Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gate of Heaven 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Demo ryal 29-09-12 foto's 550D 146.jpg
Vertoningen:1
Grootte:102,7 KB
ID:	1543057
    Leuke cake zal hem ook zeker aanschaffen.
    Vuurwerkbieb.nl

    Comment


      #17
      Moet heel eerlijk zeggen dat de nieuwe producten mij tegenvielen t.o.v. de nieuwe producten van vorig jaar. Daar zat meer power achter en bij de nieuwe producten vond ik de effecten ook erg snel weg helaas.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Dit is de enigste pot van de 3 gates of heaven die ik overweeg om te nemen, ik vind de crackling staarten die overgaan in een boeketje en saluteknal wel apart en mooi , ook hoor ik alleen bij deze pot een klein merkbaar verschil in de boeketknal en de saluteknal, maar voor het mooie zouden ze volgend jaar eens moeten kijken of dat niet bij alle 3 de potten verbeterd kan worden, een betere saluteknal

          Comment


            #20
            filmpje van de demo van Rowy vuurwerk in almere

            Comment


              #21
              Hier is mijn film, gemaakt bij Rowy

              De cake Gate of Heaven 3 van het merk Royal Firework. Deze is geschoten tijdens de demo van Rowy Vuurwerk in Almere, op zaterdag 8 december 2012.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #22
                Welkom bij Isandra VuurwerkZoals elk jaar biedt Isandra Vuurwerk in de verkoop het neusje van de zalm op het gebied van vuurwerk. Iets waar wij als vuurwerkl...


                Unboxing weer

                Gr Zwitsal

                Comment


                  #23
                  Gate of Heaven 3:
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    Straat filmpjes van oud & nieuw 2012/2013 (Gefilmt met mobiel)

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Zeer leuke blokjes! goede burst!

                    Comment


                      #25
                      Straatfilmpje van Royal's gate of Heaven 3:

                      + http://www.youtube.com/watch?v=lGZy2...ature=youtu.be" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                      http://www.youtube.com/watch?v=lGZy2...ature=youtu.be"> http://www.youtube.com/watch?v=lGZy2...ature=youtu.be" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        Als ik zo de filmpjes zie, en wetende dat de GOH 1 en 2 echte toppers waren, heb ik toch spijt dat ik deze niet heb genomen. Volgend jaar ook deze maar eens proberen!

                        Comment


                          #27
                          Dit product zojuist in actie gezien in een showtje. Schitterend product. Denk dat dit een goede 10:00 uur opener kan zijn. Afgelopen jaar de GOH1 gebruikt, eind van dit jaar zou deze het wel eens kunnen zijn. Staat genoteerd op de wenslijst.

                          Comment


                            #28
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                            Comment


                              #29
                              Een goedkope cake en toch bijna 500 gram, het overwegen waard.
                              Echter, als ik de straatfilmpjes kijk, is er niet 1 die me kan overtuigen deze, zelfs voor de lage prijs aan te schaffen. De boeketten lijken erg snel weg en door een vermoedelijk redelijke burst ver uit elkaar te spatten waardoor er van het effect imho nog minder overblijft.
                              Iemand die kan zeggen of de filmpjes een beetje overeenkomen met de werkelijke belevenis?

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Working...
                                X