Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Special

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zag dat ik nog niet eens gereageerd had in dit topic maar wat een prachtige cake is dit toch. Zoals meerderen al zeggen, deze doet het heel lekker in de straat hoor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Wow vind dit ook een erg mooie, grote boeketten en mooi tempo. iemand toevallig nog een filpje?

      Comment


        #33
        Net zoals vorig jaar deze cake genomen! Een heerlijke bak met grote effecten, maar wel redelijk duur als ik deze vergelijk met een Magic Moments.

        Comment


          #34
          Zo dit was wel een topper. als je van grote boeketten houd en een goed knal is dit de perfecte cake. Iedereen zat te juichen bij deze cake

          Comment


            #35
            Blijft inderdaad een topper! Twee keer in de collectie gehad en, mits beschikbaar, is hij dit jaar weer van de partij!

            https://www.youtube.com/simansays

            Comment


              #36
              Dit is idd een goeie cake met goeie uitwerkingen!

              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #37
                vraagje weet iemand waar deze te scoren is voor een aantrekkelijke prijs per stuk of per karton?
                liefst omgeving amsterdam maar een stukje rijden vind ik ook niet erg!
                iemand mischien een filpmje van deze met meerdere te gelijk?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door mauricio84 Bekijk bericht
                  vraagje weet iemand waar deze te scoren is voor een aantrekkelijke prijs per stuk of per karton?
                  [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                  Comment


                    #39
                    Heb deze prachtige cake dit jaar nog 2 keer in mijn assortiment, het is ondertussen een oudje maar wel een van de betere
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #40
                      Deze afgelopen jaar nog kunnen regelen. Fantastische cake.

                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        #41
                        Deze heb ik denk 6 jaar laten drogen, maar afgelopen nacht moest hij er eindelijk aan geloven. OMG wat een beauty was dit zeg, spijt dat ik hem niet heb gefilmd
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Deze heb ik denk 6 jaar laten drogen, maar afgelopen nacht moest hij er eindelijk aan geloven. OMG wat een beauty was dit zeg, spijt dat ik hem niet heb gefilmd
                          6 jaar?! Jaloersmakend als je zoveel geduld hebt. De serie van cakes uit deze collectie van Vuurwerkvisie roept warme gevoelens op. Well done Torrr!
                          Well, that depends...

                          Comment


                            #43
                            Toch gefilmd :

                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment

                            Working...
                            X