Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molotov Mines

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze lesli cake kreeg ik van Marco ( Ylke ) als onverwachte verassing als verjaardagscadeau van hem in mijn handen gedrukt, dus ik ben niet helemaal vergeten, loll, en hij was prachtig en vet in onze show en filmpje zal ik dan ook snel plaatsen. Zeker weer op de lijst voor volgend jaar ( cadeautip ? hehehe )
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      had hem 3x gratis gekregen en had hem 2x tegelijk gedaan, echt supervet! video volgt.
      ffffffffff

      Comment


        #18
        Supergaaf ding voor in de straat!

        Comment


          #19
          Dat is zeker waar, Jos. Ik zag deze overdag en ik wist niet wat me overkwam. Dit is een heel indrukwekkend stukje vuurwerk wat volgend jaar echt bij de collectie moet zitten.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Deze lesli cake kreeg ik van Marco ( Ylke ) als onverwachte verassing als verjaardagscadeau van hem in mijn handen gedrukt, dus ik ben niet helemaal vergeten, loll, en hij was prachtig en vet in onze show en filmpje zal ik dan ook snel plaatsen. Zeker weer op de lijst voor volgend jaar ( cadeautip ? hehehe )
            Ik heb hem dankzij Arjan (en dus ook dankzij Marco ) aan het werk gezien in de straat Ik ben er erg van onder de indruk! Heerlijke crackling mine bak! Maakt een enorme herrie in een lekker constant tempo. Geen overbodige poespas, maar gewoon zeer felle mines die lekker hoog kwamen en ook flink wat licht geven. Hoewel deze cake volgens mij ook prima overdag is af te steken!
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21
              aankomend jaar 2x in V shape woeheeeeee
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                aankomend jaar 2x in V shape woeheeeeee
                Heb ik dit jaar gedaan, alleen de shape was niet echt groot,
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0652.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,2 KB
ID:	1544982
                Video volgt nog )
                ffffffffff

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                  Heb ik dit jaar gedaan, alleen de shape was niet echt groot,
                  [ATTACH=CONFIG]12718[/ATTACH]
                  Video volgt nog )
                  De shape hoeft ook niet echt groot te zijn, zo krijg je een grote wolk jonguh!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24


                    Heftige crackling mines kwamen er uit deze cake.
                    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                    Comment


                      #25
                      Heerlijk geweld dit! Aan de prijs, maar dan heb je iets bijzonders. Vindt de Star Shooters lijn een aantal bijzondere producten hebben voor de liefhebber zoals deze, Vodka Whistle en Beluga. Een beetje á la Marijn.

                      Comment


                        #26
                        Hele fijne dit inderdaad. Van die agressieve crackling. Daar hou ik wel van!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          wie weet waar deze te krijgen is in omgeving zwolle. Je zoekt je werkelijkwaar een ongeluk op de lesli site.
                          greetzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #28
                            Gaaf ding, had 'm met korting voor €25,- . Meer zou ik er ook niet voor willen betalen.
                            Stand alone is 'ie wat eentonig, het is aan te bevelen om deze met 2 of 3 tegelijk te schieten voor een echt WOW-effect.



                            Jwtjuh
                            [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                            Comment


                              #29
                              leuk om mee te steppen ;-)is deze nog wel ergens te krijgen?
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                                leuk om mee te steppen ;-)is deze nog wel ergens te krijgen?
                                greetzz
                                Had deze gekocht bij Intratuin Pijnacker, wie weet hebben ze er nog wat op voorraad?

                                Moet je Robin even een PM sturen http://forum.vuurwerkcrew.nl/member.php?17226-robinn6

                                Jwtjuh
                                [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X