Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crack V5

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    deze cake wordt zo weinig over gemeld en op video's is het niet dat je zegt wow maar ik zeg wel 1 ding koop dit geweld! de klappen die hier uit komen zijn echt bizar! wat is dit een topper!

    video volgt later nog! ik zeg kopen!!!!
    365 days a year pyromaniac

    Comment


      #17
      hier de beloofde video! blijf erbij hij moet meer aandacht krijgen!

      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #18
        Zo de jutters dat klapt goed...


        Deze gaan we toch even opschrijven!!!
        www.youtube.com/akhfireworksteam

        Comment


          #19
          Idd! Ik ben niet zo goed bekend met de Maxx lijn, maar deze cake geeft goeie knallen af! Lijkt me een goeie cake voor op het lijstje! Waar ik alleen bang voor ben is dat er geen garantie bestaat voor aankomend jaar, dat de knal nog steeds zo superieur is! Niet vanwege het feit dat een aantal producten van katan teleurstelden qua knal, maar puur vanwege de 120dB regel!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #20
            Welk productiejaar was het? Afgelopen jaar vielen de salute cakes van Katan namelijk erg tegen... Zou er niet van opkijken als dit een cake van 2013 was.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
              hier de beloofde video! blijf erbij hij moet meer aandacht krijgen!

              Deze is van productie 2013.

              Comment


                #22
                De 2014 productie was minder hard Mike?
                Deze gaat er goed op ja, prima ding!

                Comment


                  #23
                  mocht dit inderdaad in 2014 veranderd zijn dan trek ik het woord AANRADER meteen in
                  365 days a year pyromaniac

                  Comment


                    #24
                    Ik had dit jaar de 2014 variant, vond er niet veel aan.... geen harde salutes ook helaas. Leken dezelfde bombettes als de junior jack.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
                      Ik had dit jaar de 2014 variant, vond er niet veel aan.... geen harde salutes ook helaas. Leken dezelfde bombettes als de junior jack.
                      zal meteen mijn beschrijving op YouTube aanpassen!
                      365 days a year pyromaniac

                      Comment


                        #26
                        Jammer, op de filmpjes komt deze namelijk zeer goed over.
                        De aanbieding van 2 halen 1 betalen die ik op de webshop zag zal er ook wel om die reden zijn, jammer dat ze dan toch een oud fimpje gebruiken. Desalniettemin koop ik hem misschien wel, voor 15,- p/s misschien toch leuk voor in intro show.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
                          Ik had dit jaar de 2014 variant, vond er niet veel aan.... geen harde salutes ook helaas. Leken dezelfde bombettes als de junior jack.
                          Zal ook wel uit die nieuwe fabriek komen. Was echt een slechte keus om daar de salute cakes te laten maken. Zit nog steeds met een karton junior jacks van vorig jaar.:( Die waren ook een regelrechte aanfluiting.
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            Zal ook wel uit die nieuwe fabriek komen. Was echt een slechte keus om daar de salute cakes te laten maken. Zit nog steeds met een karton junior jacks van vorig jaar.:( Die waren ook een regelrechte aanfluiting.
                            Dan word het bij katan tijd voor weer een nieuwe fabriek. Als ze alleen maar flut knalletjes leveren...
                            Pyroteamkenb www.youtube.com/pyroteamkenb

                            Comment


                              #29
                              ik vin dhet erg jammer als ik het zo lees ik had vorig jaar dan een 2013 versie en ik stond echt te kijken! Wat een klappen!
                              365 days a year pyromaniac

                              Comment


                                #30
                                Crack V5

                                Weet iemand toevallig ook uit welk productiejaar de goede versie met de hardere burst kwam? Als ik het goed begrijp uit productiejaar 2013?
                                Laatst aangepast door Tom2396; 14 December 2015, 14:56.
                                Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                                Comment

                                Working...
                                X