Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shanghai

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb maar 1 waaier cake dus ik wil er eigenlijk nog 1tje.
    Dus ik twijfel tussen deze, want hij kost me 22,46. Maar nou lees ik dat het niet geweldig is ofzo.
    Of ik wil de havana nemen voor 18,71 alleen is die snel op.

    Comment


      #17
      Havana is zonde geld naar mijn mening. Dan kan je beter deze kopen vind ik persoonlijk. Effecten zijn niet super groot maar het is wel een lekkere pot voor die prijs. Je kan ook voor de Event Grande Finale gaan bijvoorbeeld van Rubro maar dan betaal je ook een stuk meer
      the sky is the limit

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
        Ik heb maar 1 waaier cake dus ik wil er eigenlijk nog 1tje.
        Dus ik twijfel tussen deze, want hij kost me 22,46. Maar nou lees ik dat het niet geweldig is ofzo.
        Of ik wil de havana nemen voor 18,71 alleen is die snel op.
        Ik zou voor deze gaan Jamie of de air marshall ( waarschijnlijk dezelfde cake ) omdat ik deze cake een stuk interessanter vind aangezien hij de lucht behoorlijk redelijk vult, lekker snel gaat en toch relatief lager duur aangezien hij tien salvo's van vijf schiet.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Hele mooie waaier cake! Denk dat de prijs kwaliteit bij deze echt dik in orde is. Mooi tempo en verder ook kleurrijke boeketten. Zeker zijn geld waard.

          Filmpje per 2, 't mooist in HD:

          Comment


            #20
            nou.. voor 30 euro vind ik dit geen slechte cake hoor!
            een van de weinige waaiers in nederland die redelijk betaalbaar is!
            DarkSoul is soms een inspiratierover!

            Comment


              #21
              Op film komt deze cake zo slecht over, maar in t echt is ie erg vet.. Leuke kleuren, brede waaier en dat voor maar 30 euro.. Blij dat ik 'm besteld heb!

              Comment


                #22
                Filmpje van Vuurwerkdemo Feestbeest Terneuzen:



                Vond het een erg mooie waaier met die peony-palm effecten!
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  #23
                  Op het filmpje had ik zoiets van "Nee, dit is het net niet".
                  Maar op de demo van Tiel werd ik toch aangenaam verrast door deze cake.
                  Voor die prijs absoluut een leuke waaier.
                  Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                  Comment


                    #24
                    Ok nou ik heb alle positieve commentaar gezien en heb hem toch gehaald.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Ik zou voor deze gaan Jamie of de air marshall ( waarschijnlijk dezelfde cake ) omdat ik deze cake een stuk interessanter vind aangezien hij de lucht behoorlijk redelijk vult, lekker snel gaat en toch relatief lager duur aangezien hij tien salvo's van vijf schiet.

                    Comment


                      #25
                      Ook maar gehaald want best veel goede reacties hierop, sowieso een waaier voor een goede prijs

                      Comment


                        #26
                        Was een heerlijke cake ! Mooi spectakel in de straat ! We stonden met zo'n 30 man, en iedereen vond het volgens mij een hele mooie cake, inclusief ik. Heerlijk !
                        Groet, Sander

                        Comment


                          #27
                          Vooraf was ik nogal kritisch over deze cake. Toch een budgetwaaier waarvan de effecten me in eerste instantie niet erg aanspraken. Gisteren twee van deze cakes kunnen afsteken. Samenvattend goede burst, goed tempo en mooie boeketten. Zeker kijkende naar de prijs is dit echt een aanrader.
                          Tevens nog geschoten in combinatie met The One van Barely Legal. Mocht je deze beide cakes hebben staan, zeker doen. Ze vormen een perfecte aanvulling op elkaar waarbij zowel hoog als laag in de lucht goed zijn vertegenwoordigd. Daarnaast is de tijdsduur ook nagenoeg gelijk van deze twee.

                          Comment


                            #28
                            Veel oeh's en aah's bij deze cake, echt veel goede reacties op gehad, volgend jaar weer!

                            Comment


                              #29
                              hierbij mijn film.

                              Vuurwerk is een obsessie

                              Comment


                                #30
                                foto van de uitwerking van de Shanghai

                                Comment

                                Working...
                                X