Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapshot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Snapshot

    Artikelnummer: RVW 955
    Artikelnaam: Snapshot
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: Single Shot Mine
    Effectomschrijving: Mortier kogel met grote mijn en een gouden regen in de lucht.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 11:18.

    #2
    Zit die single shot nou ook nog weer apart verpakt in dat doosje? is dat voor de stabiliteit of heeft het nog een andere reden? (behalve dan dat de transportkosten hoger worden misschien vanwege groter volume...)

    Comment


      #3
      Volgens mij schiet je deze vanuit het doosje voor stabiliteit.. het gaat hier als het goed is om de 50gram mine !!
      Deze is helaas niet geschoten op de demo daar dit niet werd toegestaan door de Provincie.

      Comment


        #4
        Deze stond in de folder die bij de demo op de tafels lagen, die met de 3D-bril erop. Daar staat 'ie op pagina 5 voor € 2,99 pst!!
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          3euro is toch geen geld voor 50gram mine? Vaak betaal je het dubbele voor maar 25gram.. Ga deze zelf in ieder geval zeker uitproberen, eet wel een frietje minder in de aankomende maanden dan is deze gewoon weer gratis

          Comment


            #6
            Op de gok deze besteld, kon ze voor de prijs niet laten staan. Het is geen 50 grams single shot. 22 gram staat op de verpakking, een doosje met 1 tube. Ik ga ze niet testen aangezien want als ik dan eenmaal begin, gaat er al teveel de lucht in en help ik een verbod juist in de hand.
            Attached Files

            Comment


              #7
              Hey, TOPdinkies! Vanochtend eentje gescoord en net even de buurjochies op getrakteerd. Ging goed hoog en aardig groot boeket ook nog; blue tip brocade. Hartstikke mooi en voor dit prijsje een regelrechte topper!

              Comment


                #8
                Kwam een zeer dik gouden boekket uit. Zeker niet slecht voor het geld.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #9
                  Filmpje gevonden op YouTube:



                  met dank aan 19boozebelly81
                  www.youtube.com/pyroboysNOP

                  Comment


                    #10
                    Erg goede single shot dit! Voor 2,50 er 5 besteld. Het lijken kleine en lichte dingetjes. 22 gram zit erin maar de uitwerking is groots! Enorm blue brocade effect, soms tot aan de grond. Heerlijk:

                    Oud & Nieuw 2012/2013. Rubro vuurwerk, Pyromania. Single shot: Snapshot. Blue brocade.


                    Oud & Nieuw 2012/2013. Rubro vuurwerk, Pyromania. Single shot: Snapshot. Blue brocade.

                    Comment


                      #11
                      Grappig dingetje, verwerkt in een klein projectje omdat ik er anders niet aan toe kwam
                      075 zaantjee

                      Comment


                        #12
                        Uitstekende single shot! Ik had er eentje, maar had er graag meer gehad. Dingetje weegt geen drol, maar er komt verassend veel uit. Knalt een beetje laag, maar desondanks is het boeket erg groot en mooi rond. Gave uitwerking met dat goud en blauw. Voor het bedrag van 3 euro zijn er geen betere singleshots te vinden! Aanrader.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          Zou wel aan de wind hebben gelegen maar deze single shot heeft totaal geen indruk op mij kunnen maken.

                          Leuk om een keer gehad te hebben maar ik koop deze niet weer

                          Had er 2 in tegen de schemer geschoten en 1 in het donker:

                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #14
                            Op mij maakte die ook niet echt veel indruk. Leuk sierboeketje, maar die kom je ook standaard tegen in verschillende potten, echter zijn die dan niet 2.50 per schot.

                            Comment


                              #15
                              Boeket was waanzinnig groot en bleef echt lang hangen ondanks de kneitersharde wind en regen
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment

                              Working...
                              X