Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magic Moments

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Bij de laaste salvo`s klinkt de burst ook veel zwaarder lijkt het.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      Bij de laaste salvo`s klinkt de burst ook veel zwaarder lijkt het.
      Is ook een groter kaliber.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door richard14
        is er mischien al een demo filmpje?
        Heb deze bij de Rowy demo gezien. De eerste 20 shots zijn van een behoorlijk pets niveau, geen volle burst. De salvo's aan het eind zijn echter echt wreed. Ik heb zeker 4-5 man zien staan met camera's, ik vraag me ook af waar de filmpjes blijven....

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
          Heb deze bij de Rowy demo gezien. De eerste 20 shots zijn van een behoorlijk pets niveau, geen volle burst. De salvo's aan het eind zijn echter echt wreed. Ik heb zeker 4-5 man zien staan met camera's, ik vraag me ook af waar de filmpjes blijven....
          Misschien had je even op youtube moeten zoeken ?

          Voila :



          Met dank aan XpyroX
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
            Heb deze bij de Rowy demo gezien. De eerste 20 shots zijn van een behoorlijk pets niveau, geen volle burst. De salvo's aan het eind zijn echter echt wreed. Ik heb zeker 4-5 man zien staan met camera's, ik vraag me ook af waar de filmpjes blijven....
            ik was gisteravond laat eindelijk klaar moest nog meer gebeuren wat prioriteit had boven de filmpjes maar ik zie dat hij gevonden is ;) is zal de rest ook even in de topics zetten.

            Comment


              #51
              Hier is mijn film van deze cake, gefilmd bij Rowy:

              De cake Magic Moments van het merk Vuurwerktotaal (Vuurwerkvisie). Deze is geschoten tijdens de demo van Rowy Vuurwerk in Almere, op zaterdag 8 december 2012.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #52
                Ik vind het een mooi bakkie; de eerste schoten gaan mooi rustig, spreiding gaat mooi langzaam met goed lang brandende sterren. Dan is 't leuk contrast met de meer in salvo afgevuurde laatste schoten, met mooie tips. Ding komt er zeker weten bij.

                Comment


                  #53
                  En nog een filmpje....

                  Comment


                    #54
                    Ik heb hem ook binnen. Je kunt duidelijk zien dat de 2e serie grotere tubes heeft. Leuk bakkie voor het geld.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #55
                      Ik vind het gouden plastic bovenop de cakes in deze lijn érg stijlvol!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul
                        Is ie zó erg in trek? Of gewoon te weinig geďmporteerd?
                        Dikke 400 gram, 20 euri en een hele goede uitwerking, gewoon een run op die cakes dus.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Dikke 400 gram, 20 euri en een hele goede uitwerking, gewoon een run op die cakes dus.
                          480 gram ;)

                          Comment


                            #58
                            Nja, ik vind het best een goede cake, maar hij heeft nog wel wat modificatie nodig! Gemiddelde consument vindt hem prima, maar "hele goede uitwerking" vind ik persoonlijk niet. Het begin is gewoon te slap en te traag. Zoals je in mijn film hoort bij aanvang: "ZÓ krijg je die 500 gram wel vol!"
                            Twee helften los snijden en afsteken, of de eerste helft even opvoeren. Dat zou mijn advies zijn.
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #59
                              Wat een onzin zeg; laat zo'n cake een beetje in z'n waarde. Als jij een rambak wilt, koop je toch lekker wat anders. Wordt wel magere keus voor je als je rustig shot voor shot schietende cakes aan de kant schuift, of allemaal dan maar modificeren...stoer hoor.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                                Is deze ook voorzien van een reserve lont en weet iemand de karton inhoud ?
                                Helaas , geen res.lont

                                Comment

                                Working...
                                X