Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts

    Lightbulb Interview met VDN Fireworks

    Interview met VDN Fireworks.

    "Hoe is afgelopen jaar bevallen?"

    2011 was voor ons, met het aangaan van het importeurschap, een spannend jaar en een jaar waarin wij veel ervaring hebben opgedaan. Tussen fabrikant en importeur zit immers een wereld van verschil.
    2011 was voor ons ook een testjaar, waarin wij onze bedrijfsvoering en de markt wilden peilen. Alles was voor ons een uitdaging;
    • Het zoeken naar geschikte leveranciers die als betrouwbare partner konden fungeren om onze kennis en ideeën te kunnen uitwisselen (fabrikanten waar wij een relatie mee konden opbouwen),
    • de omgang met de Nederlandse wetgeving,
    • het opzetten en introduceren van onze producten,
    • de keuringen,
    • het importeren,
    • en het zoeken naar winkeliers die onze collectie wilden vertegenwoordigen.

    Het resultaat van dit jaar kunnen wij niet anders dan positief ervaren.

    Na het sluiten van de vuurwerkfabriek gaf deze nieuwe start ons dan ook de gelegenheid opnieuw ons vak uit te oefenen. Want de drang om invloed op het product te behouden blijft. Om dan ook op deze manier “eindelijk” weer met vuurwerk te mogen werken is geweldig, zeker omdat vuurwerk een belangrijke rol in ons gezin speelt.

    Wij hebben keihard gewerkt om een goed product op de markt te zetten en hiermee onze naam te vestigen. Wanneer je dan het uiteindelijke resultaat in je bunkers ziet staan, geeft dat een enorme kick. Dan zul je begrijpen dat wij erg trots zijn op onze Ornamental collectie.

    Dit gevoel wordt alleen maar versterkt als je weet dat alles in eigen beheer is uitgebracht. Van het ontwerpen van de labels tot het ontwikkelen van de producten; wij kunnen wel zeggen “de Ornamental collectie, die staat”. Dit wordt nog eens extra bevestigd door de vele positieve reacties die we hebben mogen ontvangen.

    Maar we gaan verder; verder met het ontwikkelen van onze producten en onszelf. Soms is dit moeilijk, want zoals vroeger de pers aanzetten en zelf probeerseltjes testen, gaat helaas niet meer. Onze wensen en ideeën moeten nu, in samenwerking met onze fabrikanten in China, ontwikkelt en uitgewerkt worden. Dit is even wennen maar door onze goede samenwerking vullen wij elkaar aan, daar waar nodig. Voor de toekomst zien wij dan ook veel mogelijkheden.

    "Wat kunnen wij van VDN verwachten?"

    Ons tweede jaar begint al goed met de start van de Summer Sale. Deze is gestart in samenwerking met enkele van onze winkeliers en biedt mensen de mogelijkheid, voor zeer scherpe prijzen, kennis te laten maken met onze producten.

    Ook de volgende serie is in ontwikkeling. In de achterliggende periode zijn onze leveranciers bij ons op bezoek geweest en hebben wij de nieuwe producten doorgesproken. De eerste proeftesten zijn nog niet naar tevredenheid en moeten verder worden uitgewerkt. Hiervoor gaan wij meer tijd uittrekken.

    Verder staan er dit jaar nog een aantal dingen op stapel, maar hier van houden wij jullie als bezoekers van vuurwerkcrew zeker op de hoogte.
    Wij gaan door en kijken zeer uit naar de komende jaren.

    Met vriendelijke groet,

    Familie Van der Nat.

    Zijn er nog vragen ontbeantwoord? Schroom niet en stel ze gerust!

  2. Deze 3 gebruikers waarderen FireDragon voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Hierbij wil ik fam.van der Nat bedanken voor hun openhartigheid en hun ervaring van het afgelopen jaar. Mooi om te lezen dat er een nieuwe serie bij komt, ik ben nieuwsgierig.

    Jurrien, bedankt voor het plaatsen voor dit interview.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  4. Deze gebruiker waardeert ylke voor het bericht:


  5. #3
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Een positief stuk over VDN.
    Ben zeer benieuwd met wat hun dit jaar gaan komen.

    Jurrien, bedankt man, supper!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Na het verhaal van hun aanbiedingen gingen er wel wat geruchten rond. Angst dat het bedrijf het niet gered had. Ik ben blij dat ze het wel gered hebben en dat ze "vrolijk" doorgaan met hun passie en die van ons. Zelf heb ik nog geen vuurwerk van VDN gehad. Niet echt een dealer om de hoek. Als dit wel zo was, of ik in de mogelijkheid was om bij hun te shoppen zou ik zeker gaan kijken. Want dat ze een aantal kwalitatief goede producten hebben is zeker.
    Ik ben in ieder geval benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen.

    Greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  8. #5
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    Na afgelopen jaar een aantal erg goede producten van VDN te hebben gehad is dit erg mooi om te horen.
    Ik kijk erg uit naar de nieuwe producten.

    Aan de mensen van VDN en VWC bedankt voor dit interview.

    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  9. Deze gebruiker waardeert flyineddy voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •