Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 146

Discussie: Big Platina Crystal

  1. #16
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Dat illegale blok haal ik er alleen maar even bij omdat die ongeveer hetzelfde aantal schoten en kruit inhoud heeft, om de belachelijkheid van deze prijs extra aan te geven.
    Kan jou de tenen verder wel doen krommen maar ik vind dit soort prijzen echt niet kunnen en daar mag best wat van gezegd worden.
    tja, ik vind Monster Jams en Grande Finales ook te duur

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Iemand is in ieder geval erg blij gemaakt. Deze werd, als ik me niet vergis, in combinatie met de Silver Crystal verloot onder de beste schieters van de avond

  4. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    tja, ik vind Monster Jams en Grande Finales ook te duur
    Tsja, echte dooddoener dit. maar laat maar verder, ik heb mijn punt geloof ik wel gemaakt.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen AtaiLo voor het bericht:


  7. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Kijk. Daar gaan we al. De trend wordt gezet met bespottelijke prijzen.

    Even een citaat van FPM:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jetztgehtslos Bekijk bericht
    Hypothese op het andere forum: Indien de importeurs zich gaan richten op het opbouwen va de collecties uit maximaal afgevulde cakes, dan zal de gemiddelde prijs van consumentenvuurwerk flink gaan stijgen.
    Hypothese twee: doordat de importeurs winstmaximalisatie willen realiseren, zullen zij dit doen via het segment duurdere categorie cakes waardoor het segment kleinere cakes kleiner zal worden of helemaal zal verdwijnen met als gevolg dat er een afname zal zijn in diversiteit op de markt voor consumentenvuurwerk.

    Broekhoff zet wel heel zwaar in op het segment cakes met maximale effectlading zeg. Ik ben benieuwd wat dit voor effect zal hebben op de gemiddelde prijs van Broekhoff cakes. Ik ben bang dat de gemiddelde prijzen van vuurwerk de hoogte in gaan van het vuurwerk als iedereen over gaat op het segment maximaal afgevulde cakes en dat het lastiger zal worden om leuke kleinere cakes te vinden voor de collectie.

    Na mijn kritische blik op het andere forum richting de ontwikkelingen bij Rubro komt Broekhoff nu met een aanzienlijke lijst maximaal afgevulde cakes.

    Interessant om te kijken of mijn hypothese de komende jaren waarheid zal worden. Ik hoop dat ik er naast zit.


    Volgens mij heeft iemand er kijk op...

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De kans dat dit product verkocht gaat worden is minimaal.
    Die prijs is namelijk echt niet normaal meer, ongeacht de inhoud.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  10. Deze 2 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Kijk. Daar gaan we al. De trend wordt gezet met bespottelijke prijzen.

    Even een citaat van FPM:





    Volgens mij heeft iemand er kijk op...
    Hij heeft gelijk.. Heb uit bronnen al gehoord dat veel importeurs die kant op willen. Duurdere grote produkten (is ook minder kosten), maar wel hogere prijzen en vervolgens veel kleine spullen de deur uit doen.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Afcajax voor het bericht:


  13. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Hij heeft gelijk.. Heb uit bronnen al gehoord dat veel importeurs die kant op willen. Duurdere grote produkten (is ook minder kosten), maar wel hogere prijzen en vervolgens veel kleine spullen de deur uit doen.
    Weer een minachting richting al je klanten die jarenlang veel te hoge prijzen hebben betaald voor vaak middelmatige spullen..
    Erg jammer dat de hardwerkende man in de straat hard genaaid wordt als dit doorgang vind.
    Waar heb ik dit vaker gehoord??

  14. Deze gebruiker waardeert AtaiLo voor het bericht:


  15. #23
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    380 euro. jezus christus zeg... cafferata zou zich de ogen uit hun kop moeten schamen met deze achterlijke prijs.Ik hoop voor ze dat ze dit uit hun assortiment halen want dit is gewoon abnormaal
    én associaal. De hardwerkende nederlander denkt een leuk blok te kopen voor die prijs en word dus gewoon kei en keihard genaaid...
    ffffffffff

  16. Deze gebruiker waardeert hardcore0438 voor het bericht:


  17. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Tja, dan duurt straks Oud En nieuw voor iedereen nog maar 5 minuten.

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  19. #25
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Maar voor die 380 euro krijg je wel een blok dat als beste getest is.... Vind ik wel knap voor een nieuw product. Lijkt een beetje op: wij van wc-eend adviseren wc-eend. Of vinden ze dit zelf het beste product?

    Daarnaast staat er ook een poppetje met een 4 erin wat volgens mij betekent dat je met minimaal 4 personen dit product op moet halen, nu is mijn vraag: weegt dit blok echt meer dan 75 kg of zijn ze bij Caffareta nog niet op de hoogte van de 25 kg per persoon regel?

  20. Deze 2 gebruikers waarderen scootflyer voor het bericht:


  21. #26
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    er zal toch wel iemand zijn hier die hem neemt , misschien moet ik de gok maar wagen hahahaha

    zeer benieuwd naar een filmpieeee
    075 zaantjee

  22. Deze gebruiker waardeert k0enn voor het bericht:


  23. #27
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Hij heeft gelijk.. Heb uit bronnen al gehoord dat veel importeurs die kant op willen. Duurdere grote produkten (is ook minder kosten), maar wel hogere prijzen en vervolgens veel kleine spullen de deur uit doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Tja, dan duurt straks Oud En nieuw voor iedereen nog maar 5 minuten.
    Weer een citaat erbij pakken dan:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Luister nou. Als dit de nieuwe trend gaat worden, dan gaan de prijzen van alle producten straks als een malle omhoog. Immers, per product kan enorme winst behaald gaan worden. En dat staat geheel los van de kwaliteit; het is slechts de zoveelste rechtvaardiging voor torenhoge prijzen. Als mensen meegaan in deze gekte van potten die per schot meer dan 2,50 kosten, dan is het einde van de hobbie nabij. Niet voor de vuurwerkbranche, want zo lang er grof verdiend wordt, dan zal men door blijven gaan.

    Hopelijk zet Rubro met dit product geen onomkeerbare trend in. Als momenteel de importeur met beste prijs-kwaliteitverhouding al potten brengt waarbij je per schot meer dan 3 euro moet betalen, dan vragen de andere importeurs straks mogelijk nog meer. Hopelijk blijven dit soort producten zeldzaam. Dan is de prijs ook iets rechtvaardiger. Immers, dan geldt het principe van vraag-aanbod gewoon en als iets zeldzaam is, dan moet je er meer voor betalen. Worden maximaal afgevuld vuurwerk en exclusiviteit de norm, dan voorzie ik flinke prijsstijgingen.

    Voor mij houdt het dan gewoon op. De prijzen van vuurwerk stijgen al jaren meer dan de landelijke inflatie, terwijl ik er niet rijker op word. Nee, wordt het de trend dat je achterlijk veel moet gaan betalen voor maximaal afgevulde potten uit hogere prijsklassen, dan stop ik ermee. En ik denk dat veel mensen de absurde prijzen zat zullen gaan worden, al helemaal als ze realiseren dat Duitsland en Belgie gigantisch goedkoop zijn vergeleken met Nederland. Mijn inziens mag de Nederlandse vuurwerkbranche uit gaan kijken dat ze het niet te Bont(e) maken met die prijzen.

  24. #28
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Puh wat een bult geld,

    Over de cake kan ik zonder filmpje niet oordelen.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  25. #29
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Dat is inderdaad prijzig. € 380 euro voor 160 schoten is € 2,37 per schot. Hopelijk binnekort een filmpje.

  26. #30
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Dit gaat vast net zo als met de invoering van de 500 grams cakes. In het begin krijg je een aantal absurd dure bakken en als die niet goed verkopen gaat de prijs naar beneden. In het begin waren veel 500 grammers ook rond of dik boven de 100 euro.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •