Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Spring Thunder [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ook dit jaar weer 135 euro!!!!! (Bij Benfried in Den Hoorn) http://vuurwerktoppers.nl/benfried/categorie/knalcakes

    In de beschrijving staat dat het een 500grammer is. Ze hebben een filmpje van een 'expert' op die site staan omdat ze denk ik te bang zijn de echte werking ervan te laten zien. Wie betaalt er in godsnaam 135 euro voor zo'n bak?! Zeker terwijl er tegenwoordig dikke doorlontboxen te koop zijn met het 4 dubbele kruitgewicht (en HEEL wat spectaculairder zijn).

    Comment


      #47
      Het is wel 2*500 gram.
      Maarja dan is het nog steeds te duur..
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        #48
        Dat het 2 x 500gram is interresseerd niemand. Je kan getallen gaan noemen maar waar we het voor doen is die 100 x 1,5 gram flash. Tails en ti boeket is leuk voor erbij en ik ben daar dan wel persoonlijk bereid voor om daar iets meer voor te betalen. Maar deze verhouding gaat nergens over. Zelfs voor 2 super goede uitgewerkte 500grams siercake's met speciale effecten betaal je zelfs geen 135euro. Dit is gewoon schandalig.

        Comment


          #49
          Hier is een filmpje van vuurwerkbieb.

          Comment


            #50
            135 euro ? Kan je beter een paar illegale knal potjes kopen.

            Comment


              #51
              Dit blok afgelopen avond in het echt mogen aanschouwen, 'ik moet zeggen' deze is wel echt hard en onderschijt zich zeker wel van alle andere knal blokken die in NL te koop zijn. Was daarom ook echt verbaasd toen ik deze hoorde! Maar jeetje zeg wat een bedrag voor zo iets, ver over de top maar daar zijn we al over uit.

              Toch echt een dikke vette ram bak en als je geld teveel hebt 'zeker kopen', hij zal je in de straat niet teleurstellen!
              Laatst aangepast door Cor; 13 December 2013, 13:09.
              Een echte Leerdammer eet kaas.

              Comment


                #52
                Heb je de In Shock ook in het echt gehoord zodat je daarmee kunt vergelijken?

                Comment


                  #53
                  Nee helaas die nog niet, heb jij ze wel beide gehoord en merk jij verschil of steken die op het zelfde niveau want dan is de In Shock natuurlijk veel interessanter met meerdere tegelijk.
                  Een echte Leerdammer eet kaas.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Cor Bekijk bericht
                    Dit blok afgelopen avond in het echt mogen aanschouwen, 'ik moet zeggen' deze is wel echt hard en onderschijt zich zeker wel van alle andere knal blokken die in NL te koop zijn. Was daarom ook echt verbaasd toen ik deze hoorde! Maar jeetje zeg wat een bedrag voor zo iets, ver over de top maar daar zijn we al over uit.

                    Toch echt een dikke vette ram bak en als je geld teveel hebt 'zeker kopen', hij zal je in de straat niet teleurstellen!
                    Ik scheet mezelf ook onder bij het horen van de prijs

                    Comment


                      #55
                      deze bij een demo in Best Mogen aanschouwen, wat cor ook al zegt hij is echt harder dan de gemiddelde knalcake alleen de prijs is veel te duur. met die prijs koop je voortaan een doorlont box die veel mooier is.
                      Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                      Comment


                        #56
                        Zolang het de "Artillery Cannonade" niet betreft, laat ik deze staan!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #57
                          Hier een video van mij,
                          Het is een goede cake, totdat je de prijs ziet zegmaar...

                          ffffffffff

                          Comment


                            #58
                            ik had deze bij j niks gehaald voor de prijs van 69,95 maar ik moet zeggen ik vond hem nouw niet tegen vallen ,als ze ze dit jaar weer voor die prijs hebben haal ik er 2 van

                            Comment

                            Working...
                            X