Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb toch nog een paar pakjes aangeschaft, uit nostalgie voor het daylight vuurwerk
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
      Heb toch nog een paar pakjes aangeschaft, uit nostalgie voor het daylight vuurwerk
      Is ook niks mis mee als je er maar rekening mee houd.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        Ik wil 60 tegelijk in de lucht schieten, maar is dat wel verstandig gezien ze naar beneden komen ?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
          Ik wil 60 tegelijk in de lucht schieten, maar is dat wel verstandig gezien ze naar beneden komen ?
          Zou het risico niet nemen in iedergeval.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
            Ik wil 60 tegelijk in de lucht schieten, maar is dat wel verstandig gezien ze naar beneden komen ?
            Dan zou ik dat wel op een open veld afsteken en goed afstand nemen. In de straat zou ik er niet aan beginnen.

            Comment


              En ruim de bende op zodat kinderen ze niet vinden. Als dit in je handen knalt ben je niet blij.

              Beter nog: Deze dingen niet afsteken!

              Comment


                Ik heb ze ook gehad en in een waaier project verwerkt.
                helaas pindakaas voor mij en omstanders, dat werd vluchten en dekken!

                Erg vreemd dat deze (overigens leuke daylight single shots) niet afgekeurd worden.
                I think I'm rocking with the best!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
                  Ik heb ze ook gehad en in een waaier project verwerkt.
                  helaas pindakaas voor mij en omstanders, dat werd vluchten en dekken!

                  Erg vreemd dat deze (overigens leuke daylight single shots) niet afgekeurd worden.
                  Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Heb er vorig jaar meerdere gehad die naar beneden kwamen. Steek ze af op een boerderij dus veel gevaar heb ik niet maar toch. Heb 4 pakjes besteld dit jaar bij Kuiper.

                  Zou het kunnen dat omdat het rest voorraad betreft, dat ze niet getest worden ofzo?

                  Comment


                    Wat een bagger, viel zo terug de tuin van de buren in en klapte 10 minuten (!!) Later ineens uit elkaar.
                    Ik heb de rest weggeflikkerd.

                    Comment


                      Gevaarlijk stukje vuurwerk dit zoals bekend, sommigen kwamen eerst terug op de grond om vervolgens keihard te klappen, sommigen knalden ook niet. Gelukkig deden de meeste het wel goed:



                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        Blijven voor mij de beste single shot, mooie rook pluim met een redelijke knal met titanium effect


                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          Inderdaad geweldig mooie single shots waren dit, prachtig stook spul.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Ook deze veelvuldig weegestookt en eigenlijk deden ze t altijd prima, mooie rookpluim en een lekkere knal. Prima single shots...

                            Comment


                              Heb er nooit problemen mee gehad. Mooie dingen. Jammer dat het straks om 18:00 al weer donker is.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Leuk spul zolang ze doen wat ze moeten doen ☺️

                                https://youtube.com/c/EindjePyro

                                Comment

                                Working...
                                X