Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 67
  1. #1
    VWC-Lid richard21's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    102
    Thanks
    8
    48 waarderingen in 24 posts

    Plaatsen vuurwerkwinkels Duitsland zonder Nederlanders.

    Een dag per jaar schaam ik mij bijna voor mijn landgenoten en dat is als ik aan het vuurwerkshoppen ben in Duitsland.
    Sommige mensen slaan elkaar letterlijk de kop in om b.v. Reno's te bemachtigen.
    Omdat ik dit jaar daar geen zin in heb ben ik op zoek naar plaatsen waar het lekker rustig is.
    Ik heb zelf goede ervaring met het plaatsje Vreden

    http://maps.google.nl/maps?q=vreden+...sland&t=m&z=11

    Daar leek het of niemand geïnteresseerd was in vw en al de schappen waren tot de nok toe gevuld.

    Graag jullie positieve ervaringen met dit soort plaatsjes.

  2. Deze gebruiker waardeert richard21 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
    Een dag per jaar schaam ik mij bijna voor mijn landgenoten en dat is als ik aan het vuurwerkshoppen ben in Duitsland.
    Sommige mensen slaan elkaar letterlijk de kop in om b.v. Reno's te bemachtigen.
    Omdat ik dit jaar daar geen zin in heb ben ik op zoek naar plaatsen waar het lekker rustig is.
    Ik heb zelf goede ervaring met het plaatsje Vreden

    http://maps.google.nl/maps?q=vreden+...sland&t=m&z=11

    Daar leek het of niemand geïnteresseerd was in vw en al de schappen waren tot de nok toe gevuld.

    Graag jullie positieve ervaringen met dit soort plaatsjes.
    Tegenwoordig hebben ze een nieuw systeem bij de aldi/lidl,ze werken nu met bestellijsten.
    Het blijft alleen wel heel erg druk niet normaal.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  4. #3
    VWC-Lid richard21's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    102
    Thanks
    8
    48 waarderingen in 24 posts
    Met bestellijsten? Hoe moet ik dat zien? Moet je die terplekke invullen of kan je ze ook online invullen/betalen?

  5. #4
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
    Met bestellijsten? Hoe moet ik dat zien? Moet je die terplekke invullen of kan je ze ook online invullen/betalen?
    Nee ze hebben nu paden gemaakt met linten afgezet,dan krijg je een bestellijst die vul je in en lever je bij het personeel van de aldi/lidl in.
    Vervolgens krijg je een nummer en moet je naar het magazijn,als jou nummer aan de beurt is krijg je een kar met de producten die jij hebt besteld.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  6. #5
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Lijkt mij een hele verbetering
    Zelf heb ik geen ervaring met al die drukte omdat ik meestal pas de tweede dag ga en dan ook naar een winkel waar het minder druk is dan...

  7. #6
    VWC-Lid richard21's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    102
    Thanks
    8
    48 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Lijkt mij een hele verbetering
    Zelf heb ik geen ervaring met al die drukte omdat ik meestal pas de tweede dag ga en dan ook naar een winkel waar het minder druk is dan...
    Waar zit die winkel dan?

  8. #7
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    waarschijnlijk is daar minder druk omdat het de tweede verkoopdag is hoor...
    maar in nordhorn zijn er verschillende winkels (twee aldi's, twee Lidl en nog wat andere zaakjes).

  9. #8
    VWC-Lid pyrofreak96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Locatie
    Groningen (provincie)
    Berichten
    427
    Thanks
    431
    263 waarderingen in 101 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
    Een dag per jaar schaam ik mij bijna voor mijn landgenoten en dat is als ik aan het vuurwerkshoppen ben in Duitsland.
    Sommige mensen slaan elkaar letterlijk de kop in om b.v. Reno's te bemachtigen.
    Omdat ik dit jaar daar geen zin in heb ben ik op zoek naar plaatsen waar het lekker rustig is.
    Ik heb zelf goede ervaring met het plaatsje Vreden


    Daar leek het of niemand geïnteresseerd was in vw en al de schappen waren tot de nok toe gevuld.

    Graag jullie positieve ervaringen met dit soort plaatsjes.
    --

    Leuke naam ook, vreden, toepasselijk ipv mensen die elkaar neer halen voor vw.
    Fireworks is a lifestyle

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Berichten
    31
    Thanks
    16
    5 waarderingen in 3 posts
    hello,
    iemand die al weet wat er dit jaar nieuw is in de duitse winkels?

    tnx

  11. #10
    VWC-Lid freddie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    351
    Thanks
    281
    152 waarderingen in 73 posts
    weet iemand misschien ook nog een paar winkeltjes in Drenthe over de grens?

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    145
    Thanks
    18
    93 waarderingen in 50 posts
    Als je het echt rustig wil doen zou ik gewoon bestellen bij Toschpyro, daar kosten de Aquila (Reno`s) 3.99 je besteld en kan je bestelling rustig ophalen, helemaal nadat ze sinds vorig jaar meerdere plaatsen hebben waar je je bestelling kan ophalen.
    Voor ons Nederlanders is Osnabrück het meest dichtbij.
    Het assortiment is vele malen groter en als je voor een budget pot gaat zou je eens naar de Kasjopeja van Jorge moeten kijken. Die had ik vorig jaar en is een 16 shots met 140 gram en is echt een topper voor het geld.

    Je moet alleen vooraf overmaken maar het staat dan allemaal netjes verpakt in dozen voor je klaar.
    Laatst gewijzigd door partyelmar; 21 september 2012 om 18:57 Reden: zin opbouw

  13. Deze gebruiker waardeert partyelmar voor het bericht:


  14. #12
    VWC-Lid badhierden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2008
    Berichten
    99
    Thanks
    54
    9 waarderingen in 8 posts
    .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
    Laatst gewijzigd door badhierden; 10 december 2016 om 22:59

  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Berichten
    31
    Thanks
    16
    5 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door partyelmar Bekijk bericht
    Als je het echt rustig wil doen zou ik gewoon bestellen bij Toschpyro, daar kosten de Aquila (Reno`s) 3.99 je besteld en kan je bestelling rustig ophalen, helemaal nadat ze sinds vorig jaar meerdere plaatsen hebben waar je je bestelling kan ophalen.
    Voor ons Nederlanders is Osnabrück het meest dichtbij.
    Het assortiment is vele malen groter en als je voor een budget pot gaat zou je eens naar de Kasjopeja van Jorge moeten kijken. Die had ik vorig jaar en is een 16 shots met 140 gram en is echt een topper voor het geld.

    Je moet alleen vooraf overmaken maar het staat dan allemaal netjes verpakt in dozen voor je klaar.
    ik ga altijd naar aachen, maar het verschilt een beetje van waar je woont. en de reno's kon ik daar in de aldi krijgen voor 2.99€ toch raar dat jij er 3.99 voor betaalt?

  16. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    145
    Thanks
    18
    93 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feuerwerklover Bekijk bericht
    ik ga altijd naar aachen, maar het verschilt een beetje van waar je woont. en de reno's kon ik daar in de aldi krijgen voor 2.99€ toch raar dat jij er 3.99 voor betaalt?
    Let op!!! ToschPyro is geen Aldi. Deze hebben omgelabelde producten van Weco en kunnen door de massale inkoop stunten met deze prijzen.
    Stel jij koopt 40 Reno`s bij de Aldi, dan spaar jij 40€ uit. Ik heb er 40€ voor over om niet tussen het gedrang van al onze medelanders te staan die de potten uit je karretje pakken terwijl je er zelf bij staat. Bij mij trokken ze de Reno`s gewoon uit de doos toen ik om een karton vroeg aan de vriendelijke dame van de Aldi. Ze moest alleen even de doos open maken omdat ze ze anders niet kunnen scannen wanneer je bij de kassa komt.
    Toen ze mij de doos overhandigde trokken mijn landgenoten de Reno`s als gekken uit mijn doos en vonden het raar dat ik er wat van zei. "Omdat ik er toch genoeg had". Ik vraag om een karton!!! Krijg hem van de winkelbediende!! Dus dan blijf je er met je @$#$^#^ vanaf.

    Ik geef daarom de tip en betaal liever 3.99€ voor zo`n pot. Het is als 1e klas reizen. Kost meer, maar wel een stuk relaxter.

  17. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Berichten
    31
    Thanks
    16
    5 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door partyelmar Bekijk bericht
    Let op!!! ToschPyro is geen Aldi. Deze hebben omgelabelde producten van Weco en kunnen door de massale inkoop stunten met deze prijzen.
    Stel jij koopt 40 Reno`s bij de Aldi, dan spaar jij 40€ uit. Ik heb er 40€ voor over om niet tussen het gedrang van al onze medelanders te staan die de potten uit je karretje pakken terwijl je er zelf bij staat. Bij mij trokken ze de Reno`s gewoon uit de doos toen ik om een karton vroeg aan de vriendelijke dame van de Aldi. Ze moest alleen even de doos open maken omdat ze ze anders niet kunnen scannen wanneer je bij de kassa komt.
    Toen ze mij de doos overhandigde trokken mijn landgenoten de Reno`s als gekken uit mijn doos en vonden het raar dat ik er wat van zei. "Omdat ik er toch genoeg had". Ik vraag om een karton!!! Krijg hem van de winkelbediende!! Dus dan blijf je er met je @$#$^#^ vanaf.

    Ik geef daarom de tip en betaal liever 3.99€ voor zo`n pot. Het is als 1e klas reizen. Kost meer, maar wel een stuk relaxter.
    mijn excusses dan.
    maar ze lijken toch echt het zelfde? ik kijk vooral naar het logo en er staat echt weco op. ik ben zelf een belg en elke jaar zijn er in aachen wel echt veel hollanders en belgen maar nog nooit problemen mee gehad ik ga altijd op de 1e dag van de koopjes. de hollanders daar dan zijn best wel lief (al laat ik mij daar niet door vangen. ze proberen lief te doen maar eigenlijk pakken ze iets uit jouw kar) als ik inkoopen doe, laat ik 3/4 mensen bij mijn kar als iemand iets probeert dan weten ze wat ze te doen staat

    trouwens bedankt voor jou hulp volle reactie

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •