Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Platina Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Of Cafferata moet een china filmpje hebben......
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #47
      Je begrijpt toch wel dat je daar niet naar moet kijken?
      ffffffffff

      Comment


        #48
        O ik snap de naam van deze cake volkomen.
        Je betaald de prijs er voor van een stukje platina.

        Nee sorry een dikke zelf aan elkaar knoop cake is leuk, maar er zijn grenzen.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #49
          @ cigarman

          Met platinum zit je nogal snel aan de 25 kg

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
            Je begrijpt toch wel dat je daar niet naar moet kijken?
            Klopt, China films zijn natuurlijk niet altijd identiek in nederland. Maar je krijgt er wel een idee van..... dan is het natuurlijk nog altijd afwachten op de winkeliersdemo's
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
              Of Cafferata moet een china filmpje hebben......
              mag ook, downgraden we 'm zelf in gedachten wel een beetje naar de realiteit. Ben op zich wel poepiebenieuwd naar de uitwerkingen.

              Comment


                #52
                filmpje?

                Comment


                  #53
                  Productafbeelding :

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	platina-crystal-vuurwerkland-steenbergen.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,3 KB
ID:	1543209
                  FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                  Comment


                    #54
                    Zie 'm in een Vuurwerktopperwinkel staan, net als de Silver, maar bij beiden (nog?) geen filmpje...

                    Comment


                      #55
                      Omschrijving:
                      222 schots vario cake met tubes van 15, 25 en 50 gram met verschillende afvuurrichtingen en stijghoogtes met een diversiteit aan kleuren en effecten afgewisseld met mines en harde knallen.

                      Bron: www.infovuurwerk.nl
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #56
                        Het is een hele dure uitgave in 1 keer voor 1 box. Maar je kunt het ook zo bekijken:

                        Broekhoff new years countdown box:9 cakes oplopend tot 500 gram,400 euro.

                        Lesli ultieme buurt ass: 9 cakes 380 euro (ook niet allemaal 500 grammers)

                        Om maar enkele voorbeelden te noemen.

                        Bij deze box 8×500 gram 380 euro.
                        Dit komt allemaal redelijk overeen.

                        Ik denk dat je toch gemiddeld tussen de 40 en 50 euro per 500 grammer uit blijft komen. Pakket of geen pakket.

                        Comment


                          #57
                          €47,50 per cake is duur, zeker omdat je er 8 koopt, maar het is geen prijs om kwaad om te worden lijkt mij. Je kunt ook zelf 8 cakes uitzoeken en ze op een pallet zetten en doorlonten, zat mensen die zoiets doen. Laten we eerst eens bekijken wat je precies krijgt voor het geld, en dan kun je bepalen of je dit wel zó'n supercombinatie vindt dat je het wil, of je liever zelf iets samenstelt. Ik denk dat we deze producten ook gewoon zo moeten zien: losse producten, samen verkocht met de suggestie om ze te doorlonten. Het voordeel wat je daarmee hebt is dat de cakes helemaal op elkaar zijn afgestemd. Nutteloos vind ik het niet. Dan nog is €380 veel geld, niet een bedrag wat je zomaar uitgeeft, en per cake is het gewoon relatief duur, maar we hebben wat dat betreft al veel extremer gezien (romeinsekaarspotten van €100 en zo).

                          Comment


                            #58
                            Hallo allemaal. Ik ben erg benieuwd naar een filmpje van deze box.
                            Vorig jaar had ik de big gold crystal. 189 eurotjes, is een boel geld maar...
                            Wat een gave bak was dat zeg!! Veel afwisseling per cake en hemelsbreed.
                            De big platina crystal is erg duur, dat klopt.
                            Maar je hebt wel 8 dikke cake's, en als deze net zo mooi knallen als de big gold crystal
                            dan lijkt hij mij z'n geld wel waard.
                            Vergeet niet dat er cake's bestaan van 50 a 60 euro per stuk waarvan je hoge verwachtingen hebt,
                            maar wanneer je ze afsteekt wordt je zwaar teleur gesteld.

                            Comment


                              #59

                              Comment


                                #60
                                ik vind hem toch wel heel mooi, echt heeel jammer van de prijs!
                                Youtube: Fuse & Cues

                                Comment

                                Working...
                                X