Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapshot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
    Ze zijn er nog hoor!
    €1,50 p.s / gewoon bij Rubro zelf. Elders inderdaad nergens meer gezien? Waarom niet eigenlijk?
    https://www.rubro.nl/rubronl/catalog...hot&q=snapshot

    https://www.rubro.nl/rubronl/snapshot.html
    In het groen staat: Beschikbaar
    Da's nog de oude site... Er staan alleen alvast een paar nieuwe artikelen bij. Tegen 01-11 willen ze de site open hebben! Hij is er echt helemaal uit, we konden 'm vorig jaar al niet meer inkopen als Dealer zijnde...
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #47
      Oioioii... Mijn excuses!!
      Ik dacht echt je geholpen te hebben in die zin, echt niet geweten dat dit een offline site is!
      Sorry man!

      Da's dan toch wel erg zuur.
      Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
        Oioioii... Mijn excuses!!
        Ik dacht echt je geholpen te hebben in die zin, echt niet geweten dat dit een offline site is!
        Sorry man!

        Da's dan toch wel erg zuur.
        Haha, geeft niets man. Genoeg andere vette single shots te krijgen hoor!!
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #49
          Gelukkig maar
          Dat is zeker waar!

          Maar toch.. waarom ze deze eruit hebben gedaan.. ? Is toch zonde
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Haha, geeft niets man. Genoeg andere vette single shots te krijgen hoor!!
            Dat is waar, maar de Snapshot was een hele goede singleshot die ook nog eens behoorlijk goedkoop was vergeleken met andere sier singleshots.
            Ik vind het echt jammer dat hij er uit is.
            Ik had er ieder jaar meerdere van waar ik ontzettend van genoten heb.

            Eddy.
            Waar rook is, is vuurwerk.

            Comment


              #51
              Inderdaad erg zonde dat deze eruit gaat, maar dat is elk jaar met iedere importeur dat er mooie producten uit gaan.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Heb hem nog nooit gehad, maar op basis van eerdere reacties heb ik er toch nog 2 kunnen bestellen op de valreep eerder dit jaar. Jammer dat het voor mij dan de eerste en laatste keer is dat ik de Snapshot zal schieten. Maar goed, beter iets dan niets.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  Jammer dat deze eruit gaan. Had vorig jaar er 2 gekocht voor het eerst en moet zeggen dat goeie en mooie single shots zijn.
                  The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                  Comment


                    #54
                    ik heb nog wel 1 karton waar er een paar uit zijn voor de liefhebber
                    www.rowyvuurwerk.nl

                    Comment


                      #55
                      Doe mij dat karton maar (Zie privé bericht)

                      Comment


                        #56
                        1,50 voor een 20 gram single shot is echt extreem goedkoop. Heel erg jammer dat ik die meer kan krijgen

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                          1,50 voor een 20 gram single shot is echt extreem goedkoop. Heel erg jammer dat ik die meer kan krijgen
                          Herman de Haan heeft ze op de site staan. http://www.hermandehaanvuurwerk.nl/h...napshot-3.html

                          Comment

                          Working...
                          X