Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 34 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 498
  1. #61
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Om bovenstaande posts compleet te maken: de adviesverkoopprijs is € 179,95, wegens het 5-jarig ZENA-jubileum wordt de ZENA Cakebox dit jaar aangeboden voor een jubileumprijs van € 99,95.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 1 oktober 2012 om 14:10 Reden: Geen reclame in producttopics
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Volgens mij zijn de boeketten en burst stukken beter bij dit blok in vergelijking met het blok van royal. Zijn er mensen die ze bijde op demo`s gezien hebben en dit kan bevestigen ?
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Als je zo op video luister met verschillende kop telefoons zeg ik duidelijk ja maar ja wie weet is het in het echt anders. Verder komen de boeketen van deze veel mooier over dan die van royal. Groter voller e.d

  4. #64
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Volgens mij zijn de boeketten en burst stukken beter bij dit blok in vergelijking met het blok van royal. Zijn er mensen die ze bijde op demo`s gezien hebben en dit kan bevestigen ?
    Hier zou ik ook graag antwoord op zien!

    @fernando93
    houd rekening met verschillende cameras, microfoons, omgevingen en afstanden!
    Het is eigenlijk niet te beoordelen vanaf een film.
    Raaddebom.nl

  5. #65
    VWC-Lid superviswouter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    208
    Thanks
    89
    379 waarderingen in 91 posts
    Heb hem besteld bij huisman voor 87,50. Zijn 4 dikke cake's dus kan niet veel mis aan zijn denk ik.
    En voor die prijs kon ik hem niet laten staan.

  6. Deze gebruiker waardeert superviswouter voor het bericht:


  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superviswouter Bekijk bericht
    Heb hem besteld bij huisman voor 87,50. Zijn 4 dikke cake's dus kan niet veel mis aan zijn denk ik.
    En voor die prijs kon ik hem niet laten staan.

    Ik laat deze, net als de andere doorlont boxen, dit jaar lekker langs me heen gaan. Lijken me stuk voor stuk topproducten (op het blok van Royal na) maar ik ben toch bang dat de overgangen in de straat wat tegen gaan vallen en dat het afschieten van één blok wat stiltes met zich meebrengt in de overgang van de éne naar de andere pot in het blok. Hoop dat het stuk voor stuk superblokken zijn en dat ik kan genieten van de nieuwjaarfilmpjes, dan komt deze en de blokken van Rubro er allemaal in volgend jaar hier!

  8. #67
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
    Ik laat deze, net als de andere doorlont boxen, dit jaar lekker langs me heen gaan. Lijken me stuk voor stuk topproducten (op het blok van Royal na) maar ik ben toch bang dat de overgangen in de straat wat tegen gaan vallen en dat het afschieten van één blok wat stiltes met zich meebrengt in de overgang van de éne naar de andere pot in het blok. Hoop dat het stuk voor stuk superblokken zijn en dat ik kan genieten van de nieuwjaarfilmpjes, dan komt deze en de blokken van Rubro er allemaal in volgend jaar hier!
    Ik denk dat dat toch grotendeels aan je doorlont kwaliteiten ligt.. Wat betreft het vallen van tussespauzes / stiltes maak ik me niet zo druk, ik denk dat hij hier in een mooi tempo gaat schieten.

  9. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Hier nog nooit doorgelont dus ik zie het wel. Anders vraag ik gewoon een freak bij mij dealer om ff door te lonten. En pauzetje maakt mij niet uit. Als ze maar de lucht in gaan. xD

  10. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Wow.. wat een mooi blok zeg.. Ik vind de effecten stuk voor stuk geweldig. En dan voor 100 euro, dus dat is 25 euro per cake.

  11. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
    Ik laat deze, net als de andere doorlont boxen, dit jaar lekker langs me heen gaan. Lijken me stuk voor stuk topproducten (op het blok van Royal na) maar ik ben toch bang dat de overgangen in de straat wat tegen gaan vallen en dat het afschieten van één blok wat stiltes met zich meebrengt in de overgang van de éne naar de andere pot in het blok. Hoop dat het stuk voor stuk superblokken zijn en dat ik kan genieten van de nieuwjaarfilmpjes, dan komt deze en de blokken van Rubro er allemaal in volgend jaar hier!
    Vergeet niet dat de potten lonten hebben bestaand uit Visco overgaand in schietlont. Wanneer je dus het reservelont helemaal in de volgende pot schuift dan maakt het schietlont het schietlont aan en krijg je nagenoeg geen stiltes.

  12. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Berichten
    83
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Dan moet je wel een klein sneetje maken in het quikmatch ;)
    Waarom gewoon het visco van de reserve lont helemaal in de schiet lont doen schildertape of een tayrip erom hoeft eingelijk nog geneens.
    De quickmatch is zo brandbaar dat tie in een keer vlam vat

  13. #72
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  15. #73
    VWC-Lid superviswouter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    208
    Thanks
    89
    379 waarderingen in 91 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mauricio84 Bekijk bericht
    Waarom gewoon het visco van de reserve lont helemaal in de schiet lont doen schildertape of een tayrip erom hoeft eingelijk nog geneens.
    De quickmatch is zo brandbaar dat tie in een keer vlam vat
    Gewoon het beide visco helemaal weghalen en het stukje quikmatch aan het volgende stukje quikmatch maken. Heb je helemaal geen vertraging.

    Zo ga ik het teminste doen.

  16. #74
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    751
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    deze box lijk mij toch wel wat echt bang voor een stilte er tussen ben ik niet als je hem door lont meest buuren zeg maar letten daar toch niet op ik vind het eigelijk wel raar dat bij de dealer wel staat dat hij 179 euro heeft gekost en nu voor 100 is lijkt het er op dat je van je winkle de korting kijgt in plaats van zena zelf

    als je deze nou alemaal door lont kan je dan een 5e pot er aan kopelen op het eind of zit er aan de laste cake geen 2e lont weet iemand daar meer over dat doorlonten is vrij nieuw voor mij

  17. #75
    VWC-Lid Bastiaan91's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    565
    Thanks
    628
    304 waarderingen in 156 posts
    Dat ziet er inderdaad erg interresant uit! En voor en mooie prijs!

Pagina 5 van 34 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •