Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Cracker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik zag 'm net ook ergens voor €1,50 maar nu elders voor €2,99...
    das wel erg duur 3 euro vooreen pakkie kanonslagen nouja als ze echt veel beter zijn als standaard kanonslagen dan maakt dat niets uit dan is ietsje meer wel oke.maar we zien wel ga ze sowiso kopen want kan ze voor 1.50 krijgen.
    kruit+karton+vuur=lache

    Comment


      #17
      Ik zou er niks van verwachten. De verpakking ziet er erg luxe uit, en toch is de prijs laag voor 200 stuks. Als ze echt goed zijn dan kunnen ze de spanish crackers wel weer weg doen, want die dingen ook niet harder dan een strijker. Ik heb niet het idee dat dat de bedoeling is.

      Comment


        #18
        Sterker nog, de kans dat ze beide weggaan volgend jaar is erg groot.

        Comment


          #19
          Mwah, deze lijkt toch niet op een illegale knaller? Gewoon een rotje met een papiertje. Ik koop ze denk ik nog wel, kan 't toch niet laten

          Comment


            #20
            Ik zie hem voor 2,99 staan

            Comment


              #21
              2,99 is inderdaad de adviesverkoopprijs
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #22
                Heb ook 1 pakje, er zit wel rood papier in zag ik misschien wel lekkere snippers dus , heb ze nog niet uitgeprobeerd.

                Comment


                  #23
                  Ik heb rotjes uit de toekomst!!!

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	29122012331.jpg
Vertoningen:1
Grootte:98,9 KB
ID:	1544262Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	29122012332.jpg
Vertoningen:1
Grootte:77,6 KB
ID:	1544263Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	29122012333.jpg
Vertoningen:1
Grootte:79,3 KB
ID:	1544264

                  ziet er aardig 'gedraaid' uit hè, meer nog dan de nieuwe Astronauten. Ben benieuwd, hoop houe!

                  Comment


                    #24
                    en hoe waren ze????

                    Comment


                      #25
                      Algemeen gezegd: niks bijzonders, gewoon rotjes als elk andere

                      wat specifieker onder de loep: kwalitatief iets betere knal want 'droger' en consistenter van kwaliteit. Gaan goed aan (itt bv. nieuwe Astro's) en blijft na de knal consequent minder van over dan bij het gemiddelde rotje.

                      Conclusie: geen openbaring qua knal of snipperfactor. Kwalitatief wel de betere keus dan menig (zoniet elk) ander rotje.

                      Comment


                        #26
                        Oftewel voor kwaliteit moet je betalen. Zal wel weer de nieuwe trend zijn, duurdere rotjes die het beter doen dan die rotjes van een euro per slof. Je krijgt dus weer hetzelfde als in de jaren '90, sloffen die gemiddeld 2,50 tot 3 euro kosten (5,95 waren de beste in de guldentijd).

                        De jeugd kiest de komende jaren hiervoor. Bedrijven willen meer winst op die meuk maken > bezuinigen op kwaliteit en over 10 jaar heeft iedereen weer sloffen baggerrotjes a 1,50 en roept men weer massaal wanneer de goede kwaliteit rotjes terugkomen.

                        Kortom: de geschiedenis herhaalt zich.

                        Comment


                          #27
                          Ik roep op tot een revolutie Danny! Een revolutie , de freaks nemen de importeurs over.

                          Nee volgens mij zijn het gewoon de Chinezen die tegen werken , ze maken liever een cake dan 10.000 rotjes etc.
                          "I came in like a crackling ball."

                          Comment


                            #28
                            Geef die Chinees maar weer de schuld ja. Je hebt deze week zeker Chinees gevreten en je bent daarna zeker aan de schijt gegaan van de babi pang kat?

                            Comment


                              #29
                              Dat heb je goed geraden ja. De sambal was aardig scherp Danny , net als jouw opmerkingen.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                waar zie je die prijs van 1,50? Als dat de prijs is voor 200stuks heb ik er geen vertrouwen in en ga ik mezelf niet opzadelen met weer 200 prutrotjes.


                                ze kosten 3,20 dus het is weeldegelijk anders

                                Comment

                                Working...
                                X