Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Platina Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb dit jaar de compound versie van dit product gehad. Een echte kwaliteitsbox, met gruwelijke dikke mines! Hij is wel aan de dure kant.

    Comment


      Zeker een dikke box met geweldige mines en uitwerking, alleen jammer van de lange vertraging tussen elke cake door (compound versie). Dat was echt een tegenvaller. Dan kun je hem toch echt beter zelf doorlonten.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
        Ik heb dit jaar de compound versie van dit product gehad. Een echte kwaliteitsbox, met gruwelijke dikke mines! Hij is wel aan de dure kant.
        heb je hem ook gefilmt?

        Comment


          Ik sluit mij daarbij aan; de vertraging was erg vervelend... de mines daarin tegen waren echt super!

          Dit jaar ook de fireball en sodom geschoten, zijn in prijs ongeveer hetzelfde maar velen malen beter naar mijn mening.

          Comment


            Behoorlijk aan de prijs,
            Wel een erg mooie box!

            (kwam de video tegen op YT)
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
              Behoorlijk aan de prijs,
              Wel een erg mooie box!

              (kwam de video tegen op YT)
              Mooie box maar dit is niet de Big Platina Crystal van Cafferata. Kijk ook maar op de doos dit product heeft Crystal Big Platina.

              Comment


                Straatfilmpje van S Badoella

                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  leuke boxje!

                  Comment


                    Dit betreft sinds dit jaar een uitloop artikel.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door World's Toughest Fireworks Bekijk bericht
                      Dit betreft sinds dit jaar een uitloop artikel.
                      Toch wel een best populaire box geloof ik. Waarom is ie naar de uitloop?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                        Toch wel een best populaire box geloof ik. Waarom is ie naar de uitloop?
                        Deze box hebben we een paar jaar gevoerd, we blijven graag vernieuwen en innoveren daarom maakt deze box plaats voor andere nieuwe gave boxen.

                        Comment

                        Working...
                        X