Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaatsen vuurwerkwinkels Duitsland zonder Nederlanders.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    C.cuneo...Ssssssssst. Breng mensen nou niet op ideeën

    Comment


      #62
      weet iemand ofdat ze bij de Aldi en Lidl in Kalkar met bestellijsten werken en hoelang de wachttijden daar morgen rond 12:00 zijn

      Comment


        #63
        In Beieren schijn je heel weinig Nederlanders tegen te komen bij de Aldi en Lidl.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #64
          Beste vuurwerkfanaten,

          Het leek mij leuk om dit jaar eens naar Duitsland te gaan om wat vuurwerk te halen halen. Helaas moet ik als arts gewoon werken (nee, niet alle artsen zijn tegen vuurwerk).

          Mijn vraag: ik kan op zaterdag wel die kant op. Wat zijn jullie ervaringen? Is er op zaterdag (3e dag) nog voldoende keuze of hebben jullie tegen die tijd alles opgekocht?

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door ManR Bekijk bericht
            Beste vuurwerkfanaten,

            Het leek mij leuk om dit jaar eens naar Duitsland te gaan om wat vuurwerk te halen halen. Helaas moet ik als arts gewoon werken (nee, niet alle artsen zijn tegen vuurwerk).

            Mijn vraag: ik kan op zaterdag wel die kant op. Wat zijn jullie ervaringen? Is er op zaterdag (3e dag) nog voldoende keuze of hebben jullie tegen die tijd alles opgekocht?
            De meeste supermarkten worden rond het middaguur weer bevoorraad en ik verwacht als je een half uurtje verder Duitsland inrijdt dan de gebruikelijke grensplaatsen, dan zul je nog genoeg op de schappen aantreffen. Meestal zitten de bekende supermarkten bij elkaar in de buurt en zul je vast wel iets leuks tegenkomen.
            70:30 it's all in the mix!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door ManR Bekijk bericht
              Beste vuurwerkfanaten,

              Het leek mij leuk om dit jaar eens naar Duitsland te gaan om wat vuurwerk te halen halen. Helaas moet ik als arts gewoon werken (nee, niet alle artsen zijn tegen vuurwerk).

              Mijn vraag: ik kan op zaterdag wel die kant op. Wat zijn jullie ervaringen? Is er op zaterdag (3e dag) nog voldoende keuze of hebben jullie tegen die tijd alles opgekocht?
              Ja joh..

              Tenminste.... Hier over de grens in Bruggen blijven de medewerkers van de Aldi-sud en de Lidl de hele tijd bijvullen.
              Ik geloof dat er 3 keer per dag een vrachtwagen komt om de winkels te bevoorraden.
              Vorig jaar heb ik op de laatste dag vuurwerkinkopen gedaan en toen was alles nog te koop.

              Dit jaar ben ik dus op de eerste dag (vandaag dus) gegaan en gewoon op mijn dooie gemakje rond een uur of 10 half 11..

              Ik had een lijstje gemaakt met wat adressen van de Lidl en Aldi van een paar dorpen verderop, voor het geval dat er toch iets uitverkocht was en dus iets verder moest rijden.

              Dit was dus helemaal niet nodig...
              Het was in Bruggen dus totaal niet druk, alles was op voorraad en volgens mij waren wij (mijn vrouw,onze zoon en ik) de enige Nederlanders in de Lidl, Aldi en Rewe.
              Er waren denk ik in totaal gemiddeld zo'n 10 mensen die bij het vuurwerk aan het kijken waren.

              Echt heerlijk shoppen hier en dat vlak bij mij over de grens, nog geen 10 minuten rijden met de auto...
              Zo in mijn sas met sas..

              Comment


                #67
                Vanmorgen om ongeveer 6:30 in Bocholt bij de Lidl en Aldi geweest, zitten daar naast elkaar.
                Was helemaal niet druk, na 7:00 zag je steeds meer Nederlanders het parkeerterrein oprijden.
                Bij de Lidl hadden ze hier voor het eerst bestellijsten en zag dat er beveiliging rondliep, lekker rustig m'n spullen gehaald geen chaotische toestanden.
                Op de terugweg geen controles gezien en ook niet gehoord dat die er waren, was weer net als alle andere voorgaande jaren relaxed shoppen en alles was voorradig.
                70:30 it's all in the mix!

                Comment

                Working...
                X