd hoeveel en vooral ook welke winkels hem voor de aanbiedingsprijs gaan verkopen.

                                Comment

                                Working...
                                X