Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wheels of Fortune [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wheels of Fortune [Ass.]

    Artikelnummer: 273
    Artikelnaam: Wheels of Fortune
    Bruto Gewicht: niet bekend
    Netto Kruitgewicht: niet bekend
    Aantal Stuks: 3 stuks
    Effectomschrijving: Drie spectaculaire draainzonnen
    Tijdsduur: niet bekend
    Stijghoogte: niet bekend
    Richtprijs: 8,95
    Verpakkingseenheid: volgt



    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door pyroboy; 13 September 2012, 16:36.

    #2
    Kijk eindelijk weer eens een product wat bijna uitgestorven is. Wolf was de laatste firma die goede draaizonnen had, hopelijk zijn deze net zo goed.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #3
      Verrassende actie van Schuurmans-Beko. Dit is een product dat ik nou wel zou kopen van ze.

      Comment


        #4
        oeehh, weer iets wat mijn interesse trekt.
        elk jaar heb ik wel wat draaizonnen van salon roger in mijn collectie, erg leuke dingen altijd,,
        ben erg benieuwd naar deze, wil de gok wel wagen
        075 zaantjee

        Comment


          #5
          Geweldig, zonnen blijven altijd een ondergewaardeerd en een zeer zeker te weinig aangeboden stuk vuurwerk. Ik ben nog met de traditionele vuurwerkzonnen opgegroeid.
          Op andere fora: bloodwake / mollyman

          Comment


            #6
            Kikkuh!
            Hier ben ik altijd wel gek op dus ik hoop dat ze een beetje leuk zijn.
            Hij staat in ieder geval op het lijstje.

            Comment


              #7
              Super tof dit! Wauw, goede zet Schuurmans. Hiervoor ben ik absoluut bereid even om te rijden naar een andere winkel en dat ga ik ook zeker doen!

              Comment


                #8
                Yeah lol tog maakt schuurmans veel goed met deze zonnen.
                Na die veel te duur geprijsde knal cake!
                Laatst aangepast door 3xh; 8 November 2012, 17:16.

                Comment


                  #9
                  Even over die knalcake, net zoals de falcon een absurde prijs maar als hij net zo extreem presteert komt die bak er echt..

                  Even over de zonnen, ben ik de enige die dingen levensgevaarlijk vind?

                  Prachtig vuurwerk, en ikzelf ben gelukkig verstandig genoeg om dat ding niet te laten vliegen, maar mijn half dronken overbuurman die ook graag met romeinse kaars mikt op hoofde is helaas niet verstandig en zo iets kan mij letterlijk de kop gaan kosten..

                  Argh, ik ga een helm op doen! Oja en dit natuurlijkkkkkkkkkkkkkkk ergens halen

                  Comment


                    #10
                    Ik vind deze altijd eng :P ooit 1 gehad aan een boom getimmerd en die vloog weg

                    Comment


                      #11
                      Jaaaaaaaaa! Draaizonnen! Geniaal! Ik mis ze; enkel Lesli heeft er nog 2. En daar ligt m'n punt; ik kan deze op vuurwerkbestelling.nl níet terugvinden, terwijl ze er wel eventjes op hebben gestaan. Ook op de homepage van Schuurmans staan ze niet :( Hoop toch dat ze wel echt verkocht gaan worden!

                      Comment


                        #12
                        Ze lagen gewoon op de dummy tafel tijdens de demonstratie.. Daar leg je toch geen dingen die je niet verkoopt

                        Comment


                          #13
                          Dat hoop ik dan maar! Of je moet nog een ander goedpratertje hebben voor dat ze niet op de websites staan!

                          Comment


                            #14
                            Tot nu toe niet in een winkel in een straal van 40km. om Groningen heen... :( en het gros, de grootsten, zijn nu wel online

                            Comment


                              #15
                              Ben bang dat het er ook niet meer in zit. bij vuurwerkplanet hebben ze nog wel een zonnetje
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment

                              Working...
                              X