Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Schuurmans, Roermond 03-09-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Is goede kwaliteit kruit en de juiste verhoudingen de truuk?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
      250 gram staat er, dus 10 gram per schot, lijkt me niet door de nieuwe regeling te komen dan..
      sorry niet goed gelezen

      Comment


        #33
        Vandaag bij de demo van Schuurmans geweest in Wolvega.
        Zaten erg leuke producten tussen. De nieuwe Tiger is ook eentje om in de gaten te blijven houden. En natuurlijk die nieuwe salute cake, wat een knallen komen daar af. Ze schoten eerst de goedkopere versie af (Salute cake2), die is al lekker maar daarna komt de salute cake 1 erover heen, dat wordt feest in de straat
        Laatst aangepast door scootflyer; 26 September 2012, 21:09.

        Comment


          #34
          bij deze nog het filmpje van de finaleshow van de demo in Wolvega. Hij was toch net iets anders dan de finale van Barendrecht. Vond vooral het einde super.



          Het is opgenomen met mijn telefoon, het geluid en beeld is dus niet geweldig.
          Laatst aangepast door scootflyer; 23 September 2012, 15:29.

          Comment


            #35
            Gewoon totaal vergeten de film online te zetten!
            Doodzonde, want het was een flinke rammer met die dikke mines haha, en op een mooie afstand. Snel dus even in de upload gezet, geniet van de beelden!

            Comment


              #36
              Zo'n klap van die mines blijft echt prachtig
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #37
                Dat waren hele serieuze klappen ja haha, zwaar genieten, leek alsof de rekken uit elkaar klapten.

                Comment


                  #38
                  Mij veel te veel mines. Krijg een beetje de indruk dat het mines schieten alleen maar ingezet wordt omdat het 50mm betreft. Dit komt mij te geforceerd over. Niet aan mij besteed.

                  Wel bedankt voor het delen, Mike.

                  Comment


                    #39
                    Als je erbij had gestaan had je gewild dat ze alleen maar mines hadden geschoten.. ontzettend vet!
                    De klappen die daar vandaan komen, prachtige kleuren.. helemaal super!
                    Ze waren prima getimed op de muziek waardoor ze goed tot hun recht kwamen!

                    Beste demofinale van dit jaar wat mij betreft!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                      Als je erbij had gestaan had je gewild dat ze alleen maar mines hadden geschoten.. ontzettend vet!
                      De klappen die daar vandaan komen, prachtige kleuren.. helemaal super!
                      Ze waren prima getimed op de muziek waardoor ze goed tot hun recht kwamen!

                      Beste demofinale van dit jaar wat mij betreft!
                      Het blijkt dat smaak verschilt. Ik ben geen fan van mines, hoe gaaf het ook kan zijn om vlakbij je de druk van mines te voelen. Dit heb ik in 2009 of 2010 mogen ervaren in de tuin van het Boymans museum. Qua druk indrukwekkend. Maar ik geef de voorkeur aan boeketten in de lucht.

                      Wel fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin gehad hebben.

                      Comment

                      Working...
                      X