Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold Rush

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een prachtig product voor die 25 euro. Heerlijk tempo,goede burst, en heerlijke gouden effecten. (Kun je ook horen aan het publiek trouwens haha.
    Vuurwerkvisie verrast me dit jaar.

    Comment


      #17
      Ja mooie bak zeg met prachtige gouden effecten en lekker wat afwisseling. Vuurwerkvisie is voor mij samen met Rubro de koplopers met mooie en zeker betaalbare producten dit seizoen. Ga zo door...

      Comment


        #18
        Deze cake had ik al op mijn wish lijstje staan en na het zien van dit filmpje moet hij er zeer zeker bij komen dit jaar, hij is namelijk precies als het filmpje van VWT; een beauty dus
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Het is een topper van een cake! Alleen niet mijn smaak. Mischien in mijn ogen te standaard,
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #20
            Welke maakte op de demo meer indruk (vooral ook qua blink); deze of Wake Up Call?

            Comment


              #21
              Hier heb je weer datzelfde goud dat je ook in WUC ziet Richard, maar zoals op de film ook te zien is leek het hier langer te blijven hangen, hetzelfde geld voor de blink. Komt natuurlijk ook doordat er in salvo's geschoten werd, maar dat gaf wel een beter gevulde lucht. Een nadeel is de zeer korte tijdsduur van deze cake. Dus ga vooral op je persoonlijke smaak af, wil je meer goud dan neem je deze. Wil je goud met blauwe peony met palm pistil, dan neem je WUC. Allebei prima cakes die tevens allebei op mijn liijst staan. Je zult met beide cakes geen miskoop begaan.

              Comment


                #22
                Welke cake bedoel je met WUC ?????
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Welke cake bedoel je met WUC ?????
                  De Wake Up Call? Denk ik
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                    De Wake Up Call? Denk ik
                    Dankjewel, in de tijd van lezen was het voor mij zeker nog te vroeg om mijn hersens te laten werken
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      ik ben fan!

                      toch vind ik het wel een beetje jammer dat het geen 100% goud cake is. maar het tempo en de effecten maken het meer dan goed

                      Comment


                        #26
                        Hele mooie cake met mooie grote effecten. Gefilmd tijdens een demo:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #27
                          Zat al te twijfelen om deze mee te nemen, uiteindelijk niet mee besteld. Maar na de filmpjes begin ik toch wel weer te twijfelen, wellicht nog even mee pikken tijdens de verkoopdagen. Hij ziet er simpelweg top uit!
                          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                          Comment


                            #28
                            Vanavond gezien op de demo van Ed Raket, voor mijn gevoel was hij iets minder als toen in Rijen.
                            Maar blijft een prachtige cake, net als de Shock Syndrome...ook gezien de verkoopprijs.
                            Groeten...:)

                            Comment


                              #29
                              Hierbij mijn filmpje van de Gold Rush.
                              Mooie grote effecten!
                              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                              Comment


                                #30
                                Herken ze alle drie!

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                Laatst aangepast door simansays; 7 January 2013, 22:05.
                                https://www.youtube.com/simansays

                                Comment

                                Working...
                                X