Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turbo Clash Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Echt een van het beste pijlenpakket van Nederland, grote effecten en niet duur!

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #62
      Leuke pijlen!
      Mooie grote effecten en en mooie burstknal, ze gaan ook niet erg hoog.
      Ik had wel een productiefout waardoor een pijl niet hoger kwam dan 5 meter
      Doe gewoon normaal, dat is het moraal

      Comment


        #63
        Had ze dit jaar ook. Prima pijltjes. Verwerkt in een pijlenrek en los gestookt. Staat op film die nog online komt.

        Comment


          #64
          Leuke pijlen


          en niet duur


          Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

          Comment


            #65
            dit zijn echt fijne pijltjes! ik had deze samen met de lightyears, en dan heb je echt een mooi compleet assortiment met goeie afwisseling. zag net dat ze in de uitverkoop waren, dus heb gelijk maar 4 pakken besteld. kon ik voor 12 euries per pak niet laten liggen
            Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

            Comment


              #66
              Top dingen! Waren een erg stabiele factor, gingen even hoog, elke keer een goede klap en geen weigeraars!

              Comment


                #67
                De pijlen los op een rijtje.

                Turbo Clash blauw.



                Turbo Clash groen.



                Turbo Clash oranje.



                Turbo Clash paars.



                Turbo Clash rood.



                Enjoy.

                Comment


                  #68
                  Had deze vorig jaar samen met de Light-Year en de Original Pro Rockets. Vond het zeker geen slechte pijlen, maar bij mij presteerde de Light-Year's en Pro rockets toch net wat beter.

                  Comment


                    #69
                    Ach, deze zijn vaak wat goedkoper te krijgen. Mits goed gedroogd doen ze niet onder voor de light year pijlen. Maakt in principe dus niet veel uit

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alberto Bekijk bericht
                      Had deze vorig jaar samen met de Light-Year en de Original Pro Rockets. Vond het zeker geen slechte pijlen, maar bij mij presteerde de Light-Year's en Pro rockets toch net wat beter.
                      Grappig, dat vond ik vorig jaar ook maar afgelopen jaarwisseling deden deze het erg goed. Naar mijn mening zelfs beter dan de light year!

                      Comment


                        #71
                        Zit hier een lanceerbuisje bij? Vorig jaar is mijn door iemand meegepakt :(
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          Zit hier een lanceerbuisje bij? Vorig jaar is mijn door iemand meegepakt :(
                          Pak je toch een stuk pvc buis van een meter. Kost geen drol bij de praxis/gamma
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                            Zit hier een lanceerbuisje bij? Vorig jaar is mijn door iemand meegepakt :(
                            Ja er zit er eentje bij.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                              Pak je toch een stuk pvc buis van een meter. Kost geen drol bij de praxis/gamma

                              Kan ook, maar als er hier 1 bij zit, is dat nig makkelijker
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                #75
                                top pijlen voor om 18:00, volgend jaar maar eens allemaal tegelijk afsteken.

                                Comment

                                Working...
                                X