Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Schuurmans, Roermond 03-09-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Schuurmans, Roermond 03-09-2012

    Vanavond zijn Mike (Mattenfreak) en ik aanwezig geweest bij de demo van Schuurmans Vuurwerk alwaar wij weer verschillende topproducten de lucht in hebben zien gaan!

    Heren van Schuurmans Vuurwerk bedankt voor de gastvrijheid.

    Allereerst hier de foto's van de demo en schitterende finale. Ook zullen er nog losse productfoto's online komen.









































    Laatst aangepast door Mattenfreak; 29 September 2012, 16:59.

    #2












    Comment


      #3
      Veel shogun artikelen hebben ze voortaan zeg. Erg mooie foto,s gemaakt Morris!

      Comment


        #4
        ben benieuwd naar de filmpjes op youtube

        Comment


          #5
          weer erg goede foto's hoor! Top!
          hopelijk hebben jullie je vermaakt!

          Comment


            #6
            Prachtige foto's!! Ik hou er wel van, foto's van ontbrandend vuurwerk. Dat wat normaal als een razende met veel geweld de lucht in schiet, staat nu vast op een plaat, in alle rust zie je de schoonheid en de kracht van vuurwerk!!!

            Comment


              #7
              Dat shogun vind ik persoonlijk niks, was wel verbaasd dat er beko producten tussen stonden
              ffffffffff

              Comment


                #8
                Shogun heeft wel leuke producten gehad hoor. Maar dat is van jaren terug. Veel vuurwerk vind ik achterhaald. Wat wel echt goed is, van Beko/Shogun, zijn de fakkels die ze hebben. Die zijn voor een goede prijs leuk, doen het goed ivm voetbal of iets dergelijks.

                Comment


                  #9
                  Er zijn zeer mooie foto's gemaakt!
                  TOP!

                  Comment


                    #10
                    Mooie foto's weer Morris, zoals gewoonlijk
                    Ben stiekem ook benieuwd naar de filmpjes
                    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                    Comment


                      #11
                      Geen overdonderend geweld bij schuurmans zoals bij rubro? ik lees niks over opvallende producten.

                      Comment


                        #12
                        Bij Schuurmans hebben ze geen 25 gram toegepast?

                        Die fontein op foto 3 lijkt het opvallend goed te doen trouwens. Kan iemand dat bevestigen?

                        Comment


                          #13
                          Helaas waren de 25 grams producten nog niet binnen net als enkele andere nieuwe cakes. Deze zullen in een latere demo alsnog geschoten worden..
                          Producten die we gisterenavond hebben gezien waren absoluut prima waarbij voor mij toch echt de Falcon dé topper blijft!

                          Veel nieuwe producten komen in een latere demo dus nog aan bod.

                          Die fontein op foto 3 lijkt het opvallend goed te doen trouwens. Kan iemand dat bevestigen?
                          Deze fonteinen deden het super.. er stonden er zoals je ziet drie langs elkaar waardoor het opviel hoe prachtig constant ze reageerden..
                          Alle fonteinen gingen even hoog en waren even vol.. kwaliteit sprong er dus zeker vanaf!

                          Comment


                            #14
                            Vanavond was al weer de tweede Schuurmans demo, dit maal in Barendrecht op het sportveld van voetbalvereniging Smitshoek.

                            Schuurmans had de kantine van deze vereniging wat opgevrolijkt met wat posters, spandoeken en natuurlijk de dummy's van het vuurwerk.

                            Na binnenkomst was voor mij meteen de vraag ; Zijn ''ze'' binnen? Dit natuurlijk duidend op de 25 grams cake's waarmee Schuurmans dit jaar op de markt komt. Gelukkig kreeg ik goed nieuws te horen, de levering van deze cakes heeft plaats gevonden en ze stonden al opgesteld voor de demo!

                            De demo zelf begon iets voor 22.00 uur, alle producten werden per 3 afgestoken met een redelijke ruimte er tussen. Zaten wat leuke producten bij maar er waren ook erg veel cake's waarbij de prijs/kwaliteits verhouding naar mijn mening niet helemaal klopte. Toppers waren de Titanium volcano's, de Blue Pearl van Skyline (Blijft prijs/technisch erg goed) en natuurlijk de beruchte Sky Screamers.

                            Als laatste waren de nieuwe cake's uit de Shock Wave serie aan de beurt!
                            Schuurmans brengt met deze nieuwe lijn 5 19schots cakes met allen 389.50 gram pts. Tevens zijn aan deze lijn 2 knalcake's + een knalpijlen assortiment toegevoegd.

                            De 19 schots cake's waren over het algemeen erg goed, elke cake heeft een kleine mine gevolgd door een goede burst met een (redelijk) groot boeket. Van deze 5 cake's vondt ik persoonlijk Shock Wave 2 & 3 de beste van de serie.

                            Toen was het tijd voor de nieuwe knalpotten uit deze serie. Als ik de Salute cake 1 in één woord moet omschrijven ; WAUW! Wat een gigantisch harde klappen! Echt ongekend voor Nederlandse begrippen en ik kan denk wel met zekerheid zeggen dat dit de allerhardste knalcake moet zijn! De prijs is met 39.95 euro fors voor een 25 schots knalcake maar dit is echt een topper van ongekend formaat!
                            Salute cake 2 die volgde heeft 36 schots en is met 29.95 euro adviesprijs een stuk goedkoper, echter knalde deze een stuk minder hard. (al knalde deze alsnog heel aardig!) ;)

                            De demo werd afgesloten met een finale op muziek, hierbij werden vele professionele mines gebruikt en Schuurmans liet zien dat het ook op het gebied van vuurwerkshows behoorlijk wat kwaliteit in huis heeft!

                            Onderstaand alle informatie over de nieuwe Shock Wave serie :

                            Shock Wave 1
                            Artikelnummer : SW001
                            Effect : Gold mine with multicolor dahlia star bombard.
                            Inhoud : 6/1
                            Kruit : 389.50 gram
                            Adviesprijs : € 34.95

                            Shock Wave 2
                            Artikelnummer : SW002
                            Effect : Gold mine with brocade and blue star bombard.
                            Inhoud : 6/1
                            Kruit : 389.50 gram
                            Adviesprijs : € 34.95

                            Shock Wave 3
                            Artikelnummer : SW003
                            Effect : Crackling mine with brocade and green star bombard.
                            Inhoud : 6/1
                            Kruit : 389.50 gram
                            Adviesprijs : € 34.95

                            Shock Wave 4
                            Artikelnummer : SW004
                            Effect : Crackling mine with brocade and red star bombard.
                            Inhoud : 6/1
                            Kruit : 389.50 gram
                            Adviesprijs : € 34.95

                            Shock Wave 5
                            Artikelnummer : SW005
                            Effect : Gold mine with white strobe and red star bombard.
                            Inhoud : 6/1
                            Kruit : 389.50 gram
                            Adviesprijs : € 34.95

                            Salute cake 1
                            Artikelnummer : SW021
                            Effect : Shoot up 25 shots thunder with color tail.
                            Inhoud : 6/1
                            Kruit : 250.00 gram
                            Adviesprijs : € 39.95

                            Salute cake 2
                            Artikelnummer : SW022
                            Effect : Shoot up 36 shots thunder with color tail.
                            Inhoud : 12/1
                            Kruit : 198.00 gram
                            Adviesprijs : € 29.95

                            Schuurmans bedankt voor deze gezellige avond en een goed seizoen gewenst!
                            FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                            Comment


                              #15
                              Bedankt voor het erg leuk te lezen stukkie Ramon!

                              Nog een vraag van mijn kant, hoeveel producten werden er totaal geschoten op de demo?

                              En was er genoeg ruimte voor alle bezoekers?
                              vuurwerkbieb

                              Comment

                              Working...
                              X