Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe duur kost deze zena cakebox dit jaar?

    Comment


      Net als vorig jaar: van € 179,95 voor € 99,95!!
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Vond het heerlijke box. De minste van de 4 vond ik cake 3, deze had ik als 1e neergezet.
        Weet nog niet of ik hem dit jaar weer neem, er is zoveel keuze, ben er nog niet uit.

        Comment


          Er is inderdaad veel keus. Maar ik vond hem op de demo van afgelopen week weer net zo goed als afgelopen jaar. Leuke box met veel afwisseling en prima prijs/kwaliteitsverhouding.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Net als vorig jaar: van € 179,95 voor € 99,95!!
            OP zich een prachtige prijs natuurlijk, maar deze heeft nooit 179,95 gekost dus dat blijft een rare aanbieding.

            Comment


              Ik kan iedereen aanraden om ipv deze de fantastic four te kiezen, die veel beter uit de verf kwam tijdens de demonstratie.

              Comment


                Helaas kwam deze doos op de trophy niet goed tot zijn recht.
                Hij viel een beetje in het niets bij de nieuwe zena dozen,
                effecten waren klein, burst viel wat tegen, kortom ik had er meer van verwacht!
                075 zaantjee

                Comment


                  Nog steeds is het geen slechte doorlontbox hoor, qua prijs/kwaliteit verhouding.
                  Maar ik ben het 100% met je eens dat de nieuwe Zena (Burn it) artikelen van hogere kwaliteit zijn.

                  Hier nog de film van de cakebox tijdens de Zena Trophy.
                  Helaas begon de wind harder op te pakken, excuses voor het windgeruis (demper stond al vrij ver dicht).

                  Comment


                    Vaak is het zo dat bij veel wind de compositie van veel stars sneller opbrand. En als je dan een iets slechtere burst charge hebt dan krijg je kleinere boeketten ja. Maar om nou deze geweldige cakebox zo te gaan verwachten is echt niet nodig. Zilver brand al rete snel.. dus met de wind ( extra zuurstof ) gaat dat nog even wat sneller( dubbel op ik weet het )

                    Ik wil deze cakebox zoiezo weer hebben.. Big Momma er achteraan en knallen maar
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment




                      https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                      Comment


                        hmm wederom een intressante box van zena. bij pronk word deze aan geboden 99,95 en dan krijg je bij een bestelling in de maand oktober ook de 350gr Pyro Delight erbij.. bedrag delen door 5cakes 20 euro de stuk.. is ook de moeite waard neem ik aan heren?

                        Comment


                          Is naar mijn idee zeker de moeite waard inderdaad. Prima cakebox.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Ik twijfel nog of deze box of de extreme salute 2.0 serie
                            Welke is dan beter van de 2?

                            Comment


                              extreme salute 2.0 heeft naar mijn mening grotere/wijdere efecten.

                              Comment


                                Ik zit te twijfelen tussen deze box of de fantastic four van de burn it collectie. Deze box heeft wel een betere tijdsduur vind ik. Welke zouden jullie nemen?

                                Comment

                                Working...
                                X